Z detskej izby na najväčší e-shop s kávou
Tento článok vychádza z mojej prednášky, ktorú som mal pre Ecommerce Bridge. Je to séria krokov a odhalenie know-how, ktoré ma doviedli k vybudovaniu najväčšieho e-shopu s kávou na Slovensku.
Biznis v digitálnom veku vyžaduje adaptáciu a inovatívne prístupy. Objavte rôzne stratégie a nástroje, ktoré vám pomôžu rozvíjať vaše podnikanie a dosiahnuť konkurencieschopnosť. Od digitálneho marketingu cez e-commerce až po automatizáciu a AI, moderný biznis sa neustále vyvíja. Kľúčovým prvkom úspechu je aj networking a budovanie pevných vzťahov s partnermi. Nezabudnite na význam analytiky a dátovej optimalizácie, ktoré môžu výrazne ovplyvniť vaše rozhodovacie procesy. Využite tieto poznatky na dosiahnutie trvalého rastu a prosperity vášho podnikania.
Tento článok vychádza z mojej prednášky, ktorú som mal pre Ecommerce Bridge. Je to séria krokov a odhalenie know-how, ktoré ma doviedli k vybudovaniu najväčšieho e-shopu s kávou na Slovensku.
Ak máte e-shop, určite to poznáte: faktúry, kuriéri, platby, účtovníci… V jednu chvíľu máte pocit, že namiesto produktov podnikáte hlavne s papiermi. A keď si už myslíte, že je všetko hotové, zistíte, že ste na niečo zabudli. Alebo že vám zákazník nezaplatil.
Black Friday a Cyber Monday sú pre prevádzkovateľov e-shopov každoročne veľmi dôležité, pričom počas nich neraz padajú predajné rekordy. V posledných rokoch sa však povráva, že tieto nákupné sviatky už postupne strácajú na popularite a nemajú tak veľký zmysel. No kde je pravda? V CREATIVE sites si pripravili prieskum medzi svojimi klientmi a prišli na veľmi zaujímavé zistenia, ktoré nás […]
Vrátenie tovaru sa stalo neoddeliteľnou súčasťou zákazníckej cesty v e-commerce. Je to pohodlný spôsob pre zákazníka, avšak výrazný nárast vratiek robí vrásky na čelách predajcov. Napríklad v Spojenom kráľovstve sa očakáva, že objem vráteného tovaru v segmente nepotravinových produktov dosiahne v roku 2024 sumu 27 miliárd libier.
Celá kauza ohľadom domény a „chudáka“ študenta je ukážkový príklad, ako sa podľa mňa nerobia doménové špekulácie. S doménami robím ako hobby už možno 15 rokov. Je to pre mňa zábava a niekedy príjemný finančný bonus. Každopádne, text je čisto môj názor. Nie som právnik. 🙂
Predstavte si, že máte v rukách riešenie, vďaka ktorému bude váš nárast tržieb až do 35 %. Riešenie, ktoré vám pomôže premeniť bežných zákazníkov na verných zákazníkov vašej značky, ktoré vám umožní zefektívniť marketingové kampane a maximalizovať návratnosť investícií.
Nakupovanie už nie je len o odovzdávaní hotovosti. V súčasnosti chcú obchody aj vaše osobné údaje. Napríklad módne high-end obchody, ktoré začali pri pokladni žiadať telefónne čísla. Hovoria, že je to kvôli zasielaniu elektronických účteniek, čo znie celkom prakticky. Alebo je to cez čiaru?
Čaká nás veľká zmena, ktorá sa nazýva Digital Product Passports (DPP). Nejde o ďalší technologický výstrelok – má svoje opodstatnenie.
Po tom, čo Veľká Británia odišla z Európskej únie, prišiel tamojší e-commerce do stretu s novou realitou: Brexit do odvetvia priniesol značné narušenie, najmä pre britské značky a maloobchodníkov, ktorí sa snažia rozšíriť svoj dosah v celej EÚ.