Video marketing: Ako ho využiť vo svoj prospech?
11 min. čítanie

Video marketing: Ako ho využiť vo svoj prospech?

Video obsah je v súčasnosti veľmi populárny. Milujú ho mladšie aj staršie generácie, pretože v priebehu niekoľkých sekúnd dokáže odovzdať potrebnú informáciu hravým a zaujímavým spôsobom. Aby však bolo video skutočne úspešné a vedelo si urobiť svoju prácu, musíte si jeho tvorbu, rovnako ako umiestnenie a propagáciu, poriadne premyslieť. Dobrou správou je, že všetky tieto […]

Prečítať článok
UX a UI dizajn: Aký je medzi nimi rozdiel?
14 min. čítanie

UX a UI dizajn: Aký je medzi nimi rozdiel?

UX a UI sú skratky, ktoré sa často používajú spolu. Viacerí si preto myslia, že označujú rovnaké, prípadne podobné oblasti dizajnu. To však nie je pravda. UX a UI sa síce navzájom dopĺňajú, no v mnohom sa zároveň aj odlišujú. Čo teda znamenajú a ako do všetkého zapadá použiteľnosť?

Prečítať článok
SEO: Čo to je a ako ho nastaviť?
17 min. čítanie

SEO: Čo to je a ako ho nastaviť?

SEO je najmä v marketingu často skloňovaná skratka. Stretnúť ste sa s ňou mohli napríklad pri tvorbe obsahu či dokonca samotného webu. Čo sa však za ňou skrýva a prečo je pre mnohých odborníkov tak dôležitá?

Prečítať článok
Platobné brány: Ako fungujú?
16 min. čítanie

Platobné brány: Ako fungujú?

Základnou súčasťou každého internetového obchodu sú platobné brány. Ich úlohou je rýchle a bezpečné vykonanie transakcie, vďaka ktorému sa zákazník nemusí obávať zneužitia údajov alebo iných rizík. Platobných brán je v súčasnosti na trhu niekoľko. Rovnako ako ich poskytovateľov. Ak sa o nich chcete dozvedieť viac, čítajte ďalej.

Prečítať článok
Ako na efektívnu logistiku a skladovanie?
16 min. čítanie

Ako na efektívnu logistiku a skladovanie?

Logistika a sklady sú dôležitými oblasťami, na ktoré nesmie zabúdať žiaden podnik. Výrazne ovplyvňujú jeho chod a celkový úspech. Nepremyslená alebo nesprávne zvolená logistika môže viesť k rôznym zbytočným problémom, ktoré vo výsledku spôsobia finančné alebo časové straty. Čo však vlastne tento pojem presne označuje a ako optimalizovať jednotlivé procesy, aby boli čo najefektívnejšie?

Prečítať článok
Expanzia e-shopu: Ako na to?
17 min. čítanie

Expanzia e-shopu: Ako na to?

Predávate produkty alebo služby a radi by ste ich poskytli aj zahraničným zákazníkom? Expanzia e-shopu je náročný a zdĺhavý proces, ktorý však dokáže priniesť množstvo nových a zaujímavých príležitostí. Dôležité je len, aby ste si ho premysleli a vyhli sa unáhleným rozhodnutiam, ktoré by mohli viesť k neúspechu. Ako expandovať do zahraničia a na čo […]

Prečítať článok
Analytika v digitálnom marketingu
14 min. čítanie

Analytika v digitálnom marketingu

V digitálnom veku, kde každé kliknutie a interakcia na sociálnych sieťach a webových stránkach sa premenia na dáta, je analýza týchto informácií zásadná pre rozvoj akéhokoľvek podnikania.  Analytika nám umožňuje zbierať a interpretovať množstvo údajov v reálnom čase, čo poskytuje značkám nepostrádateľný náhľad do správania a preferencií ich cieľovej skupiny.

Prečítať článok
Čo je to affiliate marketing?
8 min. čítanie

Čo je to affiliate marketing?

Máte efektívnu SEO stratégiu, podchytený email marketing, rozbehnuté PPC kampane, a aj vaše sociálne siete to už majú dobre našliapnuté? Vtedy je ten správny čas začať s affiliate marketingom, čerešničkou na torte vášho marketingového mixu.

Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+