2 min. čítanie

Sieť Dr. Max sa rozrastá. Získala 35 lekární Apotheke

Po úspešnej akvizícii má Dr. Max na Slovensku 396 lekární.

Sieť Dr. Max sa rozrastá. Získala 35 lekární Apotheke
Zdroj: Depositphotos

S lekárňami aj 200 zamestnacov

Od 1. augusta preberajú lekárne Dr. Max na Slovensku 35 prevádzok Apotheke Slovakia. Umožňuje to právoplatné rozhodnutie Protimonopolného úradu o obchodnej dohode o odkúpení vybraných lekární Apotheke Slovakia od Unipharmy. Spolu s 35 lekárňami Apotheke preberá Dr. Max aj viac ako 200 zamestnancov.

„Máme pred sebou náročné obdobie integrácie, ale som presvedčený, že celý proces, vrátane adaptácie nových kolegov a kolegýň, ktorí sú pre nás nesmierne dôležití, prebehne vďaka nášmu podpornému tímu prirodzene a rýchlo, a že noví kolegovia sa budú zakrátko cítiť súčasťou našej silnej značky Dr.Max,“ uviedol v tlačovej správe CEO Dr. Max Slovensko Marián Jánoš.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Dr. Max prevádzkuje na Slovensku 396 lekární

Obchodnú dohodu o kúpe siete lekární Apotheke Slovakia oznámili spoločnosti Dr.Max a Unipharma ešte v novembri minulého roka. V tom čase lekárne Dr.Max deklarovali záujem o akvizíciu 47 prevádzok Apotheke Slovakia.

Na základe rozhodnutia Protimonopolného úradu, ktorý sa v rámci posudzovania transakcie zaoberal okrem iného aj podielom na trhu v jednotlivých lokalitách, sa rozhodol prevádzkovateľ lekární Dr.Max, spoločnosť Dr.Max Holding, prehodnotiť svoj pôvodný zámer.

„Aby sme dodržali stanovené kritériá, prijali sme rozhodnutie niektoré lekárne napokon neprebrať. S výsledkom obchodnej dohody sme spokojní a rozhodnutie Protimonopolného úradu rešpektujeme,“ vysvetľuje riaditeľ expanzie Dr. Max Slovensko Pavol Kiseľ.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Od memov po hodnoty: Ako si značky získavajú srdcia spotrebiteľov
5 min. čítanie

Od memov po hodnoty: Ako si značky získavajú srdcia spotrebiteľov

Keď značka vstúpi do online sveta, stáva sa súčasťou nekonečného toku diskusií, trendov a memov. Niektoré prirodzene žiaria, iné sa len neisto snažia nájsť svoje miesto. Čo však rozlišuje tie, ktoré dokážu zasiahnuť tú správnu nôtu, od tých, ktoré vyvolávajú len rozpačité úsmevy? Podľa štúdie Cultured je kľúčom odvaha pripojiť sa ku kultúre spôsobom, ktorý […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako zmysluplnosť a jedinečnosť formujú rast silných značiek
2 min. čítanie

Ako zmysluplnosť a jedinečnosť formujú rast silných značiek

Podľa rozsiahleho výskumu spoločnosti Kantar, ktorý analyzoval 20 000 značiek v 540 kategóriách a 54 trhoch počas desiatich rokov, si budovanie silných značiek vyžaduje dva kľúčové prvky – zmysluplnosť a jedinečnosť. Výskum označil diferenciáciu značky za kľúčový motor rastu, predovšetkým pri oslovení širokej skupiny zákazníkov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+