Články a novinky na tému Marketingová stratégia

Silná marketingová stratégia je základom pre dosiahnutie úspechu a rastu vášho podnikania. Vytvorením jasného a efektívneho plánu môžete presne zacieliť na svoju cieľovú skupinu, zvýšiť povedomie o značke a maximalizovať návratnosť investícií. Prepojením rôznych marketingových kanálov, ako sú SEO, PPC, content marketing a sociálne siete, dosiahnete synergiu, ktorá posilní vašu značku. Získajte prehľad o najnovších trendoch, osvedčených postupoch a analytických nástrojoch, ktoré vám pomôžu optimalizovať vaše kampane. Vďaka týmto poznatkom sa stanete lepšími v tvorbe a implementácii marketingových stratégií, čo prinesie dlhodobý úspech a konkurenčnú výhodu vášmu biznisu.

Ženy ako tichá sila v pozadí marketingových úspechov
6 min. čítanie

Ženy ako tichá sila v pozadí marketingových úspechov

V dnešnom svete, ktorý sa neustále dynamicky mení a rastie, je kľúčové zohľadniť a uznať prínos každej individuálnej skúsenosti a perspektívy. V oblasti marketingu to získava ešte väčší význam, keďže budovanie hlbokých spojení s ľuďmi si vyžaduje empatiu, kreativitu a širší uhol pohľadu. Práve preto je nevyhnutné zdôrazniť silu, ktorá pôsobí v tichosti, mnohí ju […]

Janka Szabová Janka Szabová
Head of Performance
Prečítať článok
Netradičné marketingové kanály pre e-shop
4 min. čítanie

Netradičné marketingové kanály pre e-shop

Asi vás neprekvapí, že získanie nového zákazníka je nákladné, rieši sa to v podstate na každej konferencii pre e-shopy… ale ako nákladné? V Česku podľa dát SmartEmailingu stojí získanie nového zákazníka z tradičných marketingových kanálov 800 – 1000 Kč. Za tradičné marketingové kanály sa považujú PPC systémy, ako napríklad Google Ads a Meta Ads.

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Online podnikatel
Prečítať článok
Biznis založený na eufórii? Značke iSEXshop pomohla aj biznis marketingová stratégia od Levosphere
7 min. čítanie

Biznis založený na eufórii? Značke iSEXshop pomohla aj biznis marketingová stratégia od Levosphere

Je jednoduché prevádzkovať sexshop na Slovensku? Biznis v ecommerce sa dá robiť zmysluplne dokonca aj v tabu segmente, ak má dobre nastavenú biznis marketingovú stratégiu. Martina Melíšková, brand manažérka iSEXshop.sk v rozhovore hovorí o tom, ako stratégia od Levosphere pomohla značke. Značne ovplyvnila rozhodovanie firmy, aké produktové portfólio ďalej rozvíjať a ktoré produkty naopak vynechať […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+