Články a novinky na tému Brand a brandbuilding

Silná značka nielen odlišuje váš biznis od konkurencie, ale tiež buduje dôveru a lojalitu zákazníkov. Vytváranie a rozvíjanie brandu zahŕňa všetko od vizuálnej identity po hodnoty a príbeh, ktorý komunikuje. Dôležitým prvkom je aj konzistentnosť v komunikácii naprieč všetkými kanálmi. Spojením brandingu s content marketingom a social media marketingom môžete efektívne oslovovať svoju cieľovú skupinu a posilňovať svoju pozíciu na trhu. Investujte do budovania značky a sledujte, ako váš biznis rastie a prosperuje.

Retail sa mení. Všetko je o údajoch
2 min. čítanie

Retail sa mení. Všetko je o údajoch

Nakupovanie už nie je len o odovzdávaní hotovosti. V súčasnosti chcú obchody aj vaše osobné údaje. Napríklad módne high-end obchody, ktoré začali pri pokladni žiadať telefónne čísla. Hovoria, že je to kvôli zasielaniu elektronických účteniek, čo znie celkom prakticky. Alebo je to cez čiaru?

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Čo tvorí kľúč k brand loyalty?
2 min. čítanie

Čo tvorí kľúč k brand loyalty?

V rozvíjajúcom sa svete e-commerce, kde má váhu každý klik, je nevyhnutné pochopiť zložitosť spotrebiteľského správania. Rozsiahla správa The Science of Loyalty (Veda lojálnosti), za ktorou stojí spoločnosť Intuit, vniká hlboko do psychiky spotrebiteľov a ukazuje, čo stojí za vernosťou k značke.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
5 lekcií pre efektívne budovanie e-commerce značky
6 min. čítanie

5 lekcií pre efektívne budovanie e-commerce značky

V dynamicky sa rozvíjajúcom segmente e-commerce je kľúčové, aby majitelia e-shopov nezabúdali na základné princípy budovania značky a zároveň držali krok s neustále sa meniacimi trendmi. V článku sa dozviete praktické rady a inšpirácie od profesionálov z brandingovej agentúry GALTON Brands, vďaka ktorým zistíte, ako na tejto ceste napredovať, zaujať a udržať si svojich zákazníkov.

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Prečítať článok
Logo manuál ako biblia komunikácie
3 min. čítanie

Logo manuál ako biblia komunikácie

Nie je nič horšie ako nekonzistentná komunikácia či už v online, alebo offline forme. Častokrát vidíme na Instagrame alebo Facebooku reklamu, ktorá síce môže byť naozaj zaujímavá a donúti nás nakúpiť, ale keď nevieme, k akej značke ju priradiť, tak je to možno až zbytočné plytvanie energiou.

Václav Krba Václav Krba
CEO Viva Marketing
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+