1 min. čítanie

Adidas chce ukončiť podnikanie v Rusku, potrebuje sa však zbaviť predajní

Môžu sa predať jednotlivcom alebo ich možno prenajať. Neexistuje na to žiadny časový plán, ale čím skôr sa to stane, tým lepšie, uviedol generálny riaditeľ firmy.

Adidas chce ukončiť podnikanie v Rusku, potrebuje sa však zbaviť predajní
Zdroj: Depositphotos

Adidas pracuje na ukončení podnikania v Rusku

Nemecký výrobca športových potrieb Adidas sa stále snaží zbaviť približne stovky obchodov v Rusku. Uviedol to generálny riaditeľ Bjorn Gulden, podľa ktorého firma pracuje na úplnom ukončení svojho podnikania v tejto krajine. „Máme približne sto obchodov, ktoré nie sú v prevádzke a, samozrejme, boli ponúknuté na trhu,“ povedal Gulden novinárom.

„Môžu sa predať jednotlivcom alebo ich možno prenajať. Neexistuje na to žiadny časový plán, ale aktuálne za ne platíme nájom, takže čím skôr sa to stane, tým lepšie,“ dodal.

Adidas sa vlani v októbri rozhodol natrvalo zastaviť podnikanie v Rusku po tom, ako v marci minulého roka po začiatku ruskej invázie na Ukrajinu zatvoril všetky svoje obchody a pozastavil tam aj on-line predaj.

V dôsledku toho si spoločnosť zaúčtovala straty vo výške 94 miliónov eur, uviedla jej výročná správa v marci 2023.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Od memov po hodnoty: Ako si značky získavajú srdcia spotrebiteľov
5 min. čítanie

Od memov po hodnoty: Ako si značky získavajú srdcia spotrebiteľov

Keď značka vstúpi do online sveta, stáva sa súčasťou nekonečného toku diskusií, trendov a memov. Niektoré prirodzene žiaria, iné sa len neisto snažia nájsť svoje miesto. Čo však rozlišuje tie, ktoré dokážu zasiahnuť tú správnu nôtu, od tých, ktoré vyvolávajú len rozpačité úsmevy? Podľa štúdie Cultured je kľúčom odvaha pripojiť sa ku kultúre spôsobom, ktorý […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako zmysluplnosť a jedinečnosť formujú rast silných značiek
2 min. čítanie

Ako zmysluplnosť a jedinečnosť formujú rast silných značiek

Podľa rozsiahleho výskumu spoločnosti Kantar, ktorý analyzoval 20 000 značiek v 540 kategóriách a 54 trhoch počas desiatich rokov, si budovanie silných značiek vyžaduje dva kľúčové prvky – zmysluplnosť a jedinečnosť. Výskum označil diferenciáciu značky za kľúčový motor rastu, predovšetkým pri oslovení širokej skupiny zákazníkov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+