Články a novinky na tému Rozhovory

Rozhovory sú mocným nástrojom na získavanie cenných informácií, budovanie dôvery a posilňovanie vzťahov so zákazníkmi a partnermi. Využitím rozhovorov môžete prezentovať odborné názory, skúsenosti a príbehy, ktoré inšpirujú a vzdelávajú vašu cieľovú skupinu. Tieto diskusie môžu výrazne zlepšiť vašu schopnosť porozumieť potrebám vašich zákazníkov a reagovať na ne. Naučíte sa, ako efektívne viesť rozhovory, klásť správne otázky a využívať získané poznatky na zlepšenie vašich produktov a služieb. Rozhovory vám umožnia lepšie porozumieť trhu a stať sa uznávaným hlasom vo vašom odbore.

 

 

Search Ads na TikToku, Boomeri ako príležitosť pre e-commerce a AI influenceri | MUDROVAČKA 10/2024
7 min. čítanie

Search Ads na TikToku, Boomeri ako príležitosť pre e-commerce a AI influenceri | MUDROVAČKA 10/2024

V októbri sme si prešli skutočne mnoho zaujímavých tém, ktoré vedia priniesť iný pohľad aj na vaše podnikanie. Rozoberali sme novinky v TikToku, kde je možné inzerovať aj vo vyhľadávaní, Baby Boomers ako príležitosť pre online nakupovanie, ale aj novinky v Google shoppingu, či PayPal Ads. Taktiež sme sa pozreli aj na možnosti blokovania nevhodného […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Od inšpirácie ku konverziám: Ako využiť Pinterest pre úspech v e-commerce (Andrej Sopka, Targetovo)
5 min. čítanie

Od inšpirácie ku konverziám: Ako využiť Pinterest pre úspech v e-commerce (Andrej Sopka, Targetovo)

Pinterest sa stáva čoraz populárnejším nie len ako klasická sieť, ale taktiež v marketingových kruhoch. Možnosť inzerovania a dobrého konverzného pomeru je niečo, čo tam ťahá nových klientov. Je tam ale nejaká pridaná hodnota oproti napríklad Mete? Prečo inzerovať na Pintereste, či sledovať rovnaké metriky ako na iných sieťach a čo je najväčšou príležitosťou pre […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Riadenie medzinárodného marketingu v CEE pre e-shop so stovkami tisíc objednávok (Matej Tomašovský, BBG)
4 min. čítanie

Riadenie medzinárodného marketingu v CEE pre e-shop so stovkami tisíc objednávok (Matej Tomašovský, BBG)

O expanzii sme mali už viacero rozhovorov. Avšak tentokrát vám prinášame pohľad od človeka z veľkého biznisu, ktorý ma na starosť veľké trhy a riadi miliónové rozpočty. Čo robia interne a na čo naopak majú externistov, na aké veci im stačí AI a na čo pri expanzii nezabudnúť nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Matej […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Vlastná výroba kozmetiky na Slovensku. Od výrobnej linky až k zákazníkovi (Róbert Kleberc, Dulcia / Natuint)
5 min. čítanie

Vlastná výroba kozmetiky na Slovensku. Od výrobnej linky až k zákazníkovi (Róbert Kleberc, Dulcia / Natuint)

Podnikanie od hobby k úspechu? Tento príbeh sa dnes vidí čoraz menej. Zakladatelia značky DULCIA (čoskoro NATUINT) na to išli po svojom. V úvodnej fáze pripravovali produkty pre svojich priateľov a známych bezplatne. Keď mali niekoľko rokov dobré ohlasy, rozhodli sa na tom založiť podnikanie. Či je vlastná značka v dnešnej dobe kľúčová, aký bol […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Prečo zostal Muziker Muzikerom? Alebo ako na úspešný rebranding? (Monika Kľusková, Muziker)
6 min. čítanie

Prečo zostal Muziker Muzikerom? Alebo ako na úspešný rebranding? (Monika Kľusková, Muziker)

Robiť rebranding je skutočné peklo. Kto si to zažil, vie, o čom hovoríme. No robiť ho dvakrát v priebehu krátkej doby chce skutočne odvahu. Ale keď sa to spraví poriadne, má to extrémny dopad na vašu spoločnosť. Prečo toto museli v Muziker absolvovať dvakrát, ako si vyberali partnera na tento proces a čo všetko museli […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako vie banka reálne a naozaj pomôcť e-commerce firme? (Pavol Bogár, Tatra banka)
5 min. čítanie

Ako vie banka reálne a naozaj pomôcť e-commerce firme? (Pavol Bogár, Tatra banka)

Bankové subjekty, telekomunikácie či poisťovne nie sú väčšinou príliš pozitívne témy na rozoberanie. Avšak v tomto prípade môže byť opak pravdou. Keď sa banka venuje aktivitám na pomoc podnikateľom a vyvinie pre nich celý ekosystém, zrazu to všetkým zúčastneným dáva zmysel. Ako pristupuje k financovaniu e-shopov Tatra banka, či je takéto financovanie možné len pre […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)
6 min. čítanie

Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)

Nahliadnite do zákulisia marketingu a e-commerce jednej z popredných značiek športového vybavenia. Zistíte, aké stratégie používa pri cenovej politike, ako pristupuje k sezónnym kampaniam a zľavám, a aké technológie využíva na meranie úspešnosti kampaní, vrátane nového nástroja Amplitude. Dozviete sa tiež, prečo sa Decathlon na Slovensku vyhýba spolupráci s influencermi a namiesto toho sa orientuje […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
SK-NIC a aukcia .sk domén, ktorá sa už nikdy nebude opakovať (Peter Bíro, SK-NIC)
6 min. čítanie

SK-NIC a aukcia .sk domén, ktorá sa už nikdy nebude opakovať (Peter Bíro, SK-NIC)

Doteraz nevídaná akcia sa chystá na slovenskom internete! Národný registrátor domén SK-NIC sa chystá uvoľniť domény, ktoré sa doteraz nedali registrovať. Boli jednoducho historicky blokované a nikto ich nevlastní. Či už sa jedná o domény ako 1.sk, 7.sk, a.sk a mnohé ďalšie, teraz si ich budete môcť v aukcii vydražiť. Ako to celé bude prebiehať, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Trendy v reklamných preferenciách, Prečo sa nespoliehať na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024
5 min. čítanie

Trendy v reklamných preferenciách, Prečo sa nespoliehať na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štefan sa vrátil do horúceho kresla mudrovačky a veru že bolo o čom! V septembrových novinkách sme si prešli napríklad aktuálne trendy v reklamných preferenciách, Temu ako druhú najnavštevovanejšiu e-commerce platformou, problémy so správou produktových informácií pri B2B firmách, YouTube novinky a aj prečo sa nespoliehať na „last click“? To všetko a ešte omnoho viac […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+