1 min. čítanie

Obrázok na mieru: Getty Images využíva umelú inteligenciu na generovanie nového materiálu

Mediálna spoločnosť Getty Images, globálny poskytovateľ digitálnych médií, oznámila novú službu. Umelá inteligencia bude na základe fotografií a videí v databáze generovať nové licencované obrázky.

Obrázok na mieru: Getty Images využíva umelú inteligenciu na generovanie nového materiálu
Zdroj: Getty Images

Novinka Generative AI by iStock je dostupná v 75 jazykoch. Dokáže obrázky upravovať, generovať alebo je možné integrovať ju cez API rozhranie. Novinka vznikla v spolupráci so spoločnosťou Nvidia a je navrhnutá tak, aby chránila pred generovaním známych produktov, ľudí, miest či iných prvkov, ktoré sú chránené autorskými právami. Služba je spoplatnená vo výške 13,99 € za 100 vygenerovaných obrázkov.

„Naším hlavným cieľom v rámci projektu Generative AI by iStock je poskytnúť zákazníkom jednoduchú a cenovo dostupnú možnosť využívať umelú inteligenciu v ich tvorivom procese bez obáv, že sa do súboru údajov dostalo niečo, čo je právne chránené a mohlo by sa dostať do ich práce,“ uviedol Grant Farhall, produktový riaditeľ spoločnosti iStock.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+