1 min. čítanie

Krátke videá ako zdroj informácií: Google pridá do vyhľadávacieho menu novú položku

Mobilné rozhranie vyhľadávača sa rozrastie o obsah ako YouTube Shorts či videá z TikToku.

Krátke videá ako zdroj informácií: Google pridá do vyhľadávacieho menu novú položku
Zdroj: Depositphotos

Aj keď informácie v krátkych videách bývajú skreslené či neúplné, ich popularita sa nedá prehliadnuť. Tento krok uznáva rastúcu požiadavku na angažujúci a vizuálne príťažlivý obsah. Obzvlášť mladšie generácie hľadajú informácie inak – namiesto toho, aby použili vyhľadávač, radšej uprednostnia hashtagy na sociálnych sieťach.

Krátke videá budú už aj na Googli, a to v rozložení dvoch stĺpcov. Zdroj: Brodie Clark Consulting

Nástup krátkych videí, ktorý spustili platformy ako Snapchat a TikTok, viedol k tomu, že tvorcovia sa začali sústrediť výlučne na tento formát. Keď si ich osvojili aj velikáni ako Instagram a YouTube, vznikol presvedčivý argument pre ich efektívnosť. Nie je to už len len o zábave – vo videu sa čoraz viac šíria novinky, praktické informácie, návody a postupy. Marketingové stratégie sa bez nich už snáď ani nevidia.

Krátke videá vo výsledkoch vyhľadávania na mobilných telefónoch prinesú marketérom novú vodu na mlyn. Získajú tým šancu upraviť svoje videá pre mobilné zobrazenie a distribuovať svoj obsah k širšej mase. Zatiaľ nie je isté, či sa nový filter objaví aj na počítačoch.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+