Kľúčové aktualizácie pre Product markup
Prioritizácia HTML markupu
Google teraz dôrazne odporúča umiestniť Product markup priamo do počiatočného HTML stránky. To zabezpečí, že vaše údaje o produktoch budú spoľahlivejšie a rýchlejšie indexované, čím sa zvýši šanca na zobrazenie v nákupných výsledkoch vyhľadávania.
Nespoliehajte sa na JavaScript markup
Aj keď je markup generovaný cez JavaScript stále podporovaný, Google upozorňuje na možné problémy. Stránky, ktoré používajú JavaScript na tvorbu údajov o produktoch, môžu čeliť problémom s frekvenciou prehľadávania, čo znižuje spoľahlivosť včasného indexovania. Ak sa to dá, umiestnite markup priamo do HTML.
Ak sa predsa rozhodnete používať markup vytvorený cez JavaScript, zabezpečte, aby vaše servery zvládli zvýšenú návštevnosť crawlerov. Len tak si udržíte výkon stránky a správne indexovanie vašich údajov.
Len stránky s jedným produktom
Google upresnil, že rich snippets pre Product markup budú obmedzené na stránky zamerané na jeden produkt alebo jeho varianty. To znamená, že stránky s výpisom produktov alebo kategóriami nebudú oprávnené na rozšírené zobrazenie výsledkov.
Štruktúrovanie vašej stránky tak, aby zdôrazňovala jednotlivé stránky produktov, zlepší vaše šance na získanie bohatých výsledkov.
Samostatné URL pre rôzne meny
Pre e-commerce firmy pôsobiace na viacerých trhoch Google odporúča používať samostatné URL pre každú menu. To pomôže Googlu zobraziť správne informácie o produktoch na základe polohy používateľa, čo zlepší nákupný zážitok.
Zoznamy automobilov
Pre tých, ktorí pôsobia v automobilovom sektore, Google odporúča zahrnúť do štruktúrovaných dát typy Car aj Product. Táto duálna klasifikácia zlepšuje viditeľnosť a presnosť vyhľadávania týkajúceho sa automobilov.
Dodržiavanie týchto pokynov zlepší viditeľnosť vašich produktov vo vyhľadávaní Google, čím pomôže priviesť na vašu e-commerce stránku viac cieľovej návštevnosti.