Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro

Témy

Ako na e-mail marketing
16 min. čítanie

Ako na e-mail marketing

Čo je e-mail marketing? Ide o digitálny marketingový nástroj, prostredníctvom ktorého odberatelia dostávajú prispôsobené a cielené e-maily. Hlavné ciele e-mail marketingu zahŕňajú budovanie vzťahov s potenciálnymi zákazníkmi, informovanie a aktivizáciu existujúcich zákazníkov, propagáciu produktov alebo služieb a zvýšenie predaja či inej požadovanej aktivity. E-mail marketing môže zahŕňať informačné bulletiny, propagačné ponuky, transakčné e-maily a rôzne […]

Prečítať článok
Zamerané na B2B marketing
20 min. čítanie

Zamerané na B2B marketing

Na rozdiel od sektora business-to-consumer (B2C) má trh business-to-business (B2B) rôzne špecifiká. Predovšetkým, B2B marketing má za cieľovú skupinu prevažne firmy, nie individuálnych zákazníkov. To zahŕňa široké spektrum spoločností, vrátane výrobcov, veľkoobchodníkov a poskytovateľov služieb. Výsledkom je, že nákupný proces je niekedy zložitejší, pretože zahŕňa viacero aktérov v procese rozhodovania. Z tejto zložitosti vyplývajú dlhšie […]

Prečítať článok
Sprievodca mobilným marketingom: Stratégie, nástroje a trendy
21 min. čítanie

Sprievodca mobilným marketingom: Stratégie, nástroje a trendy

Mobilný marketing je dynamický a mnohostranný prístup, ktorý sa zameriava na oslovenie spotrebiteľov prostredníctvom ich mobilných zariadení, ako sú smartfóny a tablety. Tento druh marketingu využíva kanály ako SMS, mobilné aplikácie, sociálne siete, mobilné webové stránky a ďalšie, čo umožňuje okamžitú interakciu so zákazníkmi. Keďže mobilné telefóny sa stali neoddeliteľnou súčasťou každodenného života, firmy zaraďujú […]

Prečítať článok
HR: Ľudské zdroje v e-commerce
16 min. čítanie

HR: Ľudské zdroje v e-commerce

Za posledných desať rokov sa prostredie e-commerce výrazne zmenilo a online maloobchod je dnes podstatnou súčasťou globálnej ekonomiky. Sektor e-commerce prináša jedinečné príležitosti a výzvy, keďže digitálne podniky rastú a správanie zákazníkov sa presúva smerom k online nákupom. Orientácia v tomto náročnom prostredí závisí prevažne od často prehliadaného hrdinu: HR, teda ľudských zdrojov.

Prečítať článok
Tvorba e-shopu: Príručka na vývoj e-commerce webov
19 min. čítanie

Tvorba e-shopu: Príručka na vývoj e-commerce webov

Tvorba e-shopu je vstupnou bránou do e-commerce. E-commerce weby umožňujú firmám osloviť globálne publikum a získať nových zákazníkov, ktorí boli predtým nedostupní. Tento rozšírený dosah neznamená len viac zákazníkov, ale vedie aj k zvýšeniu predaja a príležitostí na vyššie príjmy. Navyše, e-commerce ponúka spotrebiteľom neporovnateľné pohodlie, umožňujúc im nakupovať kedykoľvek a kdekoľvek, bez obmedzení tradičných […]

Prečítať článok
Sociálne siete: Marketing, stratégie, nástroje a osvedčené postupy
21 min. čítanie

Sociálne siete: Marketing, stratégie, nástroje a osvedčené postupy

Marketing na sociálnych sieťach, často označovaný skratkou SMM, zahŕňa zámerné využívanie sociálnych sietí na interakciu so zákazníkmi, propagáciu značky, zvyšovanie predaja a prilákanie väčšieho počtu návštevníkov na webovú stránku. Tento prístup buduje vzťahy s publikom a spája sa s ním prostredníctvom interaktívneho charakteru sociálnych médií. Vďaka cieleným reklamám a obsahu umožňuje firmám komunikovať tak so […]

Prečítať článok
PPC reklama: Ako ju zvládnuť?
14 min. čítanie

PPC reklama: Ako ju zvládnuť?

Pre úspech v oblasti e-commerce sa PPC reklama stala nevyhnutným nástrojom online marketingu. PPC vám umožňuje predstaviť vaše produkty alebo služby potenciálnym zákazníkom presne v okamihu, keď ich hľadajú. PPC poskytuje e-commerce spoločnostiam jedinečnú výhodu: okamžitú viditeľnosť. Na rozdiel od SEO, ktoré môže trvať mesiace, kým prinesie výsledky, PPC kampane môžu priniesť cielenú návštevnosť vášho […]

Prečítať článok
Marketing zameraný na výkon: Čo je Performance Marketing?
16 min. čítanie

Marketing zameraný na výkon: Čo je Performance Marketing?

Takmer každý prevádzkovateľ webovej stránky sa stretol s výkonnostným marketingom. Zaplatíte pár centov a získate návštevníkov na stránku. Stanovíte si ciele, a ekonomika stránky musí fungovať. Ale čo pod sebou skutočne skrýva performance marketing – revolučná forma reklamy?

Prečítať článok
Linkbuilding: Kompletný sprievodca budovaním spätných odkazov
18 min. čítanie

Linkbuilding: Kompletný sprievodca budovaním spätných odkazov

Budovanie spätných odkazov (Linkbuilding) je kľúčovým pilierom optimalizácie pre vyhľadávače (SEO) a digitálneho marketingu. Táto prax zahŕňa vytváranie hypertextových odkazov – často jednoducho nazývaných „odkazy“ – z externých webových stránok na tú vašu. Tieto digitálne spojenia fungujú ako mosty, ktoré umožňujú používateľom internetu plynulý prechod z jedného online miesta na druhé. Vytváraním týchto prepojení budovanie […]

Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+