Pripravte sa na aukciu unikátnych domén .sk
Spoločnosť SK-NIC, a.s spúšťa od 1. októbra 2024 uvoľňovanie 1-, 2- a 3-znakových .sk domén pre registráciu. Ide napr. o domény ako 1.sk, ba.sk alebo hm.sk.
Online marketing vám otvára dvere k neobmedzeným príležitostiam na rast a úspech vášho biznisu. Využitím rôznych online kanálov, ako sú SEO, PPC kampane, content marketing a sociálne siete, môžete efektívne osloviť široké publikum a zvýšiť svoju viditeľnosť. Prepojením s analytikou získate cenné dáta na optimalizáciu vašich kampaní a zlepšenie výsledkov. Vďaka článkom z tejto kategórie sa stanete lepšími expertmi na digitálny marketing, získate nové poznatky a naučíte sa, ako využívať najnovšie trendy a nástroje na dosiahnutie maximálneho potenciálu svojho podnikania.
Spoločnosť SK-NIC, a.s spúšťa od 1. októbra 2024 uvoľňovanie 1-, 2- a 3-znakových .sk domén pre registráciu. Ide napr. o domény ako 1.sk, ba.sk alebo hm.sk.
Sledovať ecommerce trendy sa vypláca. Správa Media Reactions 2024 odhaľuje kľúčové zmeny v preferenciách marketérov a spotrebiteľov v digitálnom reklamnom prostredí, ktoré môžu ovplyvniť budúce stratégie značiek.
Google aktualizoval Demand Gen kampane. Pribudne optimalizované cielenie na konkrétne vekové skupiny či pohlavie. Novinka prináša presnejšiu kontrolu nad tým, kto uvidí vaše reklamy, čo je dôležité pre efektívne Google cielenie na špecifické demografické segmenty.
Nová štúdia spoločností Digital Commerce 360 a Bizrate Insights ukazuje niekoľko zaujímavých vzorcov toho, ako ľudia v USA nakupujú online. Prieskum, ktorého sa zúčastnilo 1 017 ľudí, ukazuje na motivácie, preferencie a obavy spotrebiteľov týkajúce sa nakupovania na online trhovisku.
Nová verzia obľúbeného marketingového nástroja prináša lepšie možnosti a viac informácií o trendoch vo vyhľadávaní. Používatelia teraz môžu získať zmeny údajov v reálnom čase, čo umožňuje vykonávať presnejšiu a aktuálnejšiu analýzu trendov.
S neustálym vývojom programatickej reklamy sa e-commerce musí pripraviť na nové trendy, ale aj výzvy, ktoré budú v nasledujúcom období formovať tento sektor. Podľa najnovšej správy WARC s názvom The Future of Programmatic bude budúcnosť programatickej reklamy definovaná niekoľkými prekážkami, ktoré budú mať významný dopad na e-commerce firmy.
Google predstavil tri prelomové funkcie AI pre Chrome, ktoré majú zrýchliť, zvýšiť bezpečnosť a zefektívniť prehliadanie webu. Využívajú najnovšie modely Google AI a Gemini. Pozrime sa na prehľad nových funkcií a možnosti ako ich implementovať do marketingovej stratégie.
Téma ochrany osobných údajov na internete sa rieši čoraz viac. Ústredným bodom tejto diskusie je vývoj Privacy Sandbox – iniciatívy zameranej na posilnenie ochrany súkromia a zároveň zachovania personalizovaných reklám. Sľubuje nielen ochranu súkromia používateľov, ale aj zabezpečenie toho, aby digitálny reklamný ekosystém zostal živý a efektívny.
Nedávna správa spoločnosti KPMG o nákupných zvyklostiach a trendoch v ázijsko-pacifickej oblasti poskytuje cenné poznatky, ktoré môžu využiť aj české a slovenské e-commerce firmy. Napriek geografickému zameraniu štúdie, správanie a preferencie spotrebiteľov vykazujú trendy, ktoré sú relevantné na celom svete. Ich pochopenie môže firmám pomôcť prispôsobiť sa a prosperovať.