
Prelomenie bariér cez digitálnu kreativitu
Kľúčovým cieľom kampane bolo prilákať čerstvých absolventov do programu Teach Next a prekonať ich skepsu voči práci v školstve. Táto generácia často čelí existenciálnej otázke: „Kde sa vidíš o päť rokov?“. Teach sa rozhodol ponúknuť odpoveď formou digitálneho dvojníka – personalizovaného videa, ktoré ukazuje, ako sa absolvent vďaka programu môže rozvíjať a získať cenné schopnosti.
Táto jedinečná myšlienka sa stala realitou v podobe kampaňového webu, kde interaktívny formulár zozbieral vstupné dáta od cieľovej skupiny, ktoré boli následne použité na generovanie personalizovaného videa s digitálnym dvojníkom. Ten rozprával o svojich skúsenostiach z programu Teach Next.
Od idey až k výsledkom – kľúčová úloha digitálnych agentúr
Za kreatívnym konceptom stojí agentúra TRIAD, ktorá pre Teach navrhla celé riešenie. Ich myšlienka digitálneho dvojníka poukazuje na aktuálne trendy – vďaka AI sa mladí mohli doslova „vidieť“ vo svojej budúcnosti a presne to bola odpoveď, ktorú hľadali. Poslaním digitálnej agentúry dabl. bolo zabezpečiť, aby sa táto inovatívna kreatíva dostala k správnym ľuďom prostredníctvom starostlivo zvolenej distribučnej stratégie.
- V dabl. sme kampaň nasadili na rôzne platformy, vrátane stálic ako Meta či Google Ads.
- Kľúčovými však boli menej tradičné kanály RTB a TikTok, ktoré mnohé agentúry zatiaľ nemajú vo svojom portfóliu.
- Nakoľko bolo v prvotnej fáze cieľom najmä rozšíriť povedomie o kampani a maximalizovať jej dosah, samozrejme s dodržaním kritérií pre cieľovú skupinu, zahrnuli sme ich do stratégie.
- TikTok, známy svojou schopnosťou osloviť mladšiu generáciu, poskytuje ideálny priestor pre šírenie kreatívneho obsahu tohto formátu.
- RTB (Real-Time Bidding) nám naopak umožňuje presné cielenie na špecifické segmenty publika, a to v reálnom čase, čo zvyšuje efektivitu investovaného rozpočtu.

Zdroj: spravazbuducnosti.sk
Kampaň Teach Next naberá na sile
Nová kreatívna kampaň Teach Next je ešte síce na začiatku svojej cesty, no už teraz sa tešíme záujmu mladých ľudí, ktorí majú odhodlanie prispieť k pozitívnym zmenám v školstve. Tento jedinečný prístup ukazuje, že moderné technológie a premyslená kreatíva môžu byť silným nástrojom na riešenie veľkých spoločenských výziev.
Ak chcete efektívne šíriť podobné inovatívne kampane a premeniť svoje nápady na skutočnosť, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám pomôžeme vytvoriť digitálne stratégie, ktoré oslovia a podnietia tých správnych ľudí.
Ako na to s dabl.