Články a novinky na tému Analytika

Sledovanie dát je neoddeliteľnou súčasťou každého marketingového procesu. Objavte metódy a nástroje, ktoré vám pomôžu sledovať výkon vašich kampaní a identifikovať príležitosti pre zlepšenie. Od Google Analytics po komplexné dátové platformy, analytika poskytuje hlboké náhľady do správania vašich zákazníkov. Spojením analytiky s performance marketingom môžete presne merať návratnosť investícií a prispôsobiť svoje stratégie na základe reálnych dát. Využite silu analytiky na dosiahnutie lepších výsledkov a informovaných rozhodnutí.

Aktualizácie v GA4 sľubujú lepšie reporty a prehľady
2 min. čítanie

Aktualizácie v GA4 sľubujú lepšie reporty a prehľady

Google predstavil sériu aktualizácií nástroja Google Analytics 4 (GA4), ktoré sľubujú revolúciu v tom, ako marketéri analyzujú a využívajú svoje údaje. Aktualizácie sa zamerali na vylepšené reportovanie naprieč kanálmi, pokročilé poznatky založené na umelej inteligencii a robustnú podporu sledovania zameraného na ochranu súkromia.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
13 expertov: pohľad na e-commerce analytiku musí zmeniť každý. Bez cookies bude online marketing úplne iný
3 min. čítanie

13 expertov: pohľad na e-commerce analytiku musí zmeniť každý. Bez cookies bude online marketing úplne iný

Pravdepodobne sme zažili posledné Vianoce s cookies. Svet online marketingu, analytiky a vyhodnocovania sa vráti o 20 rokov späť. Bez cookies a so zvýšenou ochranou osobných údajov bude musieť každý e-commerce hráč dramaticky zmeniť pohľad na analytiku a vyhodnocovanie. A opäť to bude hra s časom – kto sa rýchlo prispôsobí, vyhráva. 

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Potrebujeme pri online kampaniach sledovať Engagement rate?
3 min. čítanie

Potrebujeme pri online kampaniach sledovať Engagement rate?

Čo nám prinesie sledovanie tejto metriky a aké dáta sa za jej názvom skrývajú? Tradičné reklamy (tlač, televízia, rádio, billboard atď.) neumožňujú zapojenie zákazníka tak, ako ho chápeme dnes, pretože zákazník nemá možnosť reagovať na samotnú reklamu. Naproti tomu digitálny marketing priniesol aj možnosť priamej interakcie s marketingovým a informačným obsahom, ktorý vydáva vaša značka. 

Ivana Hornáčková Cibulková Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget
Prečítať článok
Google Analytics 4: Ako na modernú analytiku webstránky
4 min. čítanie

Google Analytics 4: Ako na modernú analytiku webstránky

Už nejaký čas je na svete. Je zadarmo, no málokto tomu rozumie. Reč je o Google Analytics 4, najnovšej verzii analytického nástroja od Googlu. Nástupca Google Analytics 3 (Universal) prináša presnejšie dáta, vďaka ktorým môžete robiť účinnejšie marketingové rozhodnutia a stať sa tak modernou data-driven firmou.

Dušan Paulovič Dušan Paulovič
Copywriter & UI Designer
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+