Zaujíma ma
5. septembra 2018
5. septembra 2018

PPC

Skratka PPC, teda Pay per click, čo v preklade znamená platba za preklik je typ reklamy, pri ktorej sa platí za kliknutie na reklamu, bannerovú, alebo kontextovú. Inzerent teda publisherovi neplatí za zobrazenie reklamy, ale len ak sa používateľ preklikne na stránku. Reklamy teda môžu byť cielené aj platené omnoho efektívnejšie. Hlavne preto, že sa platí len za to, ak na ňu niekto klikne, teda sa dá merať jej úspešnosť a efektivita.

Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty





  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.

  • Tlačové správy

  • Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.