Cenové porovnávače

Vyskúšajte automatické bidovanie s nástrojom Beed
2 min. čítanie

Vyskúšajte automatické bidovanie s nástrojom Beed

Nestrácajte čas ručným bidovaním a využite efektívnu propagáciu svojich produktov. Nielenže vám privedie relevantných zákazníkov, ale budete mať svoje náklady pod dohľadom. Na Heureke môžete na automatické bidovanie využiť hneď niekoľko nástrojov. Jedným z nich je Beed, o ktorom si v tomto článku povieme viac.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Heureka Marketplace: cesta k vyššiemu obratu
3 min. čítanie

Heureka Marketplace: cesta k vyššiemu obratu

Fenomén marketplace hýbe svetom e-commerce už niekoľko rokov. Marketplaces postupne zavádzajú aj veľkí hráči na trhu a oficiálne aj neoficiálne stanoviská mnohých odborníkov predpovedajú postupnú dominanciu marketplaces v online priestore. Ako vyzerá marketplace, či trhovisko, najnavštevovanejšieho českého e-commerce webu Heureka.cz? A čo vám môže priniesť?

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nezanedbajte potenciál cenových porovnávačov
7 min. čítanie

Nezanedbajte potenciál cenových porovnávačov

V online marketingu a media mixe e-shopov sa najčastejšie stretávame s bežnými kanálmi, akými sú Google Ads či Facebook Ads. Veľakrát bývajú doplnené ešte napríklad o emailing, SEO či affiliate marketing. Porovnávače (zbožáky) bývajú často vynechávané z media mixu, prípadne sa im nevenuje dostatočná pozornosť. Je to škoda, pretože práve zbožáky dokážu priniesť e-shopom kvalitnú […]

Adam Cagala Adam Cagala
PPC Specialist v PTA Group
Prečítať článok
Čo pravidelne sledovať pri inzercii vo vyhľadávačoch tovarov
6 min. čítanie

Čo pravidelne sledovať pri inzercii vo vyhľadávačoch tovarov

Vyhľadávače tovarov sú dobrým zdrojom objednávok e-shopov. Človek občas ešte začuje, že sa o nich netreba starať. To je však podľa mňa chyba. Ak chcete maximalizovať úžitok z tohto kanálu, musíte sa oňho pravidelne starať aj po tom, čo urobíte základné nastavenie. Vyhľadávače tovarov sú v modeli STDC vo fáze Do a vďaka tomu majú väčšinou veľmi dobrý konverzný […]

Jiří Guňka Jiří Guňka
Product owner Bidding Fox
Prečítať článok
Vyskúšajte inzerciu na špecializovaných vyhľadávačoch tovaru
3 min. čítanie

Vyskúšajte inzerciu na špecializovaných vyhľadávačoch tovaru

Predávate oblečenie, či nábytok a chceli by ste svoj tovar dostať čo najviac k relevantným zákazníkom? Existuje niekoľko porovnávačov tovaru, ktoré sa špecializujú len na určitý sortiment. Preto by ste im mali venovať svoju pozornosť a zvážiť ich využitie pre váš e-shop. V tomto článku sa bližšie pozrieme na GLAMI, Favi a Biano.

Natália Adamica Saganová Natália Adamica Saganová
CEO Mergado
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+