1 min. čítanie

Copywriting

Copywriting je tvorba zaujímavých a pútavých komerčných textov, ktoré sú určené na predávanie rôznych produktov a služieb. Tejto činnosti sa venuje copywriter, ktorý by mal byť schopný napísať funkčný text a brať ohľad aj na SEO optimalizáciu či správne použitie kľúčových slov.

Copywriting je tvorba zaujímavých a pútavých komerčných textov, ktoré sú určené na predávanie rôznych produktov a služieb. Tejto činnosti sa venuje copywriter, ktorý by mal byť schopný napísať funkčný text a brať ohľad aj na SEO optimalizáciu či správne použitie kľúčových slov. Copywriting je dôležitý v tom, že má prezentovať produkt, či službu tak, aby sa z čitateľa stal zákazník. Je dôležitý nie len pre webové stránky, ale aj sociálne siete, kde sa združuje množstvo potencionálnych zákazníkov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 min. čítanie

Čo je spam?

Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako napísať zavináč na klávesnici?

Zavináč? Nie, nemáme na mysli druh ryby. Ani pochúťku v slanom náleve z čias komunistických staničných bufetov. Hovoríme o označení pre znak @, ktorý najčastejšie používame v kontexte elektronickej pošty. Skúsme si dnes niečo povedať o znaku, ktorý je našou každodennou súčasťou. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je hoax?

V súčasnom kontexte sociálnych sietí ľudia za hoax považujú informácie, s ktorými sa buď nestotožňujú, alebo ktoré odporujú ich videniu sveta. Svet nie je čiernobiely, ty máš svoj názor, ja mám svoj názor, pravda je relatívna a podobné frázy nás chcú presvedčiť, že nemôžeme spoľahlivo určiť pravosť a pravdivosť informácií. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok