1 min. čítanie

Obrázok na mieru: Getty Images využíva umelú inteligenciu na generovanie nového materiálu

Mediálna spoločnosť Getty Images, globálny poskytovateľ digitálnych médií, oznámila novú službu. Umelá inteligencia bude na základe fotografií a videí v databáze generovať nové licencované obrázky.

Obrázok na mieru: Getty Images využíva umelú inteligenciu na generovanie nového materiálu
Zdroj: Getty Images

Novinka Generative AI by iStock je dostupná v 75 jazykoch. Dokáže obrázky upravovať, generovať alebo je možné integrovať ju cez API rozhranie. Novinka vznikla v spolupráci so spoločnosťou Nvidia a je navrhnutá tak, aby chránila pred generovaním známych produktov, ľudí, miest či iných prvkov, ktoré sú chránené autorskými právami. Služba je spoplatnená vo výške 13,99 € za 100 vygenerovaných obrázkov.

„Naším hlavným cieľom v rámci projektu Generative AI by iStock je poskytnúť zákazníkom jednoduchú a cenovo dostupnú možnosť využívať umelú inteligenciu v ich tvorivom procese bez obáv, že sa do súboru údajov dostalo niečo, čo je právne chránené a mohlo by sa dostať do ich práce,“ uviedol Grant Farhall, produktový riaditeľ spoločnosti iStock.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS
Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?
3 min. čítanie

Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?

Každý e-shopár to pozná: zákazník sa pri pokuse o prihlásenie zasekne, zabudne heslo, po niekoľkých neúspešných pokusoch to vzdá – a košík zostane prázdny. Frustrácia, ktorú spôsobujú heslá, nefrustruje len zákazníkov, ale aj obchodníkov. Našťastie existuje riešenie, ktoré môže túto bariéru odstrániť – a zároveň zvýšiť bezpečnosť aj konverzie. Volá sa passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+