Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Pripravte sa na aukciu unikátnych domén .sk

Spoločnosť SK-NIC, a.s spúšťa od 1. októbra 2024 uvoľňovanie 1-, 2- a 3-znakových .sk domén pre registráciu. Ide napr. o domény ako 1.sk, ba.sk alebo hm.sk.

Pripravte sa na aukciu unikátnych domén .sk
Zdroj: Depositphotos

Sú to unikátne domény, pri ktorých je očakávaný najmä záujem firiem s názvom, značkou alebo logom podobným alebo identickým s niektorou z domén v Zozname 1-2-3 .sk Domén určených pre Aukcie. Takáto investícia je pre firmy unikátna – je tu iba raz – keď skončí, viac nebude.

Spoločnosť upozorňuje, že pre osoby, ktoré sú držiteľmi ochranných známok je určená špecifická prednostná fáza, počas ktorej sa môžu prihlásiť a dodať potrebné dokumenty k svojmu nároku ešte pred oficiálnym otvorením aukcií.

Lehota na podanie žiadosti s využitím prednostného práva trvá od 1. do 14. októbra 2024. Po tejto lehote to už možné nebude – obdobne ako v iných krajinách, nasledovať bude voľná súťaž prostredníctvom aukcie.

Zdroj: SK-NIC

Aukcie budú otvárané v mesačných skupinách domén v Aukčnom systéme SK-NIC (prístupný bude na adrese https://sk-nic.sk/aukcie/), zúčastniť aukcie sa bude možné po zaregistrovaní sa v ňom. Prvá skupina bude k dispozícii od 15. novembra 2024.

Celé podrobné podmienky uvoľňovania 1-, 2- a 3-znakových zakázaných .sk domén pre registráciu so všetkými detailmi sú k dispozícii na webe SK-NIC.

Investícia do virtuálnych pozemkov  – domén – sa vypláca. Vo svete sa hodnotné domény dražia za státisíce až milióny dolárov. Dobrý názov zabezpečuje vysokú mieru ziskovosti. Napríklad doména voice.com sa vydražila za neuveriteľných 30 miliónov dolárov. A to nie je tá najdrahšia!

Na Slovensku sa teda od 1. októbra 2024 otvára príležitosť získať takéto unikátne .sk domény, ktoré od vzniku samostatného Slovenska až doteraz nebolo možné získať. Táto udalosť sa nebude opakovať.

Tlačová správa

Peter Bíro, riaditeľ SK-NIC, poskytol rozhovor o doménach, ich histórii, registrácii a súčasných príležitostiach, do septembrového vydania časopisu Ecommerce Bridge. K odberu sa prihlásite jednoduchým vyplnením formulára. Posielame ho úplne zadarmo.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 najlepších príkladov retargetingových reklám
9 min. čítanie

6 najlepších príkladov retargetingových reklám

Keď sa povie retargeting, väčšine z nás napadnú jednoduché bannerové reklamy zobrazujúce produkty, o ktoré sme sa nedávno zaujímali. Retargeting však dokáže oveľa viac. So správnymi dátami a technológiami môžeme osloviť veľmi špecifické skupiny používateľov alebo dosiahnuť komplexné ciele. Pozrime sa na niekoľko príkladov retargetingových reklám a čo nám hovoria o retargetingu všeobecne. Dozviete sa, […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
Digitálny klon: Ako inšpiruje mladých k zmene?
2 min. čítanie

Digitálny klon: Ako inšpiruje mladých k zmene?

Iniciatíva Teach, známa svojou snahou podporiť mladých ľudí pri vstupe do školstva, zažila tento rok revolučnú zmenu v komunikácii. Kampaň Teach Next, ktorá si odniesla ocenenie v kategórii Digital na Young Lions 2024, spojila originálnu kreatívu a technologickú inovatívnosť, aby ukázala mladým absolventom, že ich budúcnosť môže byť naozaj v ich rukách.

Janka Szabová Janka Szabová
Head of Performance
Prečítať článok
Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove
6 min. čítanie

Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove

Začiatkom roka 2020 Google prvýkrát oznámil svoj zámer ukončiť podporu cookies tretích strán v prehliadači Chrome. Napriek rôznym zmenám zostáva jedna vec istá: význam cookies tretích strán klesá naprieč väčšinou prehliadačov a tento trend pravdepodobne zasiahne aj Chrome. Tento vývoj znepokojuje marketérov ohľadom budúcnosti personalizovanej a relevantnej reklamy. Dobrou správou je, že sa nemusia obávať. […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+