Aj keď informácie v krátkych videách bývajú skreslené či neúplné, ich popularita sa nedá prehliadnuť. Tento krok uznáva rastúcu požiadavku na angažujúci a vizuálne príťažlivý obsah. Obzvlášť mladšie generácie hľadajú informácie inak – namiesto toho, aby použili vyhľadávač, radšej uprednostnia hashtagy na sociálnych sieťach.
Nástup krátkych videí, ktorý spustili platformy ako Snapchat a TikTok, viedol k tomu, že tvorcovia sa začali sústrediť výlučne na tento formát. Keď si ich osvojili aj velikáni ako Instagram a YouTube, vznikol presvedčivý argument pre ich efektívnosť. Nie je to už len len o zábave – vo videu sa čoraz viac šíria novinky, praktické informácie, návody a postupy. Marketingové stratégie sa bez nich už snáď ani nevidia.
Krátke videá vo výsledkoch vyhľadávania na mobilných telefónoch prinesú marketérom novú vodu na mlyn. Získajú tým šancu upraviť svoje videá pre mobilné zobrazenie a distribuovať svoj obsah k širšej mase. Zatiaľ nie je isté, či sa nový filter objaví aj na počítačoch.