1 min. čítanie

Adidas chce ukončiť podnikanie v Rusku, potrebuje sa však zbaviť predajní

Môžu sa predať jednotlivcom alebo ich možno prenajať. Neexistuje na to žiadny časový plán, ale čím skôr sa to stane, tým lepšie, uviedol generálny riaditeľ firmy.

Adidas chce ukončiť podnikanie v Rusku, potrebuje sa však zbaviť predajní
Zdroj: Depositphotos

Adidas pracuje na ukončení podnikania v Rusku

Nemecký výrobca športových potrieb Adidas sa stále snaží zbaviť približne stovky obchodov v Rusku. Uviedol to generálny riaditeľ Bjorn Gulden, podľa ktorého firma pracuje na úplnom ukončení svojho podnikania v tejto krajine. „Máme približne sto obchodov, ktoré nie sú v prevádzke a, samozrejme, boli ponúknuté na trhu,“ povedal Gulden novinárom.

„Môžu sa predať jednotlivcom alebo ich možno prenajať. Neexistuje na to žiadny časový plán, ale aktuálne za ne platíme nájom, takže čím skôr sa to stane, tým lepšie,“ dodal.

Adidas sa vlani v októbri rozhodol natrvalo zastaviť podnikanie v Rusku po tom, ako v marci minulého roka po začiatku ruskej invázie na Ukrajinu zatvoril všetky svoje obchody a pozastavil tam aj on-line predaj.

V dôsledku toho si spoločnosť zaúčtovala straty vo výške 94 miliónov eur, uviedla jej výročná správa v marci 2023.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Retail sa mení. Všetko je o údajoch
2 min. čítanie

Retail sa mení. Všetko je o údajoch

Nakupovanie už nie je len o odovzdávaní hotovosti. V súčasnosti chcú obchody aj vaše osobné údaje. Napríklad módne high-end obchody, ktoré začali pri pokladni žiadať telefónne čísla. Hovoria, že je to kvôli zasielaniu elektronických účteniek, čo znie celkom prakticky. Alebo je to cez čiaru?

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Čo tvorí kľúč k brand loyalty?
2 min. čítanie

Čo tvorí kľúč k brand loyalty?

V rozvíjajúcom sa svete e-commerce, kde má váhu každý klik, je nevyhnutné pochopiť zložitosť spotrebiteľského správania. Rozsiahla správa The Science of Loyalty (Veda lojálnosti), za ktorou stojí spoločnosť Intuit, vniká hlboko do psychiky spotrebiteľov a ukazuje, čo stojí za vernosťou k značke.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+