Presne podľa brandmanuálu
Google Performance Max teraz používa generatívnu AI na lepšiu tvorbu kreatív. Inzerenti môžu prispôsobiť reklamy špecifickými fontmi či farbami. Nové nástroje na úpravu obrázkov umožňujú pridávať objekty, rozširovať pozadia a orezávať obrázky na rôzne formáty.
Virtuálne kabínky
Nové funkcie zahŕňajú virtuálne skúšanie (Virtual Try-On) a 3D reklamy pre nákupné kampane. Zákazníci môžu podrobnejšie preskúmať reklamy prostredníctvom videí, zhrnutí a odporúčaných produktov.
Prichádza Google Ads Data Manager
Nový nástroj pomáha inzerentom konsolidovať a efektívne využívať údaje prvej strany, čo urýchľuje integráciu a analýzu údajov.
Vylepšený engagement
Podľa údajov Googlu dokážu kampane Demand Gen zasiahnuť až 3 miliardy používateľov mesačne na platformách YouTube, Discover a Gmail.
„Zavádzame nové formáty a funkcie, ktoré pomôžu firmám zapojiť týchto divákov, vrátane vertikálnych reklamných formátov, reklamných nálepiek na podporu akcie a nových animovaných obrazových reklám automaticky vytvorených z obrázkov v účtoch inzerentov a produktových kanáloch Demand Gen,“ uzatvára platforma.