1 min. čítanie

Ďalšie revolučné zmeny s využitím AI oznamuje Google

Častým argumentom pre využívanie generatívnej AI pri reklamných kampaniach je zjednodušenie tvorby reklám, zvyšovanie kvality, personalizácie a zapojenia. Aké sú novinky od Googlu?

Ďalšie revolučné zmeny s využitím AI oznamuje Google
Zdroj: Google

Presne podľa brandmanuálu

Google Performance Max teraz používa generatívnu AI na lepšiu tvorbu kreatív. Inzerenti môžu prispôsobiť reklamy špecifickými fontmi či farbami. Nové nástroje na úpravu obrázkov umožňujú pridávať objekty, rozširovať pozadia a orezávať obrázky na rôzne formáty.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Virtuálne kabínky

Nové funkcie zahŕňajú virtuálne skúšanie (Virtual Try-On) a 3D reklamy pre nákupné kampane. Zákazníci môžu podrobnejšie preskúmať reklamy prostredníctvom videí, zhrnutí a odporúčaných produktov.

Prichádza Google Ads Data Manager

Nový nástroj pomáha inzerentom konsolidovať a efektívne využívať údaje prvej strany, čo urýchľuje integráciu a analýzu údajov.

Týždenný podcast UPdate

Vylepšený engagement

Podľa údajov Googlu dokážu kampane Demand Gen zasiahnuť až 3 miliardy používateľov mesačne na platformách YouTube, Discover a Gmail.

„Zavádzame nové formáty a funkcie, ktoré pomôžu firmám zapojiť týchto divákov, vrátane vertikálnych reklamných formátov, reklamných nálepiek na podporu akcie a nových animovaných obrazových reklám automaticky vytvorených z obrázkov v účtoch inzerentov a produktových kanáloch Demand Gen,“ uzatvára platforma

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly
2 min. čítanie

Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly

Nedávny prieskum spoločnosti ECC Köln ukázal, že živé nakupovanie v Nemecku, známe aj ako “live shopping” či “in-stream shopping”, získava na obľube. Šesť z desiatich nemeckých spotrebiteľov v súčasnosti rozumie tomuto pojmu, čo je dvojnásobne viac ako pred tromi rokmi. Miera prijatia live shoppingu v Nemecku je však stále nízka.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+