Content marketing, alebo teda obsahový marketing je forma marketingu pri ktorej sa vytvára hodnotný obsah, ktorý pomáha svojho čitateľa, teda zákazníka, obohacovať a vzdelávať. Je to dlhšia forma marketingu, ktorá sa snaží vytvárať najmä hodnotný obsah, ktorý je relevantný pre prijímateľa a jeho zámerom je dosiahnuť to, aby mu toto konanie v konečnom dôsledku prinieslo zisk. Práve to, že predávajúci ponúka naozaj hodnotný obsah, ktorý je užitočný pre zákazníka, ho odlišuje od ostatných, ktorých reklama neprináša žiadne nové informácie, alebo zaujímavosti, ktoré by zákazníkovi mohli pomôcť.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]