1 min. čítanie

Do Google kampaní prichádza umelá inteligencia

Google integruje generatívnu umelú inteligenciu do svojej reklamnej platformy. Nová funkcia umožní vytvárať vizuály pre Demand Gen kampane priamo v rámci nastavenia reklám, pričom sa prispôsobuje konkrétnym typom a veľkostiam kampaní.

Do Google kampaní prichádza umelá inteligencia
Zdroj: Google

Tieto nástroje umožňujú inzerentom vytvárať kvalitné obrazové materiály pomocou textových výziev len v niekoľkých krokoch. Inzerenti tak môžu generovať originálne kampane na pár klikov, pričom majú plnú kontrolu nad použitými obrázkami. Google zabezpečuje transparentnosť tým, že nikdy nevytvára identické obrázky a označuje všetky A.I. generované vizuály.

“Vďaka nástrojom na generovanie obrázkov teraz môžete efektívnejšie testovať nové kreatívne koncepty – či už ide o experimentovanie s novými typmi obrázkov, alebo o jednoduché vytváranie kreatív od začiatku. Vaše vedomosti a skúsenosti sú kľúčové, aby vám umelá inteligencia Google pomohla generovať obrázky prispôsobené potrebám vašej firmy alebo klienta,” tvrdí platforma.

Kampane Demand Gen sa zameriavajú na generovanie dopytu po produktoch alebo službách. Cieľom je prilákať a zapojiť potenciálnych zákazníkov, ktorí by mohli mať o ponúkaný produkt záujem. Tieto kampane využívajú rôzne vizuálne atraktívne formáty reklám a zobrazujú sa na najdôležitejších plochách Google, ako sú YouTube, Discover a Gmail.

|

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo sú trhoviská v USA populárne?
3 min. čítanie

Prečo sú trhoviská v USA populárne?

Nová štúdia spoločností Digital Commerce 360 a Bizrate Insights ukazuje niekoľko zaujímavých vzorcov toho, ako ľudia v USA nakupujú online. Prieskum, ktorého sa zúčastnilo 1 017 ľudí, ukazuje na motivácie, preferencie a obavy spotrebiteľov týkajúce sa nakupovania na online trhovisku.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+