Z detskej izby na najväčší e-shop s kávou
Tento článok vychádza z mojej prednášky, ktorú som mal pre Ecommerce Bridge. Je to séria krokov a odhalenie know-how, ktoré ma doviedli k vybudovaniu najväčšieho e-shopu s kávou na Slovensku.
Silná značka nielen odlišuje váš biznis od konkurencie, ale tiež buduje dôveru a lojalitu zákazníkov. Vytváranie a rozvíjanie brandu zahŕňa všetko od vizuálnej identity po hodnoty a príbeh, ktorý komunikuje. Dôležitým prvkom je aj konzistentnosť v komunikácii naprieč všetkými kanálmi. Spojením brandingu s content marketingom a social media marketingom môžete efektívne oslovovať svoju cieľovú skupinu a posilňovať svoju pozíciu na trhu. Investujte do budovania značky a sledujte, ako váš biznis rastie a prosperuje.
Tento článok vychádza z mojej prednášky, ktorú som mal pre Ecommerce Bridge. Je to séria krokov a odhalenie know-how, ktoré ma doviedli k vybudovaniu najväčšieho e-shopu s kávou na Slovensku.
Keď značka vstúpi do online sveta, stáva sa súčasťou nekonečného toku diskusií, trendov a memov. Niektoré prirodzene žiaria, iné sa len neisto snažia nájsť svoje miesto. Čo však rozlišuje tie, ktoré dokážu zasiahnuť tú správnu nôtu, od tých, ktoré vyvolávajú len rozpačité úsmevy? Podľa štúdie Cultured je kľúčom odvaha pripojiť sa ku kultúre spôsobom, ktorý […]
Podľa rozsiahleho výskumu spoločnosti Kantar, ktorý analyzoval 20 000 značiek v 540 kategóriách a 54 trhoch počas desiatich rokov, si budovanie silných značiek vyžaduje dva kľúčové prvky – zmysluplnosť a jedinečnosť. Výskum označil diferenciáciu značky za kľúčový motor rastu, predovšetkým pri oslovení širokej skupiny zákazníkov.
Nakupovanie už nie je len o odovzdávaní hotovosti. V súčasnosti chcú obchody aj vaše osobné údaje. Napríklad módne high-end obchody, ktoré začali pri pokladni žiadať telefónne čísla. Hovoria, že je to kvôli zasielaniu elektronických účteniek, čo znie celkom prakticky. Alebo je to cez čiaru?
Nový produkt, nový trh, alebo len nápad, ako robiť existujúci produkt lepšie. Ako však rozbehnúť akúkoľvek značku od nuly? Disclaimer: potrebujete vhodný produkt.
V rozvíjajúcom sa svete e-commerce, kde má váhu každý klik, je nevyhnutné pochopiť zložitosť spotrebiteľského správania. Rozsiahla správa The Science of Loyalty (Veda lojálnosti), za ktorou stojí spoločnosť Intuit, vniká hlboko do psychiky spotrebiteľov a ukazuje, čo stojí za vernosťou k značke.
Je lepšie predchádzať problémom, než ich neskôr finančne náročne a občas aj bez úspechu riešiť. To platí aj v prostredí e-commerce. Prevencia je dôležitejšia ako kedykoľvek predtým. Teraz máte jedinečnú možnosť ochrániť svoju značku a vyhnúť sa tak zbytočným komplikáciám a sporom v budúcnosti.
Tradičný prístup zameraný len na výkonnosť marketingu ustupuje sofistikovanejšiemu budovaniu značky, poukazuje analýza spoločnosti Nest Commerce.
V dynamicky sa rozvíjajúcom segmente e-commerce je kľúčové, aby majitelia e-shopov nezabúdali na základné princípy budovania značky a zároveň držali krok s neustále sa meniacimi trendmi. V článku sa dozviete praktické rady a inšpirácie od profesionálov z brandingovej agentúry GALTON Brands, vďaka ktorým zistíte, ako na tejto ceste napredovať, zaujať a udržať si svojich zákazníkov.