Analytika

13 expertov: pohľad na e-commerce analytiku musí zmeniť každý. Bez cookies bude online marketing úplne iný
3 min. čítanie

13 expertov: pohľad na e-commerce analytiku musí zmeniť každý. Bez cookies bude online marketing úplne iný

Pravdepodobne sme zažili posledné Vianoce s cookies. Svet online marketingu, analytiky a vyhodnocovania sa vráti o 20 rokov späť. Bez cookies a so zvýšenou ochranou osobných údajov bude musieť každý e-commerce hráč dramaticky zmeniť pohľad na analytiku a vyhodnocovanie. A opäť to bude hra s časom – kto sa rýchlo prispôsobí, vyhráva. 

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Potrebujeme pri online kampaniach sledovať Engagement rate?
3 min. čítanie

Potrebujeme pri online kampaniach sledovať Engagement rate?

Čo nám prinesie sledovanie tejto metriky a aké dáta sa za jej názvom skrývajú? Tradičné reklamy (tlač, televízia, rádio, billboard atď.) neumožňujú zapojenie zákazníka tak, ako ho chápeme dnes, pretože zákazník nemá možnosť reagovať na samotnú reklamu. Naproti tomu digitálny marketing priniesol aj možnosť priamej interakcie s marketingovým a informačným obsahom, ktorý vydáva vaša značka. 

Ivana Hornáčková Cibulková Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget
Prečítať článok
Google Analytics 4: Ako na modernú analytiku webstránky
4 min. čítanie

Google Analytics 4: Ako na modernú analytiku webstránky

Už nejaký čas je na svete. Je zadarmo, no málokto tomu rozumie. Reč je o Google Analytics 4, najnovšej verzii analytického nástroja od Googlu. Nástupca Google Analytics 3 (Universal) prináša presnejšie dáta, vďaka ktorým môžete robiť účinnejšie marketingové rozhodnutia a stať sa tak modernou data-driven firmou.

Dušan Paulovič Dušan Paulovič
Copywriter & UI Designer
Prečítať článok
3 príklady efektívnej personalizácie v ecommerce
8 min. čítanie

3 príklady efektívnej personalizácie v ecommerce

Personalizácia je často diskutovaný koncept v digitálnom marketingu. Marketéri vnímajú potenciál personalizácie najmä v ich komunikácií so zákazníkmi. Zákazníci zase reagujú na personalizované kampane a personalizovaný UX. Preto v tomto blogu chceme priblížiť, čo je personalizácia a odkiaľ prišla do sveta digitálneho marketingu. Pozrieme sa tiež na 3 príklady efektívneho využitia personalizácie.

Daniar Rusnák Daniar Rusnák
Co-Founder Datacop
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+