Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Zara bude predávať secondhandovú módu vo Francúzsku

Spoločnosť Inditex oznámila, že od štvrtka 7. septembra budú môcť Francúzi využívať službu Pre-Owned na nákup použitého oblečenia značky. Francúzsko bude druhým trhom, na ktorom španielsky maloobchodný predajca módy spustí svoj nový obchodný model, keďže už pôsobí v Spojenom kráľovstve.

Zara bude predávať secondhandovú módu vo Francúzsku
Zdroj: Depositphotos

Od budúceho týždňa budú mať zákazníci Zary vo Francúzsku prístup k platforme second-hand, ktorá je integrovaná do webovej stránky a mobilnej aplikácie Zary. Spotrebitelia budú môcť prostredníctvom tejto služby predĺžiť životný cyklus oblečenia, pretože ho možno opraviť alebo predať, prípadne si kúpiť oblečenie z druhej ruky.

Fashion Network zdieľala vyjadrenia Pauly Ampuero, vedúcej oddelenia udržateľného rozvoja v spoločnosti Zara.com: “Pevne veríme, že inovácie sú základom rozvoja obehovej budúcnosti. Aktívne pracujeme na hľadaní a zavádzaní riešení na formovanie čoraz udržateľnejšieho hodnotového reťazca.”

Týždenný podcast UPdate

Zara posilňuje svoju platformu Pre-Owned

Platforma Zara Pre-Owned prvýkrát uzrela svetlo sveta v novembri 2022 v Spojenom kráľovstve. Zákazníci túto službu prijali s veľkým úspechom. Aj z tohto dôvodu sa Marta Ortega, šéfka predstavenstva skupiny Inditex, zasadzuje za to, aby bol tento koncept do roku 2025 rozšírený na všetky kľúčové trhy spoločnosti: “Ide o to, aby sa Zara Pre-Owned naďalej rozširovala na nové trhy. Začneme vo Francúzsku a Nemecku, ale vynakladáme maximálne úsilie, aby sme do konca roka dosiahli Španielsko.”

Medzi služby zahrnuté v Zara Pre-Owned patrí služba opravy odevov značky. Prostredníctvom formulára môžu zákazníci požiadať o opravu gombíkov, švov alebo výmenu zipsov. Okrem toho môžu zákazníci požiadať o následné vyzdvihnutie v predajni a sledovať proces.

Platforma zároveň ponúka priestor na online nákup a predaj použitých odevov značky medzi zákazníkmi. Úlohou spoločnosti je ponúkať bezpečnosť transakcií, starať sa o správu zásielok a monitorovať celý proces.

Spoločnosť Inditex chce do roku 2030 znížiť svoje emisie o 50 % a pracuje na tom prostredníctvom tohto typu iniciatívy.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Od memov po hodnoty: Ako si značky získavajú srdcia spotrebiteľov
5 min. čítanie

Od memov po hodnoty: Ako si značky získavajú srdcia spotrebiteľov

Keď značka vstúpi do online sveta, stáva sa súčasťou nekonečného toku diskusií, trendov a memov. Niektoré prirodzene žiaria, iné sa len neisto snažia nájsť svoje miesto. Čo však rozlišuje tie, ktoré dokážu zasiahnuť tú správnu nôtu, od tých, ktoré vyvolávajú len rozpačité úsmevy? Podľa štúdie Cultured je kľúčom odvaha pripojiť sa ku kultúre spôsobom, ktorý […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako zmysluplnosť a jedinečnosť formujú rast silných značiek
2 min. čítanie

Ako zmysluplnosť a jedinečnosť formujú rast silných značiek

Podľa rozsiahleho výskumu spoločnosti Kantar, ktorý analyzoval 20 000 značiek v 540 kategóriách a 54 trhoch počas desiatich rokov, si budovanie silných značiek vyžaduje dva kľúčové prvky – zmysluplnosť a jedinečnosť. Výskum označil diferenciáciu značky za kľúčový motor rastu, predovšetkým pri oslovení širokej skupiny zákazníkov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Retail sa mení. Všetko je o údajoch
2 min. čítanie

Retail sa mení. Všetko je o údajoch

Nakupovanie už nie je len o odovzdávaní hotovosti. V súčasnosti chcú obchody aj vaše osobné údaje. Napríklad módne high-end obchody, ktoré začali pri pokladni žiadať telefónne čísla. Hovoria, že je to kvôli zasielaniu elektronických účteniek, čo znie celkom prakticky. Alebo je to cez čiaru?

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+