Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro

Články a novinky na tému Analytika

Sledovanie dát je neoddeliteľnou súčasťou každého marketingového procesu. Objavte metódy a nástroje, ktoré vám pomôžu sledovať výkon vašich kampaní a identifikovať príležitosti pre zlepšenie. Od Google Analytics po komplexné dátové platformy, analytika poskytuje hlboké náhľady do správania vašich zákazníkov. Spojením analytiky s performance marketingom môžete presne merať návratnosť investícií a prispôsobiť svoje stratégie na základe reálnych dát. Využite silu analytiky na dosiahnutie lepších výsledkov a informovaných rozhodnutí.

Ako Google AI Overview môže zmeniť pravidlá hry vyhľadávania 
9 min. čítanie

Ako Google AI Overview môže zmeniť pravidlá hry vyhľadávania 

V digitálnom svete sa marketéri denne stretávajú s výzvou, ako zaujať používateľov a získať ich pozornosť. S narastajúcim množstvom obsahu na internete a webových stránok je čoraz náročnejšie vyniknúť aj v online vyhľadávaní. Na druhej strane sú používatelia, ktorí chcú čo najrelevantnejší výsledok na svoje vyhľadávacie dopyty čím skôr a drvivá väčšina z nich sa […]

Adriana Sečkárová Adriana Sečkárová
CEO, SEOLINE
Prečítať článok
Big data podporujú úspech v e-commerce
3 min. čítanie

Big data podporujú úspech v e-commerce

Big data (v slovenčine poznáme aj ako veľké dáta) sú v súčasnosti dôležité pre spoločnosti, značky a obchody, ktoré sa snažia získať konkurenčnú výhodu. Ako zdroj informácií poslúži výskum, online transakcie či sociálne médiá a môžu mať rôzne formy. Môžu byť štruktúrované, pološtruktúrované alebo neštruktúrované. Analytika a strojové učenie umožňujú ísť viac do hĺbky, odhaľujú […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Prečo sa nespoliehať na „last click“?
3 min. čítanie

Prečo sa nespoliehať na „last click“?

Preukázať návratnosť investícií v marketingu je kľúčové a v súčasnosti sa na to dáva veľký dôraz. Marketéri sa často spoliehajú na last click attribution modely. Tento prístup však nedokáže naplno zachytiť správanie súčasných spotrebiteľov, najmä medzi mladšími generáciami. Snapchat poukazuje na potrebu zmeny v meracích metódach a zdôrazňuje, že posledný klik často skresľuje účinnosť marketingových […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Aktualizácie v GA4 sľubujú lepšie reporty a prehľady
2 min. čítanie

Aktualizácie v GA4 sľubujú lepšie reporty a prehľady

Google predstavil sériu aktualizácií nástroja Google Analytics 4 (GA4), ktoré sľubujú revolúciu v tom, ako marketéri analyzujú a využívajú svoje údaje. Aktualizácie sa zamerali na vylepšené reportovanie naprieč kanálmi, pokročilé poznatky založené na umelej inteligencii a robustnú podporu sledovania zameraného na ochranu súkromia.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
13 expertov: pohľad na e-commerce analytiku musí zmeniť každý. Bez cookies bude online marketing úplne iný
3 min. čítanie

13 expertov: pohľad na e-commerce analytiku musí zmeniť každý. Bez cookies bude online marketing úplne iný

Pravdepodobne sme zažili posledné Vianoce s cookies. Svet online marketingu, analytiky a vyhodnocovania sa vráti o 20 rokov späť. Bez cookies a so zvýšenou ochranou osobných údajov bude musieť každý e-commerce hráč dramaticky zmeniť pohľad na analytiku a vyhodnocovanie. A opäť to bude hra s časom – kto sa rýchlo prispôsobí, vyhráva. 

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+