Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Do Google kampaní prichádza umelá inteligencia

Google integruje generatívnu umelú inteligenciu do svojej reklamnej platformy. Nová funkcia umožní vytvárať vizuály pre Demand Gen kampane priamo v rámci nastavenia reklám, pričom sa prispôsobuje konkrétnym typom a veľkostiam kampaní.

Do Google kampaní prichádza umelá inteligencia
Zdroj: Google

Tieto nástroje umožňujú inzerentom vytvárať kvalitné obrazové materiály pomocou textových výziev len v niekoľkých krokoch. Inzerenti tak môžu generovať originálne kampane na pár klikov, pričom majú plnú kontrolu nad použitými obrázkami. Google zabezpečuje transparentnosť tým, že nikdy nevytvára identické obrázky a označuje všetky A.I. generované vizuály.

“Vďaka nástrojom na generovanie obrázkov teraz môžete efektívnejšie testovať nové kreatívne koncepty – či už ide o experimentovanie s novými typmi obrázkov, alebo o jednoduché vytváranie kreatív od začiatku. Vaše vedomosti a skúsenosti sú kľúčové, aby vám umelá inteligencia Google pomohla generovať obrázky prispôsobené potrebám vašej firmy alebo klienta,” tvrdí platforma.

Kampane Demand Gen sa zameriavajú na generovanie dopytu po produktoch alebo službách. Cieľom je prilákať a zapojiť potenciálnych zákazníkov, ktorí by mohli mať o ponúkaný produkt záujem. Tieto kampane využívajú rôzne vizuálne atraktívne formáty reklám a zobrazujú sa na najdôležitejších plochách Google, ako sú YouTube, Discover a Gmail.

|

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 najlepších príkladov retargetingových reklám
9 min. čítanie

6 najlepších príkladov retargetingových reklám

Keď sa povie retargeting, väčšine z nás napadnú jednoduché bannerové reklamy zobrazujúce produkty, o ktoré sme sa nedávno zaujímali. Retargeting však dokáže oveľa viac. So správnymi dátami a technológiami môžeme osloviť veľmi špecifické skupiny používateľov alebo dosiahnuť komplexné ciele. Pozrime sa na niekoľko príkladov retargetingových reklám a čo nám hovoria o retargetingu všeobecne. Dozviete sa, […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
Digitálny klon: Ako inšpiruje mladých k zmene?
2 min. čítanie

Digitálny klon: Ako inšpiruje mladých k zmene?

Iniciatíva Teach, známa svojou snahou podporiť mladých ľudí pri vstupe do školstva, zažila tento rok revolučnú zmenu v komunikácii. Kampaň Teach Next, ktorá si odniesla ocenenie v kategórii Digital na Young Lions 2024, spojila originálnu kreatívu a technologickú inovatívnosť, aby ukázala mladým absolventom, že ich budúcnosť môže byť naozaj v ich rukách.

Janka Szabová Janka Szabová
Head of Performance
Prečítať článok
Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove
6 min. čítanie

Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove

Začiatkom roka 2020 Google prvýkrát oznámil svoj zámer ukončiť podporu cookies tretích strán v prehliadači Chrome. Napriek rôznym zmenám zostáva jedna vec istá: význam cookies tretích strán klesá naprieč väčšinou prehliadačov a tento trend pravdepodobne zasiahne aj Chrome. Tento vývoj znepokojuje marketérov ohľadom budúcnosti personalizovanej a relevantnej reklamy. Dobrou správou je, že sa nemusia obávať. […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+