Týždenný sumár 36/2024: Očakávania od top sezóny, zmeny v reklamných preferenciách, aktualizované Demand Gen kampane na Googli
Týždenný sumár prináša všetky ecommerce novinky z uplynulého týždňa v kocke.
Týždenný sumár prináša všetky ecommerce novinky z uplynulého týždňa v kocke.
Najnovšiu epizódu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE nájdete na všetkých populárnych platformách.
Ochrana na YouTube pred deepfake sa zintenzívňuje. Platforma prináša nové nástroje, ktoré upozornia na AI-generovaný obsah, ktorý sa priživuje na ich tvorbe. Otvárajú sa tým nové príležitosti na ochranu značiek a zlepšenie obsahu.
Amazon opäť rozširuje svoje reklamné možnosti. Generatívny AI asistent Rufus začína integrovať sponzorované príspevky priamo do zákazníckych konverzácií. Aj keď táto funkcia je zatiaľ dostupná len v USA, ide o dôležitý trend, ktorý môžeme v budúcnosti očakávať aj na európskych trhoch.
Veronika si odkrútila premiéru v horúcom kresle Mudrovačky! A išlo jej to náramne… Spolu sme si prešli viacero zaujímavých tém. Ba to chvíľami až vyzeralo, že sa nejednalo o súhrn noviniek za letný mesiac. Rozoberali sme prvý mesiac TikTok reklamy na Slovensku, opravovanie reklamovaného tovaru, mobile commerce, vratky v e-commerce, či viaceré novinky z Instagramu […]
Sociálne médiá naďalej formujú spôsoby, akými firmy komunikujú so spotrebiteľmi. Report od spoločnosti Tubular so zameraním na sociálne médiá zdôrazňuje hlavné trendy a zmeny, na ktoré musia e-commerce profesionáli reagovať. Ak vás zaujíma vývoj sociálnych médií, pozrite sa na najdôležitejšie poznatky, ktoré vám pomôžu udržať si náskok.
Sledovať ecommerce trendy sa vypláca. Správa Media Reactions 2024 odhaľuje kľúčové zmeny v preferenciách marketérov a spotrebiteľov v digitálnom reklamnom prostredí, ktoré môžu ovplyvniť budúce stratégie značiek.
Prázdniny sú za nami a marketéri si brúsia zuby na jednu z najdôležitejších častí roka v e-commerce. Black Friday, Cyber Monday a Vianoce príležitosťou, ako zvýšiť predaje a pritiahnuť nových zákazníkov. Očakávania od nákupnej sezóny sú vysoké a podľa najnovších trendov z britského trhu tento rok zrejme nastane nárast spotrebiteľskej aktivity aj napriek ekonomickým výzvam.
Napriek motivácii k nákupom na sociálnych sieťach (Social Commerce) na západných trhoch nedosiahlo taký úspech, ako sa očakávalo. Zatiaľ.