Prečo je influencer marketing dôležitý?
Aby sa značky spojili s cieľovou skupinou a vynikli z davu, neustále hľadajú nové triky. Influencer marketing je dynamická stratégia, ktorá mení spôsob, akým spoločnosti komunikujú so svojimi zákazníkmi.
Influencer marketing vám umožní osloviť široké publikum prostredníctvom vplyvných osobností najmä na sociálnych sieťach. Spolupráca s influencermi zvyšuje dôveryhodnosť a viditeľnosť vašej značky, čo môže viesť k vyšším predajom a väčšej angažovanosti zákazníkov. Tento typ marketingu sa skvelo dopĺňa s content marketingom, pretože autentické a kreatívne príspevky influencera môžu výrazne ovplyvniť nákupné rozhodnutia. Vďaka informáciám a tipom v tejto kategórii sa naučíte, ako vyberať vhodných influencerov, budovať efektívne partnerstvá a merať úspech svojich kampaní. Premeňte influencer marketing na silný nástroj pre váš biznis a dosiahnite nové výšky.
Aby sa značky spojili s cieľovou skupinou a vynikli z davu, neustále hľadajú nové triky. Influencer marketing je dynamická stratégia, ktorá mení spôsob, akým spoločnosti komunikujú so svojimi zákazníkmi.
Nedávna správa od HypeAuditor odhaľuje dôležité trendy v tom, ako influenceri na Instagrame využívajú nástroje umelej inteligencie. AI začína hrať prím nielen pri tvorbe obsahu, ale aj v rámci influencer marketingu. Prieskum medzi 620 influencermi z USA, UK a Austrálie prináša prehľad o ich postojoch voči AI generovanému obsahu, digitálnym klonom a potenciálnej budúcnosti influencerov […]
Instagram pokračuje v inováciách, ktoré majú podporiť tvorcov. Zavádza uvedenie statusu “Open to Collaborating”, ktorý má uľahčiť spájanie a spolupráce.
Za posledných pár rokov došlo na scéne influencer marketingu k veľkej zmene – začali sa objavovať virtuálni influenceri. Značky sú zvedavé, ako ich popularita stúpa a či by mali spolupracovať s týmito digitálnymi entitami, alebo zostať s konvenčnejšími ľudskými tvorcami.
V dnešnom svete je spolupráca medzi influencermi a značkami neoddeliteľnou súčasťou úspešnej kampane. Aby však bola spolupráca efektívna a transparentná, je nevyhnutné mať jasne definované zmluvné podmienky. Na to však narazili známe osobnosti verejného života na Slovensku.
Influencer sem, influencer tam. Za jeden príspevok v stories si často pýtajú tisíce a firmy to platia. Oplatí sa to vôbec ešte? Má zmysel spájať sa s influencerom, ktorý propaguje hlava-nehlava všetko, za čo mu zaplatia?
Polovica online používateľov na Slovensku sleduje na sociálnych sieťach nejakého influencera alebo známu osobnosť. Aký majú postoj k ich plateným spoluprácam a dobročinným aktivitám?
Zákon o digitálnych službách (DSA) už nadobudol platnosť a s tým Európska komisia zverejnila správu o neférovom správaní influencerov.
Sociálne siete a všeobecne online prostredie je miestom, ktoré naďalej rastie. Pandémia koronavírusu zmenila nákupné správanie ľudí, ktorí sa z rôznych dôvodov naučili žiť viac online a čoraz viac ľudí tak aj nakupuje. Okrem klasických online kampaní ponúka ďalšie možnosti nakupovania napríklad live streaming, ktorého obľuba za posledné roky vzrástla o viac ako 25 %.