Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Google aktualizoval pokyny pre Product markup

Google predstavil vylepšenia svojich pokynov pre implementáciu Product markup s cieľom zlepšiť presnosť a relevanciu výsledkov nákupov vo vyhľadávaní. Ako si zachovať optimálnu viditeľnosť vo výsledkoch vyhľadávania Google?

Google aktualizoval pokyny pre Product markup
Zdroj: Depositphotos

Kľúčové aktualizácie pre Product markup

Prioritizácia HTML markupu

Google teraz dôrazne odporúča umiestniť Product markup priamo do počiatočného HTML stránky. To zabezpečí, že vaše údaje o produktoch budú spoľahlivejšie a rýchlejšie indexované, čím sa zvýši šanca na zobrazenie v nákupných výsledkoch vyhľadávania.

Nespoliehajte sa na JavaScript markup

Aj keď je markup generovaný cez JavaScript stále podporovaný, Google upozorňuje na možné problémy. Stránky, ktoré používajú JavaScript na tvorbu údajov o produktoch, môžu čeliť problémom s frekvenciou prehľadávania, čo znižuje spoľahlivosť včasného indexovania. Ak sa to dá, umiestnite markup priamo do HTML.

Ak sa predsa rozhodnete používať markup vytvorený cez JavaScript, zabezpečte, aby vaše servery zvládli zvýšenú návštevnosť crawlerov. Len tak si udržíte výkon stránky a správne indexovanie vašich údajov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Len stránky s jedným produktom

Google upresnil, že rich snippets pre Product markup budú obmedzené na stránky zamerané na jeden produkt alebo jeho varianty. To znamená, že stránky s výpisom produktov alebo kategóriami nebudú oprávnené na rozšírené zobrazenie výsledkov.

Štruktúrovanie vašej stránky tak, aby zdôrazňovala jednotlivé stránky produktov, zlepší vaše šance na získanie bohatých výsledkov.

Samostatné URL pre rôzne meny

Pre e-commerce firmy pôsobiace na viacerých trhoch Google odporúča používať samostatné URL pre každú menu. To pomôže Googlu zobraziť správne informácie o produktoch na základe polohy používateľa, čo zlepší nákupný zážitok.

Zoznamy automobilov

Pre tých, ktorí pôsobia v automobilovom sektore, Google odporúča zahrnúť do štruktúrovaných dát typy Car aj Product. Táto duálna klasifikácia zlepšuje viditeľnosť a presnosť vyhľadávania týkajúceho sa automobilov.

Dodržiavanie týchto pokynov zlepší viditeľnosť vašich produktov vo vyhľadávaní Google, čím pomôže priviesť na vašu e-commerce stránku viac cieľovej návštevnosti.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aká je budúcnosť SEO s príchodom ChatGPT Search?
7 min. čítanie

Aká je budúcnosť SEO s príchodom ChatGPT Search?

Svet digitálneho vyhľadávania sa neustále mení a príchod ChatGPT Search od OpenAI priniesol zásadnú zmenu. Tradičné vyhľadávače, na čele s Googlom, roky dominujú trhu, ale generatívne AI modely, ako je ChatGPT Search, prinášajú nový spôsob získavania informácií – personalizovanejší, intuitívnejší a konverzačný. Aké výzvy a príležitosti táto novinka predstavuje pre SEO? Poďme to podrobne preskúmať.

Ivana Polčová Ivana Polčová
SEO specialist, CREATIVE digital
Prečítať článok
Ako Google AI Overview môže zmeniť pravidlá hry vyhľadávania 
9 min. čítanie

Ako Google AI Overview môže zmeniť pravidlá hry vyhľadávania 

V digitálnom svete sa marketéri denne stretávajú s výzvou, ako zaujať používateľov a získať ich pozornosť. S narastajúcim množstvom obsahu na internete a webových stránok je čoraz náročnejšie vyniknúť aj v online vyhľadávaní. Na druhej strane sú používatelia, ktorí chcú čo najrelevantnejší výsledok na svoje vyhľadávacie dopyty čím skôr a drvivá väčšina z nich sa […]

Adriana Sečkárová Adriana Sečkárová
CEO, SEOLINE
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+