3 min. čítanie

Alza rozširuje predajnú sieť, počas prázdnin otvorila 4 nové predajne

Alza, leader v oblasti elektroniky, vstupuje do nového akademického roka s niekoľkými novými predajňami. Počas letných prázdnin spoločnosť nasadila vysoké tempo a otvorila štyri kamenné predajne, dve na Slovensku, jednu v Českej republike a jednu v Maďarsku. Rozširovanie siete sa pre tento rok ani zďaleka nekončí, zákazníci sa môžu do konca roka tešiť na niekoľko ďalších predajní.

Alza rozširuje predajnú sieť, počas prázdnin otvorila 4 nové predajne

V júni, pred začiatkom letných prázdnin, sa Alze podarilo otvoriť predajňu v českom Beroune. V júli sa otvorili brány kamennej predajne v českých Tepliciach a slovenských zákazníkov privítala predajňa v Nových Zámkoch. Otváranie predajní pokračovalo aj v auguste. Novú kamennú predajňu má Dunajská Streda, a tiež maďarská Budapešť, ktorá sa tak môže pochváliť treťou Alza predajňou. 

Strategická expanzia kamenných predajní mení hru v online a offline nakupovaní

Alza dlhodobo investuje nielen do rozvoja online predaja, ale aj do kamenných predajní, čo sa ukazuje ako dôležitá stratégia spoločnosti.

Naša iniciatíva otvoriť nové predajne je výsledkom snahy uspokojiť potreby obyvateľov veľkých aj malých miest, ktorí už dlho chcú mať našu predajňu vo svojom okolí. Koncepcia týchto predajní je navrhnutá tak, aby odrážala meniace sa preferencie našich zákazníkov. S ponukou širokého sortimentu tovaru s možnosťou okamžitého nákupu, pohodlným parkovaním, možnosťou prevzatia objemnejších produktov a bleskovým doručením sa snažíme plne vyhovieť potrebám našich zákazníkov. Vďaka prepojeniu s našou distribučnou sieťou AlzaBoxov v blízkosti predajní ponúkame najrýchlejší spôsob doručenia celého nášho sortimentu,” hovorí Miroslav Kövary, podpredseda Alza predstavenstva, a dodáva: „Náš záväzok však nekončí len u našich zákazníkov. Sme tiež pevne odhodlaní poskytovať optimálne pracovné prostredie pre našich zamestnancov. Nový koncept pre nich znamená príjemnejšie a modernejšie pracovné prostredie.”

Týždenný podcast UPdate

Alza

Prítomnosť kamennej predajne dokonale dopĺňa prevádzku susedných AlzaBoxov a zákazníci si môžu vybrať najvhodnejší spôsob doručenia podľa objednaného tovaru a osobných preferencií. „Máme overené, že ak otvoríme pobočku v nejakej oblasti, zvýšia sa aj objednávky do okolitých AlzaBoxov,” komentuje Ondřej Fabianek, riaditeľ obchodnej siete Alza.

Nedávno otvorené predajne už teraz disponujú skladovou zásobou, ktorá obsahuje viac ako dvetisíc rôznych produktov. Zjavným trendom je nárast dopytu po vystavených produktoch. „Dopyt po vystavených produktoch sa od začiatku roka zvýšil o 100 %,” hovorí Fabianek a dodáva: „Zákazníkov na predajniach najviac zaujímajú mobilné telefóny, domáce spotrebiče, hračky, notebooky a drobné príslušenstvo ako nabíjačky, dátové káble či batérie.”

Predajne Alza sú otvorené 7 dní v týždni a zákazníkom je vždy k dispozícii vyškolený personál, ktorý im pomôže s výberom vhodného tovaru. Jedinečnou službou v predajni je aj možnosť zadarmo ochutnať privátnu značku kávy AlzaCafé. „Vďaka týmto výhodám sú naše kamenné predajne výnimočným miestom na nakupovanie, kde sa pohodlie tradičného nakupovania stretáva s moderným prístupom,” dodáva Kövary.

Otvorenie nových predajní prináša desiatky pracovných príležitostí 

S otvorením nových predajní vzniklo len v tomto roku päťdesiat nových pracovných miest. „S rozšírením našich predajní hľadáme v nových lokalitách ľudí s manažérskymi a obchodnými skúsenosťami, ktorí chcú našim zákazníkom prinášať radosť pri každom nákupe,” hovorí Fabianek. Alza sa tak naďalej približuje nielen zákazníkom, ale aj tým, ktorí hľadajú nové kariérne ciele.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Od memov po hodnoty: Ako si značky získavajú srdcia spotrebiteľov
5 min. čítanie

Od memov po hodnoty: Ako si značky získavajú srdcia spotrebiteľov

Keď značka vstúpi do online sveta, stáva sa súčasťou nekonečného toku diskusií, trendov a memov. Niektoré prirodzene žiaria, iné sa len neisto snažia nájsť svoje miesto. Čo však rozlišuje tie, ktoré dokážu zasiahnuť tú správnu nôtu, od tých, ktoré vyvolávajú len rozpačité úsmevy? Podľa štúdie Cultured je kľúčom odvaha pripojiť sa ku kultúre spôsobom, ktorý […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako zmysluplnosť a jedinečnosť formujú rast silných značiek
2 min. čítanie

Ako zmysluplnosť a jedinečnosť formujú rast silných značiek

Podľa rozsiahleho výskumu spoločnosti Kantar, ktorý analyzoval 20 000 značiek v 540 kategóriách a 54 trhoch počas desiatich rokov, si budovanie silných značiek vyžaduje dva kľúčové prvky – zmysluplnosť a jedinečnosť. Výskum označil diferenciáciu značky za kľúčový motor rastu, predovšetkým pri oslovení širokej skupiny zákazníkov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+