HR

Ako napísať pracovný inzerát, ktorý zachytí tých najlepších uchádzačov
5 min. čítanie

Ako napísať pracovný inzerát, ktorý zachytí tých najlepších uchádzačov

Zaujať uchádzačov o prácu nie je nič ľahké – a zvlášť takých, ktorí sa perfektne hodia na ponúkanú pozíciu aj do vašej firmy. Správne napísaný inzerát vám pritom môže celý proces značne uľahčiť, zefektívniť a ešte prilákať tých najlepších nových kolegov, s ktorými si budete ihneď rozumieť. Ako ho vytvoriť a na čo si dať […]

Zdeno Konečný Zdeno Konečný
Riaditeľ marketingovej agentúry Krejta
Prečítať článok
“Quiet quitting” je problém zle nastavených firiem. Nejde len o výstrelok mileniálov. A to ani v marketingu a e-commerce
6 min. čítanie

“Quiet quitting” je problém zle nastavených firiem. Nejde len o výstrelok mileniálov. A to ani v marketingu a e-commerce

Celkom sa nám rozbehla téma a diskusia na kľúčové slovo “quiet quitting”. Dnes nejdem rozoberať, o čo ide. Viete si to prečítať na Wikipedii, DenníkuN alebo CNBC. V skratke, nejde len o “zlých” a lenivých mladých, ale hlavne o zle nastavené firmy.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako na efektívne online stretnutia
4 min. čítanie

Ako na efektívne online stretnutia

Aktuálna situácia vo svete nám zaviedla “nový normál”. Práca na diaľku, hybridná práca, prípadne rôzne zmiešané reality, sú už dnes štandardom aj v odvetviach, kde by to pred dvoma rokmi nik nepovedal. V tomto článku sa dozviete 2 tipy, ako zefektívniť online stretnutia.

Ivan Potančok Ivan Potančok
CEO vibration.sk
Prečítať článok
Ako viesť pracovný pohovor?
6 min. čítanie

Ako viesť pracovný pohovor?

Väčšinou počúvame, ako sa pripraviť na pohovor ako uchádzač. Avšak nikto nerieši to, že aj pre samotného náborára to nie je ľahká práca. Samozrejme, časom a s viac skúsenosťami sa z toho stane hračka, no začiatky bývajú ťažké. Správny náborár by mal vedieť viesť pohovor a zároveň zaistiť, aby sa uchádzači cítili pohodlne. Všetkému predchádza […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako zvýšiť efektivitu komunikácie vo firme
8 min. čítanie

Ako zvýšiť efektivitu komunikácie vo firme

Komunikácia v emailoch, telefonátoch, pri prezentáciách, počas stretnutí či len tak na chodbe je bežnou súčasťou každej firmy. Ak chcete, aby bola vo vašej firme efektívnejšia, využite princípy farebnej typológie. Na základe rozdelenia osobností do 4 základných komunikačných štýlov viete získané know-how využiť pri pohovoroch, firemných školeniach či pri zlepšení celkovej komunikácie vo vašej firme, […]

Linda Lukačková
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+