Prelomenie bariér cez digitálnu kreativitu
Kľúčovým cieľom kampane bolo prilákať čerstvých absolventov do programu Teach Next a prekonať ich skepsu voči práci v školstve. Táto generácia často čelí existenciálnej otázke: „Kde sa vidíš o päť rokov?“. Teach sa rozhodol ponúknuť odpoveď formou digitálneho dvojníka – personalizovaného videa, ktoré ukazuje, ako sa absolvent vďaka programu môže rozvíjať a získať cenné schopnosti.
Táto jedinečná myšlienka sa stala realitou v podobe kampaňového webu, kde interaktívny formulár zozbieral vstupné dáta od cieľovej skupiny, ktoré boli následne použité na generovanie personalizovaného videa s digitálnym dvojníkom. Ten rozprával o svojich skúsenostiach z programu Teach Next.
Od idey až k výsledkom – kľúčová úloha digitálnych agentúr
Za kreatívnym konceptom stojí agentúra TRIAD, ktorá pre Teach navrhla celé riešenie. Ich myšlienka digitálneho dvojníka poukazuje na aktuálne trendy – vďaka AI sa mladí mohli doslova „vidieť“ vo svojej budúcnosti a presne to bola odpoveď, ktorú hľadali. Poslaním digitálnej agentúry dabl. bolo zabezpečiť, aby sa táto inovatívna kreatíva dostala k správnym ľuďom prostredníctvom starostlivo zvolenej distribučnej stratégie.
- V dabl. sme kampaň nasadili na rôzne platformy, vrátane stálic ako Meta či Google Ads.
- Kľúčovými však boli menej tradičné kanály RTB a TikTok, ktoré mnohé agentúry zatiaľ nemajú vo svojom portfóliu.
- Nakoľko bolo v prvotnej fáze cieľom najmä rozšíriť povedomie o kampani a maximalizovať jej dosah, samozrejme s dodržaním kritérií pre cieľovú skupinu, zahrnuli sme ich do stratégie.
- TikTok, známy svojou schopnosťou osloviť mladšiu generáciu, poskytuje ideálny priestor pre šírenie kreatívneho obsahu tohto formátu.
- RTB (Real-Time Bidding) nám naopak umožňuje presné cielenie na špecifické segmenty publika, a to v reálnom čase, čo zvyšuje efektivitu investovaného rozpočtu.
Kampaň Teach Next naberá na sile
Nová kreatívna kampaň Teach Next je ešte síce na začiatku svojej cesty, no už teraz sa tešíme záujmu mladých ľudí, ktorí majú odhodlanie prispieť k pozitívnym zmenám v školstve. Tento jedinečný prístup ukazuje, že moderné technológie a premyslená kreatíva môžu byť silným nástrojom na riešenie veľkých spoločenských výziev.
Ak chcete efektívne šíriť podobné inovatívne kampane a premeniť svoje nápady na skutočnosť, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám pomôžeme vytvoriť digitálne stratégie, ktoré oslovia a podnietia tých správnych ľudí.
Ako na to s dabl.