Realistické očakávania od marketingu
Ako si nastaviť realistické očakávania? Čo môžem očakávať od spolupráce so stratégom alebo od spolupráce s agentúrou?
Lead generation je kľúčom k získavaniu nových zákazníkov a rozširovaniu vášho podnikania. Efektívne stratégie na generovanie leadov vám pomôžu identifikovať a prilákať potenciálnych zákazníkov, ktorí majú záujem o vaše produkty alebo služby. Kombináciou techník ako content marketing, SEO, PPC kampane a social media marketing môžete vytvoriť tok kvalitných leadov, ktoré premeníte na verných zákazníkov. Prepojenie s CRM systémom zlepší sledovanie a manažment týchto leadov, čo vedie k vyššej konverzii a rastu tržieb. Vďaka praktickým radám a tipom sa stanete expertom na lead generation a dosiahnete trvalý úspech vo svojom biznise.
Ako si nastaviť realistické očakávania? Čo môžem očakávať od spolupráce so stratégom alebo od spolupráce s agentúrou?
V konkurenčnom prostredí online reklamy je zvládnutie Google Ads biddingových stratégií tajomstvom úspechu. Popri základoch sa v tomto článku od 6clickz venujeme pokročilým stratégiám na zvýšenie výkonnosti kampaní a získanie cenných informácií.
Nie ste spokojný s pozíciou vašej webovej stránky vo vyhľadávačoch? K tomu, aby vyhľadávače vašu stránku považovali za relevantnejšiu v porovnaní s konkurenciou, musíte vylepšiť SEO (Search Engine Optimization).
Z každej strany počúvame, že ťažké časy prichádzajú a budú mať výrazný dosah na všetky oblasti života vrátane biznisu. Krízy tu boli aj budú. Nevyhnutnou vlastnosťou firiem je ich snaha prežiť a prispôsobiť sa. Ako však nájsť strategických partnerov aj v ťažkých časoch, keď sú všetci opatrní, uzavretí a škrtia rozpočty? Ako nás už história veľakrát […]
Predstavte si, že za vaše kampane preberie plnú zodpovednosť umelá inteligencia. Tam, kde končia možnosti človeka, prichádzajú na rad Performance Max kampane. Strojové učenie, automatizácia a optimalizácia 24 hodín denne už čoskoro nahradia Smart Shopping a Local kampane. Viete, ako fungujú?
Už som niekoľko ľudí do firmy hľadal. Neboli ich desiatky, ale stále som našiel, koho som potreboval. Čo som sa pri tom naučil? Že HR je o marketingu a nie o vyklikaní inzerátu na Profesii.
Zdokonaľovanie technológií urobilo z digitálneho marketingu ešte silnejší a kreatívnejší nástroj. Automatizácia umožňuje marketérom sústrediť sa namiesto opakovaných procesných úloh na strategickú a inovatívnu exekúciu.
Mediálna kampaň je časovo ohraničená, ideovo jednotná komunikácia, ktorá využíva platené aj neplatené média s cieľom naplniť marketingové ciele nejakej značky. V rámci marketingového mixu 4P spadá pod „Propagáciu“. Jej hlavným cieľom je oboznámiť potenciálnych zákazníkov s produktom alebo službou želaným a efektívnym spôsobom.
PNO alebo aj podiel nákladov na obrate je metrika využívaná v online marketingu na meranie výkonnosti a úspešnosti online marketingových kampaní. Známa je predovšetkým v československých online marketingových končinách, od roku 2013, kedy ju seznam.cz zaradil do svojich reportov v rámci inzertného systému Sklik ako nový stĺpec.