Instagramové profily budú môcť verejne ukázať záujem o spoluprácu
Instagram pokračuje v inováciách, ktoré majú podporiť tvorcov. Zavádza uvedenie statusu “Open to Collaborating”, ktorý má uľahčiť spájanie a spolupráce.
Influencer marketing vám umožní osloviť široké publikum prostredníctvom vplyvných osobností najmä na sociálnych sieťach. Spolupráca s influencermi zvyšuje dôveryhodnosť a viditeľnosť vašej značky, čo môže viesť k vyšším predajom a väčšej angažovanosti zákazníkov. Tento typ marketingu sa skvelo dopĺňa s content marketingom, pretože autentické a kreatívne príspevky influencera môžu výrazne ovplyvniť nákupné rozhodnutia. Vďaka informáciám a tipom v tejto kategórii sa naučíte, ako vyberať vhodných influencerov, budovať efektívne partnerstvá a merať úspech svojich kampaní. Premeňte influencer marketing na silný nástroj pre váš biznis a dosiahnite nové výšky.
Instagram pokračuje v inováciách, ktoré majú podporiť tvorcov. Zavádza uvedenie statusu “Open to Collaborating”, ktorý má uľahčiť spájanie a spolupráce.
Za posledných pár rokov došlo na scéne influencer marketingu k veľkej zmene – začali sa objavovať virtuálni influenceri. Značky sú zvedavé, ako ich popularita stúpa a či by mali spolupracovať s týmito digitálnymi entitami, alebo zostať s konvenčnejšími ľudskými tvorcami.
V dnešnom svete je spolupráca medzi influencermi a značkami neoddeliteľnou súčasťou úspešnej kampane. Aby však bola spolupráca efektívna a transparentná, je nevyhnutné mať jasne definované zmluvné podmienky. Na to však narazili známe osobnosti verejného života na Slovensku.
Influencer sem, influencer tam. Za jeden príspevok v stories si často pýtajú tisíce a firmy to platia. Oplatí sa to vôbec ešte? Má zmysel spájať sa s influencerom, ktorý propaguje hlava-nehlava všetko, za čo mu zaplatia?
Polovica online používateľov na Slovensku sleduje na sociálnych sieťach nejakého influencera alebo známu osobnosť. Aký majú postoj k ich plateným spoluprácam a dobročinným aktivitám?
Zákon o digitálnych službách (DSA) už nadobudol platnosť a s tým Európska komisia zverejnila správu o neférovom správaní influencerov.
Sociálne siete a všeobecne online prostredie je miestom, ktoré naďalej rastie. Pandémia koronavírusu zmenila nákupné správanie ľudí, ktorí sa z rôznych dôvodov naučili žiť viac online a čoraz viac ľudí tak aj nakupuje. Okrem klasických online kampaní ponúka ďalšie možnosti nakupovania napríklad live streaming, ktorého obľuba za posledné roky vzrástla o viac ako 25 %.
To, čo sa začalo ako “nekupuj tento produkt”, sa zmenilo na “nekupuj tento produkt, kúp si radšej tento produkt”. Na TikToku je aktuálnym trendom de-influencing.
Na vlne influencerov sa niektorí vezú už nejaký ten rok. Značku propaguje niekto relevantný, dotyční si prídu na dobré peniaze, zákazníci majú o zábavu postarané a všetci sú spokojní. Až 81 % spotrebiteľov priznáva, že sa necháva ovplyvniť influencermi.