Články a novinky na tému CRM

CRM systémy prinášajú lepší prehľad o vašich zákazníkoch a ich potrebách. Umožňujú efektívnejšie riadiť vzťahy so zákazníkmi, zvyšovať ich spokojnosť a lojalitu. Vďaka nim môžete lepšie segmentovať zákazníkov a personalizovať komunikáciu, čo vedie k vyššej miere konverzie a opakovaným nákupom. Integrácia s email marketingom a analytikou poskytuje komplexný pohľad na správanie zákazníkov, čo vám umožňuje robiť informované rozhodnutia a optimalizovať svoje marketingové stratégie. Tento prístup podporuje rast vášho biznisu a zlepšuje celkovú zákaznícku skúsenosť.

1 referencia je viac ako 100 dobrých reklám
4 min. čítanie

1 referencia je viac ako 100 dobrých reklám

Predaj produktov a služieb je v modernom svete čoraz náročnejší. Prostredie preplnené rôznorodou konkurenciou čaká na každú vašu chybu. Navyše už snáď neexistuje nič, čo by sa nedalo pomerne jednoducho okopírovať. Do marketingu môžete sypať milióny, pokiaľ však nebudú zákazníci spokojní, nikdy biznis nebude rásť. Aj preto je na referencie kladený čoraz väčší dôraz.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Odpovedajte na otázky a neprídete o zákazníkov
3 min. čítanie

Odpovedajte na otázky a neprídete o zákazníkov

Máte e-shop? Pripravte ho na vianočnú sezónu. Obdobie pokoja, rodiny a vianočnej pohody nezačína s prvou adventnou nedeľou – už je v plnom prúde. Dobre čítate. Ešte ste sa možno nespamätali z leta, obchodníci však postupne, ale isto vyťahujú silné kalibre na top sezónu roka. Nepodceňte prípravu a zabezpečte, aby váš e-shop fungoval na plné […]

Dalibor Palšovič Dalibor Palšovič
Obchodný manažér
Prečítať článok
Komunikace se zákazníky stále více obsahuje i komplexní poradenství
3 min. čítanie

Komunikace se zákazníky stále více obsahuje i komplexní poradenství

Dnes si můžete jako zákazník při nákupu vybírat ze široké nabídky různých produktů a služeb. Můžete si ovšem také určit, jakým způsobem zaplatíte a kde a jak si daný produkt chcete převzít. Stále více lidí vše řeší přímo z pohodlí svého domova, čemuž se musí přizpůsobit obchody a e-shopy ve spolupráci s logistickými firmami.

Prečítať článok
Komunikácia so zákazníkmi stále viac obsahuje aj komplexné poradenstvo
3 min. čítanie

Komunikácia so zákazníkmi stále viac obsahuje aj komplexné poradenstvo

Dnes si môžete ako zákazník pri nákupe vyberať zo širokej ponuky rôznych produktov a služieb. Môžete si však taktiež určiť, akým spôsobom zaplatíte a kde a ako si daný produkt chcete prevziať. Stále viac ľudí všetko rieši priamo z pohodlia svojho domova, čomu sa musia prispôsobiť obchody a e-shopy v spolupráci s logistickými firmami.

Richard Baar Richard Baar
CEO v Daktela
Prečítať článok
Ako získať spätnú väzbu od zákazníkov
4 min. čítanie

Ako získať spätnú väzbu od zákazníkov

Tí, ktorí získavate spätnú väzbu od zákazníkov určite potvrdíte, že vám pomohla zoptimalizovať obchodné procesy, zlepšiť predajné techniky alebo upraviť komunikáciu a zvýšiť počet spokojných zákazníkov. Vy, ktorí to nerobíte, by ste s tým určite mali začať.

Prečítať článok
Ako nestratiť zákazníka na vašom eshope
13 min. čítanie

Ako nestratiť zákazníka na vašom eshope

Ako performance agentúra, ktorá rieši výkon prevažne eshopov, máme prístup k veľkému množstvu webov. Preto sme sa rozhodli napísať článok, ktorého cieľom bude upozorniť majiteľov eshopov predchádzať chybám, ktoré dokážu odradiť potenciálneho kupujúceho. Následne je veľká šanca, že kupujúci siahne po konkurenčnej stránke.

Jakub Bielik Jakub Bielik
Head of Performance - PTA Group
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+