2 min. čítanie

About You, Yoox Net-a-porte a Zalando investujú do klimatickej osvety

About You, Yoox Net-a-porte a Zalando rozširujú svoju iniciatívu na zvýšenie povedomia módnych značiek o klimatických cieľoch.

About You, Yoox Net-a-porte a Zalando investujú do klimatickej osvety

Módne e-shopy About You, Yoox Net-a-porte a Zalando opäť spolupracujú na iniciatíve “Fashion Leap for Climate“. V rámci druhého ročníka, ktorý sa začne v júli 2023, chcú maloobchodní predajcovia ešte viac posilniť svoju spoločne vytvorenú platformu na vzdelávanie o klíme a rozšíriť pozvanie na 250 partnerských značiek, čo je viac ako 55 značiek, ktoré sa zúčastnili prvého ročníka.

Platforma “Fashion Leap for Climate”, ktorá bola spustená minulý rok, podporuje módne značky pri meraní ich vlastnej uhlíkovej stopy a stanovovaní cieľov, ktoré sú v súlade s vedeckými poznatkami o klíme. Partneri značiek troch internetových predajcov, ktorí sa zúčastnili na prvom ročníku platformy, zaznamenali po absolvovaní školiaceho programu zvýšenie dôvery, pričom ich pochopenie vedecky podložených cieľov (SBT) sa zvýšilo o 85 %. Všetci zúčastnení partneri uviedli, že na základe získaných poznatkov plánujú v nasledujúcom roku stanoviť svoje vedecky podložené ciele.

Týždenný podcast UPdate

V druhom roku sa spolupracujúce e-shopy zameriavajú na to, aby v tomto roku priniesli väčšiu hodnotu a flexibilitu širšiemu výberu partnerských značiek. Účastníci teraz budú môcť absolvovať osemtýždňový online kurz (pozostávajúci z ôsmich lekcií v štyroch moduloch) v rámci zapojenia, ktoré poskytuje podporu na mieru, alebo úplne samostatne s funkciou vzdelávania na požiadanie.

Program je súčasťou klimatických ciest všetkých troch online maloobchodníkov, pričom každý z nich sa snaží podporiť znižovanie emisií svojich partnerov, aby dosiahol svoje vlastné ciele v rozsahu 3. Do budúcnosti vidia maloobchodníci potenciál rozšírenia platformy na všetky partnerské módne značky a širší priemysel.

Vzdelávaciu platformu plne sponzorujú spoločnosti About You, Yoox Net-a-porte a Zalando. Jej kurátorom je poradenská spoločnosť Quantis, ktorá sa zaoberá udržateľnosťou. Záujemcovia sa môžu obrátiť na info@fashionleapforclimate.com.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Retail sa mení. Všetko je o údajoch
2 min. čítanie

Retail sa mení. Všetko je o údajoch

Nakupovanie už nie je len o odovzdávaní hotovosti. V súčasnosti chcú obchody aj vaše osobné údaje. Napríklad módne high-end obchody, ktoré začali pri pokladni žiadať telefónne čísla. Hovoria, že je to kvôli zasielaniu elektronických účteniek, čo znie celkom prakticky. Alebo je to cez čiaru?

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Čo tvorí kľúč k brand loyalty?
2 min. čítanie

Čo tvorí kľúč k brand loyalty?

V rozvíjajúcom sa svete e-commerce, kde má váhu každý klik, je nevyhnutné pochopiť zložitosť spotrebiteľského správania. Rozsiahla správa The Science of Loyalty (Veda lojálnosti), za ktorou stojí spoločnosť Intuit, vniká hlboko do psychiky spotrebiteľov a ukazuje, čo stojí za vernosťou k značke.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+