Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
1 min. čítanie

Adidas chce ukončiť podnikanie v Rusku, potrebuje sa však zbaviť predajní

Môžu sa predať jednotlivcom alebo ich možno prenajať. Neexistuje na to žiadny časový plán, ale čím skôr sa to stane, tým lepšie, uviedol generálny riaditeľ firmy.

Adidas chce ukončiť podnikanie v Rusku, potrebuje sa však zbaviť predajní
Zdroj: Depositphotos

Adidas pracuje na ukončení podnikania v Rusku

Nemecký výrobca športových potrieb Adidas sa stále snaží zbaviť približne stovky obchodov v Rusku. Uviedol to generálny riaditeľ Bjorn Gulden, podľa ktorého firma pracuje na úplnom ukončení svojho podnikania v tejto krajine. „Máme približne sto obchodov, ktoré nie sú v prevádzke a, samozrejme, boli ponúknuté na trhu,“ povedal Gulden novinárom.

„Môžu sa predať jednotlivcom alebo ich možno prenajať. Neexistuje na to žiadny časový plán, ale aktuálne za ne platíme nájom, takže čím skôr sa to stane, tým lepšie,“ dodal.

Adidas sa vlani v októbri rozhodol natrvalo zastaviť podnikanie v Rusku po tom, ako v marci minulého roka po začiatku ruskej invázie na Ukrajinu zatvoril všetky svoje obchody a pozastavil tam aj on-line predaj.

V dôsledku toho si spoločnosť zaúčtovala straty vo výške 94 miliónov eur, uviedla jej výročná správa v marci 2023.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
5 lekcií pre efektívne budovanie e-commerce značky
6 min. čítanie

5 lekcií pre efektívne budovanie e-commerce značky

V dynamicky sa rozvíjajúcom segmente e-commerce je kľúčové, aby majitelia e-shopov nezabúdali na základné princípy budovania značky a zároveň držali krok s neustále sa meniacimi trendmi. V článku sa dozviete praktické rady a inšpirácie od profesionálov z brandingovej agentúry GALTON Brands, vďaka ktorým zistíte, ako na tejto ceste napredovať, zaujať a udržať si svojich zákazníkov.

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+