Články a novinky na tému Biznis

Biznis v digitálnom veku vyžaduje adaptáciu a inovatívne prístupy. Objavte rôzne stratégie a nástroje, ktoré vám pomôžu rozvíjať vaše podnikanie a dosiahnuť konkurencieschopnosť. Od digitálneho marketingu cez e-commerce až po automatizáciu a AI, moderný biznis sa neustále vyvíja. Kľúčovým prvkom úspechu je aj networking a budovanie pevných vzťahov s partnermi. Nezabudnite na význam analytiky a dátovej optimalizácie, ktoré môžu výrazne ovplyvniť vaše rozhodovacie procesy. Využite tieto poznatky na dosiahnutie trvalého rastu a prosperity vášho podnikania.

Retail sa mení. Všetko je o údajoch
2 min. čítanie

Retail sa mení. Všetko je o údajoch

Nakupovanie už nie je len o odovzdávaní hotovosti. V súčasnosti chcú obchody aj vaše osobné údaje. Napríklad módne high-end obchody, ktoré začali pri pokladni žiadať telefónne čísla. Hovoria, že je to kvôli zasielaniu elektronických účteniek, čo znie celkom prakticky. Alebo je to cez čiaru?

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako Brexit ovplyvnil britský e-commerce?
2 min. čítanie

Ako Brexit ovplyvnil britský e-commerce?

Po tom, čo Veľká Británia odišla z Európskej únie, prišiel tamojší e-commerce do stretu s novou realitou: Brexit do odvetvia priniesol značné narušenie, najmä pre britské značky a maloobchodníkov, ktorí sa snažia rozšíriť svoj dosah v celej EÚ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
6 tipov ako si vybrať správnu online predajnú platformu
8 min. čítanie

6 tipov ako si vybrať správnu online predajnú platformu

Predaj cez internet je v súčasnosti jedným z najpohodlnejších spôsobov predaja. Nemusíte mať kamenný obchod, za ktorý platíte nájom. Stačí si vybrať vhodnú predajnú platformu, ktorá zodpovedá vášmu produktu, technickým znalostiam a finančným možnostiam. Takáto platforma vám výrazne zjednoduší celý proces predaja. Ako predávať online čo najjednoduchšie?

Martin Semerád Martin Semerád
Marketing SimpleShop
Prečítať článok
Dáta, ktoré vám zarábajú
5 min. čítanie

Dáta, ktoré vám zarábajú

Aký je význam dát v modernom marketingu? Z dát sa stal nenahraditeľný zdroj informácií pre rozhodovanie a strategické plánovanie. Dáta už dávno nepredstavujú len súbor čísel, ide skôr o akýsi kompas pre marketérov, analytikov a majiteľov, ktorý im pomáha pochopiť správanie zákazníkov, predpovedať trendy a optimalizovať marketingové kampane. Dáta je preto veľmi dôležité zbierať a […]

Dominik Hrabčák Dominik Hrabčák
business strategist at dabl.
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+