1 min. čítanie

Sú tu nové funkcie Google Trends, vďaka ktorým bude užitočný SEO nástroj ešte lepší

Nová verzia obľúbeného marketingového nástroja prináša lepšie možnosti a viac informácií o trendoch vo vyhľadávaní. Používatelia teraz môžu získať zmeny údajov v reálnom čase, čo umožňuje vykonávať presnejšiu a aktuálnejšiu analýzu trendov.

Sú tu nové funkcie Google Trends, vďaka ktorým bude užitočný SEO nástroj ešte lepší
Zdroj: Depositphotos

Čo sa vlastne zmenilo? Rozšírilo sa geografické pokrytie nástroja, vďaka čomu môžu používatelia ľahšie preskúmať trendy vyhľadávania v konkrétnych mestách a regiónoch. Google Trends teraz zahŕňa informácie z mnohých lokalít spoločnosti, ako napríklad YouTube a Google Shopping. Používatelia sa teda môžu tešiť na celistvejší obraz o tom, ako sa ľudia správajú online.

Rozhranie bolo prepracované tak, aby sa v ňom používatelia ľahko zorientovali. Platforma tiež poskytuje viac informácií o hľadaných pojmoch, čo pomáha pochopiť, odkiaľ určité trendy pochádzajú.

Zdroj: Google

Vďaka týmto zmenám je teraz Google Trends ešte užitočnejším nástrojom pre podniky a obchodníkov, ktorí chcú zlepšiť svoju online prítomnosť a stratégiu obsahu. Platforma teraz ponúka:

  • aktuálnejšiu analýzu údajov,
  • možnosť porovnávania viacerých dotazov,
  • rozšírené možnosti exportu – nové možnosti vytvárania prehľadov a sledovania trendov.

Vývoj tejto služby si môžeme vyložiť tak, že Google je skutočne odhodlaný poskytovať aktuálne a použiteľné informácie o spôsoboch vyhľadávania a o záujme verejnosti. Platforma zrejme aj naďalej ostane kľúčovým nástrojom na pochopenie a využitie online správania v rôznych profesionálnych kontextoch, najmä v e-commerce marketingu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitálne médiá v kamenných obchodoch majú zmysel
2 min. čítanie

Digitálne médiá v kamenných obchodoch majú zmysel

Nová správa od eMarketer a Placer.ai prináša prehľad o novom trende v retailovom prostredí – spotrebitelia čoraz viac interagujú s digitálnymi médiami priamo v kamenných obchodoch. Táto príležitosť ponúka nový spôsob, ako sa spojiť so zákazníkmi v kamenných predajniach, kde sa stále uskutočňuje viac ako 80 % maloobchodných tržieb v USA. Aj keď v roku […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly
2 min. čítanie

Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly

Nedávny prieskum spoločnosti ECC Köln ukázal, že živé nakupovanie v Nemecku, známe aj ako “live shopping” či “in-stream shopping”, získava na obľube. Šesť z desiatich nemeckých spotrebiteľov v súčasnosti rozumie tomuto pojmu, čo je dvojnásobne viac ako pred tromi rokmi. Miera prijatia live shoppingu v Nemecku je však stále nízka.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+