2 min. čítanie

Google aktualizoval pokyny pre Product markup

Google predstavil vylepšenia svojich pokynov pre implementáciu Product markup s cieľom zlepšiť presnosť a relevanciu výsledkov nákupov vo vyhľadávaní. Ako si zachovať optimálnu viditeľnosť vo výsledkoch vyhľadávania Google?

Google aktualizoval pokyny pre Product markup
Zdroj: Depositphotos

Kľúčové aktualizácie pre Product markup

Prioritizácia HTML markupu

Google teraz dôrazne odporúča umiestniť Product markup priamo do počiatočného HTML stránky. To zabezpečí, že vaše údaje o produktoch budú spoľahlivejšie a rýchlejšie indexované, čím sa zvýši šanca na zobrazenie v nákupných výsledkoch vyhľadávania.

Nespoliehajte sa na JavaScript markup

Aj keď je markup generovaný cez JavaScript stále podporovaný, Google upozorňuje na možné problémy. Stránky, ktoré používajú JavaScript na tvorbu údajov o produktoch, môžu čeliť problémom s frekvenciou prehľadávania, čo znižuje spoľahlivosť včasného indexovania. Ak sa to dá, umiestnite markup priamo do HTML.

Ak sa predsa rozhodnete používať markup vytvorený cez JavaScript, zabezpečte, aby vaše servery zvládli zvýšenú návštevnosť crawlerov. Len tak si udržíte výkon stránky a správne indexovanie vašich údajov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Len stránky s jedným produktom

Google upresnil, že rich snippets pre Product markup budú obmedzené na stránky zamerané na jeden produkt alebo jeho varianty. To znamená, že stránky s výpisom produktov alebo kategóriami nebudú oprávnené na rozšírené zobrazenie výsledkov.

Štruktúrovanie vašej stránky tak, aby zdôrazňovala jednotlivé stránky produktov, zlepší vaše šance na získanie bohatých výsledkov.

Samostatné URL pre rôzne meny

Pre e-commerce firmy pôsobiace na viacerých trhoch Google odporúča používať samostatné URL pre každú menu. To pomôže Googlu zobraziť správne informácie o produktoch na základe polohy používateľa, čo zlepší nákupný zážitok.

Zoznamy automobilov

Pre tých, ktorí pôsobia v automobilovom sektore, Google odporúča zahrnúť do štruktúrovaných dát typy Car aj Product. Táto duálna klasifikácia zlepšuje viditeľnosť a presnosť vyhľadávania týkajúceho sa automobilov.

Dodržiavanie týchto pokynov zlepší viditeľnosť vašich produktov vo vyhľadávaní Google, čím pomôže priviesť na vašu e-commerce stránku viac cieľovej návštevnosti.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako nájsť kľúčové slová pre SEO
4 min. čítanie

Ako nájsť kľúčové slová pre SEO

Vyhľadávací systém Google používa viac ako 200 faktorov na rozhodovanie o poradí webstránok. Ak chcete, aby vaša stránka vynikla, je dôležité urobiť dôkladný analýzu kľúčových slov. Nájsť tie správne kľúčové slová, ktoré oslovia vaše publikum, vám pomôže vytvoriť dobrú stratégiu, ktorá posunie vaše stránky vyššie vo výsledkoch vyhľadávania a prinesie im stabilnú bezplatnú návštevnosť. Tento […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
15 expertov: Ako sa nakupujú odkazy pri linkbuildingu v roku 2024? A akú rolu budú hrať naďalej?
3 min. čítanie

15 expertov: Ako sa nakupujú odkazy pri linkbuildingu v roku 2024? A akú rolu budú hrať naďalej?

SEO je tu s nami už viac ako 20 rokov. Točia sa v ňom stovky miliónov eur a vo väčšej alebo menšej miere sa dotýka každého online projektu. Jedna z najdôležitejších súčastí úspešnej SEO stratégie je aj linkbuilding. Pozíciu vo vyhľadávaní ovplyvňujú aj spätné odkazy – backlinky. To potvrdil aj sám Google. Kým v roku […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+