2 min. čítanie

Obsah sociálnych sietí sa rozšíri do profilov Google My Business

Nová sekcia "Social Media Updates" vo vyhľadávaní zobrazí najnovšie príspevky zo sociálnych sietí prepojených s firemnými profilmi. Prepojenie účtov je možné so sieťami Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest, TikTok a X.

Obsah sociálnych sietí sa rozšíri do profilov Google My Business
Zdroj: Depositphotos

Minulý rok Google umožnil firmám pridávať odkazy na vlastné sociálne siete priamo do svojich firemných profilov. To znamená, že ak má firma účty na sociálnych sieťach, môže k nim pridať odkazy priamo vo vyhľadávaní Google a Mapách Google. Toto vylepšenie má za cieľ pomáhať ľuďom nájsť viac informácií o firme a jej produktoch alebo službách.

Google túto možnosť rozšíril a pridal nový spôsob ako ukázať najnovšie príspevky zo sociálnych médií priamo vo vyhľadávaní. Keď teda niekto hľadá firmu v Googli, môže vidieť nielen základné informácie, ale aj najnovšie príspevky na sociálnych médiách, ako sú obrázky či statusy.

Týždenný podcast UPdate

Celkovo ide o to, že Google sa snaží pomôcť firmám zviditeľniť sa viac a prilákať väčší záujem od ľudí, ktorí vyhľadávajú informácie online.

Ako na to?

“Vo svojom firemnom profile prejdite do časti „Upraviť profil“, kliknite na „Obchodné informácie“ a potom kliknite na „Kontakt“. Odtiaľ vyberte položku „Social profiles“ a pridajte, aktualizujte alebo odstráňte odkazy,” zdieľa návod Search Engine Journal.

Náhľady príspevkov sa pridajú automaticky, no je tu možnosť prepojenia účtov ručne. Google môže v niektorých prípadoch automaticky pridať odkazy na sociálne médiá k oprávneným firemným profilom.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TikTok posilňuje trh automotive marketingu
4 min. čítanie

TikTok posilňuje trh automotive marketingu

Rastúce náklady na digitálnu reklamu a zmeny v správaní spotrebiteľov nútia automobilové značky hľadať nové spôsoby, ako efektívne osloviť kupujúcich. TikTok sa preto rozhodol vstúpiť do sveta automobilovej reklamy s TikTok Automotive Ads – novým nástrojom, ktorý má pomôcť predajcom a výrobcom áut spojiť sa s potenciálnymi kupujúcimi. Tento krok naznačuje, že TikTok chce konkurovať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Firmy s Google Business Profile môžu komunikovať cez WhatsApp a SMS
2 min. čítanie

Firmy s Google Business Profile môžu komunikovať cez WhatsApp a SMS

Do Google Business Profile pribudla funkcia, ktorá umožňuje firmám integrovať WhatsApp a SMS správy na priamu komunikáciu so zákazníkmi. Táto zmena môže výrazne zjednodušiť proces zákazníckej podpory, odpovedanie na otázky či správu rezervácií, a tým zlepšiť celkový zákaznícky zážitok.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge