Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Digitálny klon: Ako inšpiruje mladých k zmene?

Iniciatíva Teach, známa svojou snahou podporiť mladých ľudí pri vstupe do školstva, zažila tento rok revolučnú zmenu v komunikácii. Kampaň Teach Next, ktorá si odniesla ocenenie v kategórii Digital na Young Lions 2024, spojila originálnu kreatívu a technologickú inovatívnosť, aby ukázala mladým absolventom, že ich budúcnosť môže byť naozaj v ich rukách.

Janka Szabová Janka Szabová
Head of Performance
Digitálny klon: Ako inšpiruje mladých k zmene?
Zdroj: spravazbuducnosti.sk

Prelomenie bariér cez digitálnu kreativitu

Kľúčovým cieľom kampane bolo prilákať čerstvých absolventov do programu Teach Next a prekonať ich skepsu voči práci v školstve. Táto generácia často čelí existenciálnej otázke: „Kde sa vidíš o päť rokov?“. Teach sa rozhodol ponúknuť odpoveď formou digitálneho dvojníka – personalizovaného videa, ktoré ukazuje, ako sa absolvent vďaka programu môže rozvíjať a získať cenné schopnosti.

Táto jedinečná myšlienka sa stala realitou v podobe kampaňového webu, kde interaktívny formulár zozbieral vstupné dáta od cieľovej skupiny, ktoré boli následne použité na generovanie personalizovaného videa s digitálnym dvojníkom. Ten rozprával o svojich skúsenostiach z programu Teach Next.

Od idey až k výsledkom – kľúčová úloha digitálnych agentúr

Za kreatívnym konceptom stojí agentúra TRIAD, ktorá pre Teach navrhla celé riešenie. Ich myšlienka digitálneho dvojníka poukazuje na aktuálne trendy – vďaka AI sa mladí mohli doslova „vidieť“ vo svojej budúcnosti a presne to bola odpoveď, ktorú hľadali. Poslaním digitálnej agentúry dabl. bolo zabezpečiť, aby sa táto inovatívna kreatíva dostala k správnym ľuďom prostredníctvom starostlivo zvolenej distribučnej stratégie.

  • V dabl. sme kampaň nasadili na rôzne platformy, vrátane stálic ako Meta či Google Ads.
  • Kľúčovými však boli menej tradičné kanály RTB a TikTok, ktoré mnohé agentúry zatiaľ nemajú vo svojom portfóliu.
  • Nakoľko bolo v prvotnej fáze cieľom najmä rozšíriť povedomie o kampani a maximalizovať jej dosah, samozrejme s dodržaním kritérií pre cieľovú skupinu, zahrnuli sme ich do stratégie.
  • TikTok, známy svojou schopnosťou osloviť mladšiu generáciu, poskytuje ideálny priestor pre šírenie kreatívneho obsahu tohto formátu.
  • RTB (Real-Time Bidding) nám naopak umožňuje presné cielenie na špecifické segmenty publika, a to v reálnom čase, čo zvyšuje efektivitu investovaného rozpočtu.

Zdroj: spravazbuducnosti.sk

Kampaň Teach Next naberá na sile

Nová kreatívna kampaň Teach Next je ešte síce na začiatku svojej cesty, no už teraz sa tešíme záujmu mladých ľudí, ktorí majú odhodlanie prispieť k pozitívnym zmenám v školstve. Tento jedinečný prístup ukazuje, že moderné technológie a premyslená kreatíva môžu byť silným nástrojom na riešenie veľkých spoločenských výziev.

Ak chcete efektívne šíriť podobné inovatívne kampane a premeniť svoje nápady na skutočnosť, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám pomôžeme vytvoriť digitálne stratégie, ktoré oslovia a podnietia tých správnych ľudí.

Ako na to s dabl.
Zdieľať článok
Janka Szabová
Head of Performance

Janka je skúsená PPC špecialistka, ktorá získala hĺbkové znalosti fungovania reklamných systémov od odborníkov, rôznych technologických firiem a nástrojov zo slovenského onlinu. Táto nevšedná kombinácia znalostí z každej strany jej teraz pomáha viesť tím PPC špecialistov a prinášať klientom tie najlepšie možné výsledky.

Tento článok ti prináša

dabl.

Tvorené srdcom, schválené mysľou. „Tvorené srdcom“ hovorí o vnútornej vášni, ktorá poháňa naše inovácie. „Schválené mysľou“ podčiarkuje význam dôkladnej úvahy a kritického myslenia. Zatiaľ čo vášeň podnecuje naše nápady, je to sila našich myšlienok, ktorá ich premieňa na vynaliezavé riešenia. Sme marketingový powerhouse, ktorého stredobodom sú ľudia. Sme tu, ak nás potrebuješ.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Firmy s Google Business Profile môžu komunikovať cez WhatsApp a SMS
2 min. čítanie

Firmy s Google Business Profile môžu komunikovať cez WhatsApp a SMS

Do Google Business Profile pribudla funkcia, ktorá umožňuje firmám integrovať WhatsApp a SMS správy na priamu komunikáciu so zákazníkmi. Táto zmena môže výrazne zjednodušiť proces zákazníckej podpory, odpovedanie na otázky či správu rezervácií, a tým zlepšiť celkový zákaznícky zážitok.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Pozastavíte video a objaví sa reklama. Prerazia Pause Ads aj v našom e-commerce?
3 min. čítanie

Pozastavíte video a objaví sa reklama. Prerazia Pause Ads aj v našom e-commerce?

Digitálna reklama sa neustále vyvíja a prispôsobuje sa správaniu spotrebiteľov. Najnovším trendom, ktorý začína formovať online marketing na streamovacích platformách, sú pause reklamy. Ide o nový reklamný formát, ktorý sa zobrazuje v momente, keď si divák sám pozastaví sledovaný obsah.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google vylepšuje prepojenie GA4 a Search Console
2 min. čítanie

Google vylepšuje prepojenie GA4 a Search Console

Google vydal novú dokumentáciu, ktorá vylepšuje prepojenie údajov z Google Analytics (GA4) a Search Console na lepšiu analýzu výkonnosti webu a SEO. Aktualizáciu ocenia najmä firmy, ktoré chcú zvýšiť organickú návštevnosť a zlepšiť používateľský zážitok.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+