-
Zrkadlenie doby
Podľa Spotify je tohtoročný Wrapped najviac reálny a odzrkadľuje to, ako užívatelia vnímajú hudbu. Čo si pod tým predstaviť?
Riaditeľka globálneho marketingového oddelenia spoločnosti Spotify Louisa Ferguson opísala tohtoročný Wrapped ako “najskutočnejší”. Tvrdí, že v roku 2023 bolo niečo “obzvlášť chaotické” v tom, ako ľudia konzumovali kultúru. “Naozaj sme chceli tento pocit potvrdiť, pretože sa nám zdal výstižný pre rok 2023. Uprostred toho všetkého sme si uvedomili, že ‘váš Wrapped neklame’. Údaje sú skutočné. A tak sme sa opreli do vytvorenia najreálnejšieho Wrapped vôbec.”
-
Veľkosť a dosah
Tohtoročná kampaň je za 7-ročnú históriu Wrapped najväčšia. Pokrýva 170 trhov vo viac ako 35 jazykoch. Poskytovať užívateľom individuálny súhrn v ich vlastnom jazyku sa ukazuje ako veľké plus.
-
Globálne a lokálne uchopenie
Z pôvodných stručných a jasných sumárov Wrapped spoločnosť presedlala na obšírnejšie reporty. “Zistili sme, že existuje skupina fanúšikov, ktorí chcú ísť naozaj hlbšie. Chcú sa zapojiť. Bolo to naozaj vzrušujúce, pretože nás to inšpirovalo k tomu, aby sme robili ešte komplikovanejšie zážitky bohaté na údaje. Naučili sme sa tiež, že na trhových nuansách naozaj záleží a pre Wrapped tieto poznatky len posilnili potrebu kriticky premýšľať o realizácii globálnych a lokálnych kampaní,” približuje Ferguson.
-
Vyťaženie online priestoru
Cieľom Wrapped ostáva zdieľanie a diskutovanie o hudobných preferenciách fanúšikov mimo aplikácie. Vznikajú tak reálne konverzácie a reakcie na sociálnych sieťach.
-
Presah do offlinu
Spotify organizuje udalosti po celom svete. Navyše, celkovo najpočúvanejší umelec bude mať špeciálny billboard v niekoľkých mestách po celom svete.
-
Nezabúdať na podstatu
Ak ľudia na sociálnych sieťach o niečom naozaj radi hovoria, sú to oni sami. Personalizovaným výberom vlastného vkusu a názoru dostávajú možnosť sebaprezentácie. A tá je, koniec koncov, základom sociálnych sietí.
Jasným odkazom úspechu kampane je otázka od vašich známych, čo ste vo Wrapped objavili vy.