Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Ak vám niekto tvrdí, že Black Friday nefunguje, niečo nerobí správne

E-commerce fenomén, ktorý každoročne prepisuje históriu – po roku opäť ukázal rekordné čísla. U klientov, ktorým v ui42 spravujeme len technickú infraštruktúru, stúpol YoY obrat o 16,9 %, zatiaľ čo tým klientom, ktorým spravujeme aj marketing, stúpol obrat o takmer 51 %! Čo je za tým? 

Ak vám niekto tvrdí, že Black Friday nefunguje, niečo nerobí správne
Zdroj: Midjourney

Medziročne stúpalo všetko: počet objednávok, hodnota aj CR

Tento Black Friday sme opäť ukázali, že s ui42 dokážu slovenské e-shopy excelovať nielen doma, ale aj na medzinárodnom poli. Naša platforma BUXUS dnes poháňa e-shopy vo viac ako 26 krajinách sveta a naše marketingové oddelenie spravuje výkonnostný marketing stovke klientov na dokonca 30 trhoch. Práve vďaka tomu vám môžeme priniesť zaujímavú štatistickú vzorku svetového slovenského e-commerce.

Aj keď počet objednávok oproti minulému roku u klientov, ktorým zabezpečujeme technickú infraštruktúru, vzrástol len mierne, a to o 6,8 %, hodnota objednávok stúpla výraznejšie – o 16,9 %. Je zaujímavé vidieť, že klientom, ktorým spravujeme výkonnostný marketing, čísla stúpali oveľa výraznejšie. Konkrétne počet objednávok priemerne o 50,59 % a celkové revenue o 49,4 %. Prečo je to tak?

Zatiaľ čo klientom, ktorým spravujeme prevádzku e-shopu a technický support, zabezpečujeme, aby zákazník, ktorý na e-shop príde, videl stabilný a rýchly web pripravený konvertovať, a nemáme vplyv na ich počet, v marketingu, naopak, zabezpečujeme ich akvizíciu. Efektívne a kreatívne hľadanie potenciálnych zákazníkov, objavovanie nových príležitostí pomocou AI-powered marketingu nielen doma, ale aj na 30 trhoch, jednoducho prináša našim klientom každý rok rekordné čísla.

Black Friday 2024 tak nebol len o číslach, ale aj o dôvere a kvalite, ktorú prinášame – v každom kroku, v každej krajine. Rýchlosť webov, spoľahlivosť našich riešení, nasadenie inteligentných nástrojov podkuté našimi skúsenosťami v online marketingu boli kľúčové faktory úspechu. One-stop shop od ui42 teda opäť ukázal svoju silu.

Dôležité čísla z Black Friday 2024:

  • Priemerné CPC stúplo oproti roku 2023 o 27 %. (Zdroj: Gads ui42)
  • Cez našu e-commerce platformu BUXUS sa nám podarilo za 24 hodín sprostredkovať viac ako 50 000 nákupov vo viac ako 26 krajinách. (Zdroj: BUXUS)
  • CPA na našich klientov klesla o 2 % – a to aj napriek zvýšenému CPC. (Zdroj: Gads ui42)
  • Počet impresií reklám našich klientov YOY stúpla o 24 %. (Zdroj: Gads ui42)

Peaky na BUXUSe priniesli 6 300 nákupov za hodinu

Počas Black Friday, keď zaťaženie serverov dostáva zabrať na maximum, naše tímy zabezpečili plynulý a nepretržitý chod všetkých webov pod našou správou. Či už išlo o stránky postavené na našom CMS systéme BUXUS, alebo o e-shopy na iných CMS riešeniach, vďaka pripravenosti našich špecialistov zostali výpadky prakticky nepostrehnuteľné a stabilita systémov dosiahla 99,9 %. A to aj v peakoch, kedy cez nás pretekalo neuveriteľných 6 300 nákupov za hodinu.

ui42 už 27 rokov dokazuje, že je e-commerce lídrom nielen na Slovensku. Dôverujú nám také značky ako Kondela, Be Lenka, Koku, Feedo, Bezvavlasy, Najšport, či Prodoshop.

Black Friday 2024 bol pre našich klientov o rekordoch, stabilite a dôvere. Ak hľadáte partnera, ktorý zvládne aj tie najnáročnejšie výzvy a prinesie vám rast, spoľahnite sa na nás. S 27 rokmi skúseností, e-shopmi v 26 krajinách a marketingu na 30 trhoch vieme presne, čo funguje.

Neváhajte nás kontaktovať, nech už máte akúkoľvek otázku či výzvu. Sme tu pre to, aby sme odpálili váš biznis ku ešte lepším výsledkom.

Zdieľať článok
Andrej Kajan
CEO

V ui42 primárne pomáham ľudom využiť svoj potenciál. Spolu so spoľahlivými a talentovanými kolegami pracujeme na tom, aby sme prinášali klientom niečo špeciálne. Pomáhame iným v digitálnom prostredí a účelom našho úsilia je dosahovanie ich cieľov v online podnikaní. Baví ma stretávať nových ľudí a podieľať sa na ich snoch. Som oddaný svojej práci a vďaka svojim dlhoročným manažérskym zručnostiam mám pozíciu výkonného riaditeľa ui42.

Tento článok ti prináša

ui42

ui42 je slovenská digitálna agentúra, ktorá pokrýva všetky základné oblasti online biznisu. Ponúka komplexné služby od programovania webov a webových aplikácií, cez user experience a performance marketing až po umelú inteligenciu. Sú one-stop shop pre váš online biznis.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Firmy s Google Business Profile môžu komunikovať cez WhatsApp a SMS
2 min. čítanie

Firmy s Google Business Profile môžu komunikovať cez WhatsApp a SMS

Do Google Business Profile pribudla funkcia, ktorá umožňuje firmám integrovať WhatsApp a SMS správy na priamu komunikáciu so zákazníkmi. Táto zmena môže výrazne zjednodušiť proces zákazníckej podpory, odpovedanie na otázky či správu rezervácií, a tým zlepšiť celkový zákaznícky zážitok.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Pozastavíte video a objaví sa reklama. Prerazia Pause Ads aj v našom e-commerce?
3 min. čítanie

Pozastavíte video a objaví sa reklama. Prerazia Pause Ads aj v našom e-commerce?

Digitálna reklama sa neustále vyvíja a prispôsobuje sa správaniu spotrebiteľov. Najnovším trendom, ktorý začína formovať online marketing na streamovacích platformách, sú pause reklamy. Ide o nový reklamný formát, ktorý sa zobrazuje v momente, keď si divák sám pozastaví sledovaný obsah.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google vylepšuje prepojenie GA4 a Search Console
2 min. čítanie

Google vylepšuje prepojenie GA4 a Search Console

Google vydal novú dokumentáciu, ktorá vylepšuje prepojenie údajov z Google Analytics (GA4) a Search Console na lepšiu analýzu výkonnosti webu a SEO. Aktualizáciu ocenia najmä firmy, ktoré chcú zvýšiť organickú návštevnosť a zlepšiť používateľský zážitok.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+