2 min. čítanie

Google rozširuje cielenie pre Demand Gen kampane

Google aktualizoval Demand Gen kampane. Pribudne optimalizované cielenie na konkrétne vekové skupiny či pohlavie. Novinka prináša presnejšiu kontrolu nad tým, kto uvidí vaše reklamy, čo je dôležité pre efektívne Google cielenie na špecifické demografické segmenty.

Google rozširuje cielenie pre Demand Gen kampane
Zdroj: Depositphotos

Google zároveň upozorňuje, že príliš úzke cielenie môže negatívne ovplyvniť výkon kampaní. Algoritmus využíva rôzne signály, vrátane správania používateľov a obsahu vstupných stránok, na optimalizáciu konverzií. Zúženie demografického rozsahu môže znížiť návštevnosť a počet konverzií.

Demand Gen kampane (kampane so zameraním na generovanie dopytu) sa zameriavajú na vytváranie záujmu a dopytu po produktoch alebo službách. Pomocou presného cielenia a optimalizácie reklám oslovujú potenciálnych zákazníkov v skorých fázach nákupného procesu, čím zvyšujú povedomie o značke a pripravujú ich na budúce nákupy.

Zmeny cielenia v poslednej dobe oznámili aj ďalšie platformy – LinkedIn zrušil lookalike publiká a Meta sa vybrala opačným smerom. Odporúča, aby spoločnosti pri tvorbe kampane použili práve lookalike publiká a upustili od presného cielenia.

Zmeny v Google Demand Gen kampaniach

1. Cielenie na vek a pohlavie:

Inzerenti môžu obmedziť viditeľnosť svojej reklamy na konkrétne vekové a rodové skupiny. Nová možnosť je integrovaná v rámci optimalizovaných nastavení cielenia kampaní Demand Generation.

2. Flexibilné možnosti zacielenia:

Inzerenti sa môžu rozhodnúť pre neobmedzené alebo obmedzené cielenie v závislosti od cieľov kampane a požiadaviek publika. Vďaka tomu môžu marketéri lepšie prispôsobiť svoje stratégie konkrétnym obchodným cieľom.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Efektívne využitie cielenia v Google Demand Gen

Pre e-commerce firmy je dôležité nájsť rovnováhu medzi presným cielením a výkonnosťou kampaní. Aktualizácia prináša možnosť prispôsobiť kampane presnejšie obchodným cieľom, no zároveň vyžaduje dôkladné zváženie, aby obmedzenie publika neohrozilo dosiahnutie požadovaných výsledkov.

Nová funkcia je ďalším krokom k tomu, aby inzerenti mohli lepšie prispôsobiť svoje kampane pomocou pokročilých nástrojov Google cielenia, pričom stále môžu využívať výhody optimalizácie prostredníctvom strojového učenia.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo sú trhoviská v USA populárne?
3 min. čítanie

Prečo sú trhoviská v USA populárne?

Nová štúdia spoločností Digital Commerce 360 a Bizrate Insights ukazuje niekoľko zaujímavých vzorcov toho, ako ľudia v USA nakupujú online. Prieskum, ktorého sa zúčastnilo 1 017 ľudí, ukazuje na motivácie, preferencie a obavy spotrebiteľov týkajúce sa nakupovania na online trhovisku.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+