Marketingová stratégia

Ženy ako tichá sila v pozadí marketingových úspechov
6 min. čítanie

Ženy ako tichá sila v pozadí marketingových úspechov

V dnešnom svete, ktorý sa neustále dynamicky mení a rastie, je kľúčové zohľadniť a uznať prínos každej individuálnej skúsenosti a perspektívy. V oblasti marketingu to získava ešte väčší význam, keďže budovanie hlbokých spojení s ľuďmi si vyžaduje empatiu, kreativitu a širší uhol pohľadu. Práve preto je nevyhnutné zdôrazniť silu, ktorá pôsobí v tichosti, mnohí ju […]

Janka Szabová Janka Szabová
Head of Performance
Prečítať článok
Netradičné marketingové kanály pre e-shop
4 min. čítanie

Netradičné marketingové kanály pre e-shop

Asi vás neprekvapí, že získanie nového zákazníka je nákladné, rieši sa to v podstate na každej konferencii pre e-shopy… ale ako nákladné? V Česku podľa dát SmartEmailingu stojí získanie nového zákazníka z tradičných marketingových kanálov 800 – 1000 Kč. Za tradičné marketingové kanály sa považujú PPC systémy, ako napríklad Google Ads a Meta Ads.

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Online podnikatel
Prečítať článok
Biznis založený na eufórii? Značke iSEXshop pomohla aj biznis marketingová stratégia od Levosphere
7 min. čítanie

Biznis založený na eufórii? Značke iSEXshop pomohla aj biznis marketingová stratégia od Levosphere

Je jednoduché prevádzkovať sexshop na Slovensku? Biznis v ecommerce sa dá robiť zmysluplne dokonca aj v tabu segmente, ak má dobre nastavenú biznis marketingovú stratégiu. Martina Melíšková, brand manažérka iSEXshop.sk v rozhovore hovorí o tom, ako stratégia od Levosphere pomohla značke. Značne ovplyvnila rozhodovanie firmy, aké produktové portfólio ďalej rozvíjať a ktoré produkty naopak vynechať […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Dôležitosť marketingovej stratégie
3 min. čítanie

Dôležitosť marketingovej stratégie

V dnešnej dobe rýchlo sa meniaceho trhu je marketingová stratégia nevyhnutnosťou. Je to kľúčový nástroj, ktorý môže rozhodovať o úspechu alebo neúspechu spoločnosti. Čo však presne zahŕňa dobrá marketingová stratégia a prečo je taká dôležitá?

Juraj Zaťko Juraj Zaťko
Prečítať článok
Využite geolokáciu v e-commerce! Návod ako použiť geolokáciu na personalizáciu obsahu pre zákazníkov a zvýšenie predaja
4 min. čítanie

Využite geolokáciu v e-commerce! Návod ako použiť geolokáciu na personalizáciu obsahu pre zákazníkov a zvýšenie predaja

Geolokácia v online prostredí je proces určenia geografickej polohy zariadenia, ako je napríklad tablet, smartfón, laptop či iné zariadenie pripojené k internetu. Táto poloha sa zvyčajne určuje na základe IP adresy zariadenia, ktorá poskytuje informácie o mieste, z ktorého je zariadenie pripojené k internetu.

Ondrej Eršek Ondrej Eršek
Data Analyst, Managino
Prečítať článok
Zoznamy taskov sú najlepší pomocníci marketérov. Inšpirujte sa konkrétnymi príkladmi to-do listov
6 min. čítanie

Zoznamy taskov sú najlepší pomocníci marketérov. Inšpirujte sa konkrétnymi príkladmi to-do listov

Nadšenie, neustále objavovanie, sledovanie trendov. To je len zopár vlastností, ktoré by mali mať dobrí marketéri a social media manažéri. Netreba však zabúdať na konzistentnosť, s ktorou vám môžu pomôcť práve to-do listy a následné checklisty. Pozrite sa s nami na to, prečo je táto prastará metóda stále taká účinná. 

Martina Gáherová Martina Gáherová
Social Media Manager
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+