Pýtajte sa, prečo zákazníci vracajú tovar a zabezpečte čo najplynulejší proces
Úspech značky stojí na rôznych elementoch. A môže sa rozpadnúť na zákazníckej skúsenosti s vrátením tovaru.
Kvalitný UX (user experience) a UI (user interface) dizajn sú kľúčové pre vytvorenie atraktívneho a funkčného webu či aplikácie. Dobrý dizajn zvyšuje spokojnosť používateľov, zjednodušuje navigáciu a zvyšuje konverzie. Investícia do UX a UI prináša lepšiu používateľskú skúsenosť, čo vedie k dlhodobej lojálnosti zákazníkov. Naučte sa, ako vytvoriť intuitívny a vizuálne príťažlivý dizajn, ktorý osloví vašu cieľovú skupinu a podporí obchodné ciele. Vďaka moderným dizajnovým prístupom a nástrojom môžete zlepšiť celkový výkon a efektivitu vašej webovej stránky alebo aplikácie.
Úspech značky stojí na rôznych elementoch. A môže sa rozpadnúť na zákazníckej skúsenosti s vrátením tovaru.
Kým leto skončí, každému marketérovi a majiteľovi e-shopu začína v hlave svietiť varovné svetlo. Ideme do sezóny! Posledný kvartál v roku je v e-commerce najnáročnejší. Vianoce a donekonečna skloňovaný Black Friday si preto vyžadujú poriadnu prípravu. Radi by ste do tohtoročnej sezóny išli naplno? V tom prípade nezanedbajte týchto päť dôležitých bodov.
Dizajn systém je sada štandardov, kódu a rôznych komponentov, akými sa pristupuje k vytváraniu a používaniu dizajnu produktu, značky alebo spoločnosti. Vďaka správne zvolenému prístupu dokáže dizajn systém výrazne zlepšiť konzistentnosť, efektivitu, ale aj vnímanie brandu a lojalitu k značke. A to najdôležitejšie – používanie dizajn systému zlepšuje zákaznícku a používateľskú skúsenosť (UX – user […]
Hovorí sa, že obal predáva. V online svete je tým obalom webstránka, konkrétne jej dizajn. Pri internetovom predaji platia úplne rovnaké pravidlá ako v reálnom svete. Kde by ste nakúpili radšej – v štýlovom, krásne vyvoňanom obchode, z ktorého už na prvý pohľad srší elegancia a luxus? Alebo v ošarpanej prevádzke s rozbitým výkladom a opadávajúcou omietkou? Práve preto by ste vzhľad vášho […]
Máte nadupaný web, perfektný dizajn, super produkty aj ceny, no zákazníci aj napriek tomu opúšťajú nákupné košíky bez dokončenia platby? Pravdepodobne sa zasekli pri platobnom procese a klikli na konkurenciu, ktorá im nákup zjednodušila. Prečítajte si praktické rady, ako vylepšiť nákupný proces aj na vašom e-shope.
Dnes nestačí mať len tak nejaký web. Okrem pútavého webdizajnu, super obsahu alebo rýchleho načítania je tu ešte jeden faktor, ktorý pomáha webom a e-shopom efektívnejšie plniť svoj cieľ – “použiteľnosť webu”. Webstránky by mali byť intuitívne, prehľadné a zrozumiteľné, aby návštevník s ľahkosťou našiel čo hľadá alebo vyriešil svoj problém. To všetko vo veľkej […]
Dizajn užívateľských rozhraní, predovšetkým webov a aplikácií, prešiel v posledných rokoch veľkými zmenami. Ako to už býva zvykom, ovplyvňovaný je celospoločenskými trendmi a aktuálnym stavom vo svete. Ktoré prvky sa tešia najväčšej obľube v roku 2022?
Customer experience (CX), čiže zákaznícka skúsenosť, je budúcnosť obchodovania na internete. Ako sa odlíšite v mori podobných e-shopov a zaujmete potenciálnych zákazníkov, ktorí vás ešte nepoznajú? Musíte sa venovať budovaniu značky, ktorá zvýši vašu rozpoznateľnosť. Kľúčovým odlíšením značky však nie je cena produktov, či produkt samotný – je ním práve zákaznícka skúsenosť, ktorá z vášho […]
Formuláre na webových stránkach a aplikáciách sú zrejme najdôležitejším UX miestom, kde sa návštevník mení na zákazníka. Pri testovaní použiteľnosti sa stále stretávame s chybami, ktoré môžu mať za následok to najhoršie: frustrovaného používateľa, ktorý odchádza zo stránky (ku konkurencii).