Minulý rok Google umožnil firmám pridávať odkazy na vlastné sociálne siete priamo do svojich firemných profilov. To znamená, že ak má firma účty na sociálnych sieťach, môže k nim pridať odkazy priamo vo vyhľadávaní Google a Mapách Google. Toto vylepšenie má za cieľ pomáhať ľuďom nájsť viac informácií o firme a jej produktoch alebo službách.
Google túto možnosť rozšíril a pridal nový spôsob ako ukázať najnovšie príspevky zo sociálnych médií priamo vo vyhľadávaní. Keď teda niekto hľadá firmu v Googli, môže vidieť nielen základné informácie, ale aj najnovšie príspevky na sociálnych médiách, ako sú obrázky či statusy.
Celkovo ide o to, že Google sa snaží pomôcť firmám zviditeľniť sa viac a prilákať väčší záujem od ľudí, ktorí vyhľadávajú informácie online.
Ako na to?
“Vo svojom firemnom profile prejdite do časti “Upraviť profil”, kliknite na “Obchodné informácie” a potom kliknite na “Kontakt”. Odtiaľ vyberte položku “Social profiles” a pridajte, aktualizujte alebo odstráňte odkazy,” zdieľa návod Search Engine Journal.
Náhľady príspevkov sa pridajú automaticky, no je tu možnosť prepojenia účtov ručne. Google môže v niektorých prípadoch automaticky pridať odkazy na sociálne médiá k oprávneným firemným profilom.