Články a novinky na tému SEO

SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) výrazne zvyšuje viditeľnosť vašej webovej stránky vo výsledkoch vyhľadávania, čo vedie k vyššej návštevnosti a konverziám. Kvalitne optimalizovaný web zlepšuje používateľskú skúsenosť a buduje dôveru. Investícia do SEO znamená dlhodobý prínos pre vaše podnikanie, pretože organická návštevnosť je udržateľná a nákladovo efektívna. Prepojenie SEO s content marketingom je kľúčové, pretože hodnotný a optimalizovaný obsah priťahuje viac návštevníkov. Staňte sa lepšími v SEO a dosiahnite lepšie výsledky, vyššiu pozíciu vo vyhľadávačoch a rast vášho biznisu.

15 expertov: Ako sa nakupujú odkazy pri linkbuildingu v roku 2024? A akú rolu budú hrať naďalej?
3 min. čítanie

15 expertov: Ako sa nakupujú odkazy pri linkbuildingu v roku 2024? A akú rolu budú hrať naďalej?

SEO je tu s nami už viac ako 20 rokov. Točia sa v ňom stovky miliónov eur a vo väčšej alebo menšej miere sa dotýka každého online projektu. Jedna z najdôležitejších súčastí úspešnej SEO stratégie je aj linkbuilding. Pozíciu vo vyhľadávaní ovplyvňujú aj spätné odkazy – backlinky. To potvrdil aj sám Google. Kým v roku […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Plánujete expanziu do zahraničia? Nepodceňte výber domény
5 min. čítanie

Plánujete expanziu do zahraničia? Nepodceňte výber domény

Pri zakladaní nového e-shopu, no aj rebrandingu značky je dôležité premýšľať nad voľbou koncovky pre vašu doménu. Ak sa chystáte zatiaľ pôsobiť najmä na slovenskom trhu, budete zrejme uvažovať o použití lokálnej domény .sk. Tá vám však v budúcnosti pri možnej expanzii do ďalších krajín už nebude stačiť. Zistite, aké sú výhody lokálnych aj globálnych […]

Matej Karaba Matej Karaba
Long-term Impact & Business Consultant v Opinest
Prečítať článok
Black Hat SEO v roku 2023
4 min. čítanie

Black Hat SEO v roku 2023

Má vôbec ešte Black Hat SEO (súbor taktík na zvýšenie pozície vo vyhľadávaní, ktoré sú v rozpore s pravidlami vyhľadávačov) nejaké opodstatnenie? Logika vraví, že tak, ako sa upravujú algoritmy samotných vyhľadávačov, aj ich schopnosť odhaľovať tieto taktiky bude stále na vyššej úrovni. Preto je na mieste otázka, prečo sa týmto vôbec ešte niekto zaoberá, keď riskuje […]

Vilém Arbeit Vilém Arbeit
CEO Sharkani
Prečítať článok
16 odborníkov sa vyjadrilo, ako bude vyzerať vyhľadávanie po príchode AI.
1 min. čítanie

16 odborníkov sa vyjadrilo, ako bude vyzerať vyhľadávanie po príchode AI.

AI vo vyhľadávaní je dnes veľká téma. Viacero SEO aj PPC špecialistov nevie kľudne spávať, pretože nový prístup k vyhľadávaniu môže postaviť SERP hore nohami. Už teraz sú prirodzené výsledky na ústupe a z pozícii ich tlačia klasické PPC reklamy no aj Google Shopping. Ako to bude v budúcnosti? Ako sa na to pripraviť? Ako […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Najlepšie Google Chrome rozšírenia pre SEO špecialistu
9 min. čítanie

Najlepšie Google Chrome rozšírenia pre SEO špecialistu

Webový prehliadač Google Chrome patrí vo svete k tým najpoužívanejším. Podľa prieskumu oberlo.com tento prehliadač používa až 62,78 % používateľov. Na druhom mieste skončilo Safari s podielom 19,3 % a na treťom mieste je Firefox s podielom 4,2 %.  Z vlastného pozorovania môžem konštatovať, že medzi marketérmi je Google Chrome v ešte väčšom zastúpení. Jedným […]

Filip Škultéty Filip Škultéty
CEO v spoločnosti Glidy
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+