Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro

Články a novinky na tému Marketingová stratégia

Silná marketingová stratégia je základom pre dosiahnutie úspechu a rastu vášho podnikania. Vytvorením jasného a efektívneho plánu môžete presne zacieliť na svoju cieľovú skupinu, zvýšiť povedomie o značke a maximalizovať návratnosť investícií. Prepojením rôznych marketingových kanálov, ako sú SEO, PPC, content marketing a sociálne siete, dosiahnete synergiu, ktorá posilní vašu značku. Získajte prehľad o najnovších trendoch, osvedčených postupoch a analytických nástrojoch, ktoré vám pomôžu optimalizovať vaše kampane. Vďaka týmto poznatkom sa stanete lepšími v tvorbe a implementácii marketingových stratégií, čo prinesie dlhodobý úspech a konkurenčnú výhodu vášmu biznisu.

Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove
6 min. čítanie

Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove

Začiatkom roka 2020 Google prvýkrát oznámil svoj zámer ukončiť podporu cookies tretích strán v prehliadači Chrome. Napriek rôznym zmenám zostáva jedna vec istá: význam cookies tretích strán klesá naprieč väčšinou prehliadačov a tento trend pravdepodobne zasiahne aj Chrome. Tento vývoj znepokojuje marketérov ohľadom budúcnosti personalizovanej a relevantnej reklamy. Dobrou správou je, že sa nemusia obávať. […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
58 % ľudí zdieľa e-mail kvôli zľavám, ale chráni sociálne údaje
2 min. čítanie

58 % ľudí zdieľa e-mail kvôli zľavám, ale chráni sociálne údaje

Obchodníci zistili, že zákazníci síce milujú zľavy, ale zároveň sú opatrní pri zdieľaní osobných údajov. Podľa nedávnej štúdie spoločnosti Daemon sú propagačné ponuky a zľavy naďalej silným lákadlom pre všetky generácie. V počte opakovaných návštev s využitím zľavy vedú Mileniáli so 67 %. Nasledujú Baby Boomers s 65 % a Gen Z s 61 %.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
88 % spotrebiteľov chce kombinovať online a offline nakupovanie. Ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu?
4 min. čítanie

88 % spotrebiteľov chce kombinovať online a offline nakupovanie. Ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu?

Najnovšia výročná správa spoločnosti Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prináša nové poznatky o tom, kam sa uberajú očakávania súčasných nakupujúcich. Prieskum sa uskutočnil na vzorke viac ako 8 000 zákazníkov z krajín ako USA, Veľká Británia, Francúzsko, Nemecko, Kanada, Austrália a India. Prečo je omnichannel buzzwordom súčasnosti? A ktoré stratégie si musia značky osvojiť, aby […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Čo je Guerilla Marketing?
3 min. čítanie

Čo je Guerilla Marketing?

Guerilla marketing je inovatívna reklamná stratégia, ktorá využíva prekvapenie a nekonvenčné metódy na propagáciu produktov alebo služieb. Tento prístup je obzvlášť účinný pri upútaní pozornosti spotrebiteľov na preplnenom trhu, pričom sa často spolieha skôr na kreativitu a nízkonákladovú taktiku než na tradičné mediálne kanály. Guerilla marketing je spôsob, ako sa firma môže dostať k slovu […]

Prečítať článok
Ako vytvoriť konverzný lievik?
4 min. čítanie

Ako vytvoriť konverzný lievik?

Firmy, ktoré chcú maximalizovať predaj a zlepšiť skúsenosti zákazníkov, by určite mali pracovať na tom, aby si vybudovali konverzný lievik. Pomôže im s prevedením potenciálnych zákazníkov nákupnou cestou od počiatočnej informovanosti až po konečný nákup. Poďme sa pozrieť na to, ako presne vytvoriť a optimalizovať každú fázu pre maximálny účinok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Dlhodobá stratégia je kľúčom k rastu, ukazuje štúdia
2 min. čítanie

Dlhodobá stratégia je kľúčom k rastu, ukazuje štúdia

Výskum spoločnosti WARC so spoločnosťou Google poskytuje odporúčania, ako dosiahnuť udržateľný rast v celom marketingovom lieviku. Receptom sú vyvážené investície do Marketing Mix Modelingu (MMM), atribúcie a umelej inteligencie. Tieto nástroje vám pomôžu pochopiť komplexné prepojenia medzi marketingovými aktivitami a obchodnými výsledkami, a to v krátkodobom aj dlhodobom horizonte.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+