Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Sú tu nové funkcie Google Trends, vďaka ktorým bude užitočný SEO nástroj ešte lepší

Nová verzia obľúbeného marketingového nástroja prináša lepšie možnosti a viac informácií o trendoch vo vyhľadávaní. Používatelia teraz môžu získať zmeny údajov v reálnom čase, čo umožňuje vykonávať presnejšiu a aktuálnejšiu analýzu trendov.

Sú tu nové funkcie Google Trends, vďaka ktorým bude užitočný SEO nástroj ešte lepší
Zdroj: Depositphotos

Čo sa vlastne zmenilo? Rozšírilo sa geografické pokrytie nástroja, vďaka čomu môžu používatelia ľahšie preskúmať trendy vyhľadávania v konkrétnych mestách a regiónoch. Google Trends teraz zahŕňa informácie z mnohých lokalít spoločnosti, ako napríklad YouTube a Google Shopping. Používatelia sa teda môžu tešiť na celistvejší obraz o tom, ako sa ľudia správajú online.

Rozhranie bolo prepracované tak, aby sa v ňom používatelia ľahko zorientovali. Platforma tiež poskytuje viac informácií o hľadaných pojmoch, čo pomáha pochopiť, odkiaľ určité trendy pochádzajú.

Zdroj: Google

Vďaka týmto zmenám je teraz Google Trends ešte užitočnejším nástrojom pre podniky a obchodníkov, ktorí chcú zlepšiť svoju online prítomnosť a stratégiu obsahu. Platforma teraz ponúka:

  • aktuálnejšiu analýzu údajov,
  • možnosť porovnávania viacerých dotazov,
  • rozšírené možnosti exportu – nové možnosti vytvárania prehľadov a sledovania trendov.

Vývoj tejto služby si môžeme vyložiť tak, že Google je skutočne odhodlaný poskytovať aktuálne a použiteľné informácie o spôsoboch vyhľadávania a o záujme verejnosti. Platforma zrejme aj naďalej ostane kľúčovým nástrojom na pochopenie a využitie online správania v rôznych profesionálnych kontextoch, najmä v e-commerce marketingu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 najlepších príkladov retargetingových reklám
9 min. čítanie

6 najlepších príkladov retargetingových reklám

Keď sa povie retargeting, väčšine z nás napadnú jednoduché bannerové reklamy zobrazujúce produkty, o ktoré sme sa nedávno zaujímali. Retargeting však dokáže oveľa viac. So správnymi dátami a technológiami môžeme osloviť veľmi špecifické skupiny používateľov alebo dosiahnuť komplexné ciele. Pozrime sa na niekoľko príkladov retargetingových reklám a čo nám hovoria o retargetingu všeobecne. Dozviete sa, […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
Digitálny klon: Ako inšpiruje mladých k zmene?
2 min. čítanie

Digitálny klon: Ako inšpiruje mladých k zmene?

Iniciatíva Teach, známa svojou snahou podporiť mladých ľudí pri vstupe do školstva, zažila tento rok revolučnú zmenu v komunikácii. Kampaň Teach Next, ktorá si odniesla ocenenie v kategórii Digital na Young Lions 2024, spojila originálnu kreatívu a technologickú inovatívnosť, aby ukázala mladým absolventom, že ich budúcnosť môže byť naozaj v ich rukách.

Janka Szabová Janka Szabová
Head of Performance
Prečítať článok
Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove
6 min. čítanie

Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove

Začiatkom roka 2020 Google prvýkrát oznámil svoj zámer ukončiť podporu cookies tretích strán v prehliadači Chrome. Napriek rôznym zmenám zostáva jedna vec istá: význam cookies tretích strán klesá naprieč väčšinou prehliadačov a tento trend pravdepodobne zasiahne aj Chrome. Tento vývoj znepokojuje marketérov ohľadom budúcnosti personalizovanej a relevantnej reklamy. Dobrou správou je, že sa nemusia obávať. […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+