Články a novinky na tému Multimédiá

Multimédiá prinášajú vášmu marketingu dynamiku a atraktivitu, ktorá zaujme a udrží pozornosť vašich zákazníkov. Využitím videí, infografík, podcastov a interaktívnych prezentácií môžete efektívne komunikovať svoje posolstvo a zvyšovať angažovanosť. Prepojenie multimédií s content marketingom a sociálnymi médiami vám umožní vytvárať bohatší obsah, ktorý je ľahko zdieľateľný a virálny. Vďaka najnovším technológiám a stratégiám sa naučíte, ako vytvárať pútavé multimediálne materiály, ktoré podporia vašu značku a zvýšia dosah vašich kampaní. Vďaka praktickým radám a tipom sa stanete lepšími v využívaní multimédií a získate konkurenčnú výhodu.

Inovácie e-shopu v znamení slobody v zamestnaní (Martin Zahuranec, Eyerim)
5 min. čítanie

Inovácie e-shopu v znamení slobody v zamestnaní (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motiváciou zamestnancov je stará známa. Aj napriek tomu, že vedenie do toho dáva všetko, nemusia to podriadení brať rovnako. Pokiaľ však dobre zvládnete výberový proces, máte vyššiu šancu byť obojstranne spokojný. Či sa dajú motivovaní ľudia odfiltrovať už na pohovore, ako riešia aj reálne výsledky a nie len kompatibilitu a čo reálne poháňa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Čo prinesie európska platforma pre expanziu? Expandeco kúpilo Poštu bez hraníc (Tomáš Vrtík, Expandeco)
5 min. čítanie

Čo prinesie európska platforma pre expanziu? Expandeco kúpilo Poštu bez hraníc (Tomáš Vrtík, Expandeco)

Akvizícia spoločnosti, ktorá rozšíri váš biznis, nie je v dnešnom svete ničím netradičným. Ale aby menšia spoločnosť kupovala väčšiu? To sa už tak často nevidí! Expandeco sa napriek tomu do takejto výzvy pustilo. Prečo si vybrali práve Poštu bez hraníc, ako našli spoločné synergie a či sa dá byť aj takto stále najlepší vo svojej […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Zvyšuje dobre zvládnutá platobná brána konverzný pomer e-shopu? (Lukáš Lalík, Global Payments)
5 min. čítanie

Zvyšuje dobre zvládnutá platobná brána konverzný pomer e-shopu? (Lukáš Lalík, Global Payments)

Platobná brána môže byť jedným z najväčších faktorov, ktoré ovplyvňujú konverzný pomer e-shopu. Ako správne nastaviť platobný proces, aby zákazníci dokončili nákup a neodchádzali v poslednom kroku? Aké platobné metódy sú dnes najefektívnejšie a prečo Apple Pay dosahuje takmer 99 % úspešnosť? V rozhovore sa dozviete, ako optimalizovať checkout, minimalizovať bariéry v platbe a využívať […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pause Ads, koniec ukladania Facebook live streamov a aktívni boomeri online | MUDROVAČKA 02/2025
6 min. čítanie

Pause Ads, koniec ukladania Facebook live streamov a aktívni boomeri online | MUDROVAČKA 02/2025

V najnovšej epizóde Mudrovačky rozoberáme revolučné Pause Ads, ktoré môžu zmeniť spôsob reklamy v e-commerce, a vysvetľujeme, prečo privátne značky valcujú trh. Pozrieme sa na boom video obsahu na LinkedIne, tajomstvá najúspešnejších reklám z Effie Awards 2024, a prečo sa fitness segment oplatí sledovať. Zistíte, ako môže live shopping osloviť milióny zákazníkov, prečo Facebook maže […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z Microsoft Ads úplne zadarmo? Využite to, kým sa dá (Darko Ďurica, Winston Bros)
5 min. čítanie

Návštevnosť z Microsoft Ads úplne zadarmo? Využite to, kým sa dá (Darko Ďurica, Winston Bros)

Hľadáte nové možnosti propagácie, ktoré nosia reálne výsledky? Práve ste ich možno našli. Samozrejme Microsoft ads nie sú vhodné pre každý segment. Ale počet používateľov Bingu každoročne stúpa a potenciál je tam teda veľký. Ako sa za posledný rok zmenila platforma Microsoft Ads, čo okrem reklamy vo vyhľadávaní sa tam dá nájsť a prečo momentálne […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
4Home predáva vlastné produkty za milióny. Je to cesta k vyššej marži? (Jan Skalický, 4Home)
4 min. čítanie

4Home predáva vlastné produkty za milióny. Je to cesta k vyššej marži? (Jan Skalický, 4Home)

Predaj vlastných produktov vo svete markeplaces bude čoraz kľúčovejší. O to viac, pokiaľ chcete naozaj uspieť, alebo sa posúvať vo vašom podnikaní dopredu. Kedy začali vlastné produkty riešiť v spoločnosti 4Home, ako hľadajú výrobcov a či sa spoliehajú pri zavedení nových produktov na vlastnú marketingovú silu nám povedal Jan Skalický, Marketing & Sales Director 4Home.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+