Ako na content marketing pre e-shop?
Pre každý eshop je prirodzene kriticky dôležité zamerať sa na predaj. Ak nepredávate alebo nepredávate dosť, prevádzkovanie e-shopu prestáva dávať zmysel. Ako k výsledkom dokáže prispieť content marketing?
ContentFruiter je profesionálny tím zameraný na content marketing, ktorý realizuje projekty s garanciou rastu. Ich práca je založená na vytváraní komplexných projektov postavených na funkčnom content marketingu. Sú schopní vytvoriť originálny a exkluzívny projekt pre každého klienta, prinášajúc dlhodobé hodnoty.
Tím sa pýši množstvom úspešných projektov, ktoré priniesli výrazné nárasty návštevnosti webových stránok a dopytov z online prostredia pre ich klientov. V rámci prvých rokov spolupráce s rôznymi spoločnosťami dosiahli významné medziročné nárasty celkovej a organickej návštevnosti, budovanie značky a komunity odborníkmi. Vďaka efektívnosti content marketingu dokázali ušetriť klientom významné prostriedky na podporu.
ContentFruiter je spoľahlivý partner, ktorý sa vyznačuje profesionálnym a zákaznícky orientovaným prístupom. Sú vždy ochotní a pripravení pomôcť svojim klientom dosiahnuť ich ciele. Ich dlhodobé partnerstvo s rôznymi spoločnosťami prinieslo markantné zvýšenie návštevnosti a zároveň počtu dopytov z ich webových stránok.
Od začiatku sa stotožnili s filozofiou svojich klientov a obsahovo ich posunuli bližšie k zákazníkom. Oceňujú promptnú a jasnú komunikáciu s tímom. Väčšinu výstupov schvaľujú na prvýkrát, vďaka čomu môžu ušetriť čas a energiu na ďalší rozvoj.
Klienti sú veľmi spokojní so spoluprácou. Oceňujú profesionálny prístup, spoľahlivosť, pridanú hodnotu a výsledky, ktoré prináša. Vďaka ich aktivitám na webe a sociálnych sieťach rastie značka a povedomie o ich firme.
Prináša do marketingového sveta spoľahlivosť, vysokú profesionalitu, flexibilitu a relevantnosť riešení. V dnešnom preplnenom online svete je content marketing výbornou voľbou, ako osloviť zákazníkov a zároveň rešpektovať ich voľbu a rozhodnutie. ContentFruiter je tým správnym partnerom pre kvalitný content marketing.
Pre každý eshop je prirodzene kriticky dôležité zamerať sa na predaj. Ak nepredávate alebo nepredávate dosť, prevádzkovanie e-shopu prestáva dávať zmysel. Ako k výsledkom dokáže prispieť content marketing?
Pre mnoho marketérov je obdobie od začiatku októbra do konca januára najdôležitejším obdobím roka. Dôvod je jednoduchý. V tomto období sa deje hneď niekoľko výnimočných udalostí. Vianočné nákupy, Black Friday, Cyber Monday, novoročné výpredaje. Od týchto troch až štyroch mesiacov závisí ako úspešný bude celý rok. Nemusia to byť však iba výpredaje a zľavy, ktoré budú zákazníkov do […]