1 min. čítanie

Content marketing

Content marketing, alebo teda obsahový marketing je forma marketingu pri ktorej sa vytvára hodnotný obsah, ktorý pomáha svojho čitateľa, teda zákazníka, obohacovať a vzdelávať. Je to dlhšia forma marketingu, ktorá sa snaží vytvárať najmä hodnotný obsah, ktorý je relevantný pre prijímateľa a jeho zámerom je dosiahnuť to, aby mu toto konanie v konečnom dôsledku prinieslo […]

Content marketing, alebo teda obsahový marketing je forma marketingu pri ktorej sa vytvára hodnotný obsah, ktorý pomáha svojho čitateľa, teda zákazníka, obohacovať a vzdelávať. Je to dlhšia forma marketingu, ktorá sa snaží vytvárať najmä hodnotný obsah, ktorý je relevantný pre prijímateľa a jeho zámerom je dosiahnuť to, aby mu toto konanie v konečnom dôsledku prinieslo zisk. Práve to, že predávajúci ponúka naozaj hodnotný obsah, ktorý je užitočný pre zákazníka, ho odlišuje od ostatných, ktorých reklama neprináša žiadne nové informácie, alebo zaujímavosti, ktoré by zákazníkovi mohli pomôcť.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+