Týždenný sumár 41/2024: Influenceri a AI, výsledky slovenského e-commerce za Q3, kontrola reklám na Mete
Týždenný sumár prináša novinky z online marketingu a e-commerce.
Novinky sú kľúčovým zdrojom aktuálnych informácií a trendov, ktoré vám pomôžu udržať krok s dynamickým svetom online marketingu a e-commerce. Sledovaním najnovších vývojov získate konkurenčnú výhodu a môžete okamžite reagovať na zmeny na trhu. Tieto informácie vám umožnia prispôsobiť svoje stratégie a inovovať vaše podnikanie. Vďaka novinkám sa dozviete o nových nástrojoch, technológiách a osvedčených postupoch, ktoré môžete aplikovať vo svojom biznise. Buďte vždy informovaní a pripravení využívať najnovšie príležitosti na rast a úspech.
Týždenný sumár prináša novinky z online marketingu a e-commerce.
Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]
Týždenný sumár prináša novinky z online marketingu a e-commerce.
Ide Shein a udržateľnosť dohromady? Firma tvrdí, že áno, no tieto tvrdia sú pod drobnohľadom. Taliansky úrad začal vyšetrovanie spoločnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinskej firmy spravujúcej taliansku webstránku Shein. Vyšetrovanie sa zameriava hlavne na potenciálne zavádzajúce environmentálne tvrdenia, ktoré platforma uvádzala.
Podmienky vrátenia tovaru sú výrazným faktorom, ktorý ovplyvňuje správanie spotrebiteľov a formuje konkurenčné prostredie. Správa od spoločnosti ZigZag skúma, ako najväčší predajcovia z retailu menia svoj pohľad na vrátenie tovaru v e-commerce. Na jednej strane musia pozerať na spokojnosť zákazníkov, zároveň je nutné zvážiť profitabilitu.
Týždenný sumár prináša prehľad e-commerce noviniek z uplynulého týždňa v kocke.
Pre ľudí z e-commerce je dôležité porozumieť správaniu spotrebiteľov, aby mohli zvýšiť predaje a zlepšiť zapojenie zákazníkov. Nedávna štúdia od SimplyCodes sa zamerala na význam strategického využívania kupónov. Ako najlepšie načasovať zľavy? A čo s tým má zodpovedné míňanie?
Každý podnikateľ pri spustení e-shopu očakáva v priebehu niekoľkých mesiacov rast návštevnosti, objednávok a celého biznisu. Na začiatku, pri niekoľkých objednávkach denne, zvláda zväčša všetko sám. Neskôr, pri rastúcom počte objednávok, to je už náročnejšie a vyžaduje si to viac času.
E-shopy si pomaly, ale isto robia zásoby na nákupnú sezónu. Aj zákazníci začínajú šípiť dobré akcie a výhodné nákupy. Nové poznatky o fenoméne skorých nákupov prináša správa od spoločnosti Gartner. Ukazuje dôležité trendy, ktoré mal e-commerce sektor vnímať a brať do úvahy, aby využil príležitosti a prispôsobil sa zmenám v preferenciách spotrebiteľov.