Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro

Články a novinky na tému Cenové porovnávače

Vďaka nim môžete zvýšiť svoju viditeľnosť a prilákať cenovo citlivých zákazníkov. Používaním cenových porovnávačov môžete efektívne sledovať trhové trendy a prispôsobiť svoje cenové stratégie na základe reálnych dát. Tieto nástroje tiež podporujú transparentnosť a budujú dôveru voči vašej značke. Zapojením do cenových porovnávačov môžete dosiahnuť vyššiu mieru konverzie a posilniť svoje postavenie na trhu. Podobnú stratégiu majú momentálne aj online trhoviská, alias marketplaces.

Vyskúšajte automatické bidovanie s nástrojom Beed
2 min. čítanie

Vyskúšajte automatické bidovanie s nástrojom Beed

Nestrácajte čas ručným bidovaním a využite efektívnu propagáciu svojich produktov. Nielenže vám privedie relevantných zákazníkov, ale budete mať svoje náklady pod dohľadom. Na Heureke môžete na automatické bidovanie využiť hneď niekoľko nástrojov. Jedným z nich je Beed, o ktorom si v tomto článku povieme viac.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Heureka Marketplace: cesta k vyššiemu obratu
3 min. čítanie

Heureka Marketplace: cesta k vyššiemu obratu

Fenomén marketplace hýbe svetom e-commerce už niekoľko rokov. Marketplaces postupne zavádzajú aj veľkí hráči na trhu a oficiálne aj neoficiálne stanoviská mnohých odborníkov predpovedajú postupnú dominanciu marketplaces v online priestore. Ako vyzerá marketplace, či trhovisko, najnavštevovanejšieho českého e-commerce webu Heureka.cz? A čo vám môže priniesť?

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nezanedbajte potenciál cenových porovnávačov
7 min. čítanie

Nezanedbajte potenciál cenových porovnávačov

V online marketingu a media mixe e-shopov sa najčastejšie stretávame s bežnými kanálmi, akými sú Google Ads či Facebook Ads. Veľakrát bývajú doplnené ešte napríklad o emailing, SEO či affiliate marketing. Porovnávače (zbožáky) bývajú často vynechávané z media mixu, prípadne sa im nevenuje dostatočná pozornosť. Je to škoda, pretože práve zbožáky dokážu priniesť e-shopom kvalitnú […]

Adam Cagala Adam Cagala
PPC Specialist v PTA Group
Prečítať článok
Čo pravidelne sledovať pri inzercii vo vyhľadávačoch tovarov
6 min. čítanie

Čo pravidelne sledovať pri inzercii vo vyhľadávačoch tovarov

Vyhľadávače tovarov sú dobrým zdrojom objednávok e-shopov. Človek občas ešte začuje, že sa o nich netreba starať. To je však podľa mňa chyba. Ak chcete maximalizovať úžitok z tohto kanálu, musíte sa oňho pravidelne starať aj po tom, čo urobíte základné nastavenie. Vyhľadávače tovarov sú v modeli STDC vo fáze Do a vďaka tomu majú väčšinou veľmi dobrý konverzný […]

Jiří Guňka Jiří Guňka
Product owner Bidding Fox
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+