Články a novinky na tému Lead Generation

Lead generation je kľúčom k získavaniu nových zákazníkov a rozširovaniu vášho podnikania. Efektívne stratégie na generovanie leadov vám pomôžu identifikovať a prilákať potenciálnych zákazníkov, ktorí majú záujem o vaše produkty alebo služby. Kombináciou techník ako content marketing, SEO, PPC kampane a social media marketing môžete vytvoriť tok kvalitných leadov, ktoré premeníte na verných zákazníkov. Prepojenie s CRM systémom zlepší sledovanie a manažment týchto leadov, čo vedie k vyššej konverzii a rastu tržieb. Vďaka praktickým radám a tipom sa stanete expertom na lead generation a dosiahnete trvalý úspech vo svojom biznise.

 

 

Ako efektívne získavať nové obchody alebo v ťažkých časoch sa treba spájať
5 min. čítanie

Ako efektívne získavať nové obchody alebo v ťažkých časoch sa treba spájať

Z každej strany počúvame, že ťažké časy prichádzajú a budú mať výrazný dosah na všetky oblasti života vrátane biznisu. Krízy tu boli aj budú. Nevyhnutnou vlastnosťou firiem je ich snaha prežiť a prispôsobiť sa. Ako však nájsť strategických partnerov aj v ťažkých časoch, keď sú všetci opatrní, uzavretí a škrtia rozpočty? Ako nás už história veľakrát […]

Juraj Zaťko Juraj Zaťko
Prečítať článok
Mediálna kampaň v kocke
5 min. čítanie

Mediálna kampaň v kocke

Mediálna kampaň je časovo ohraničená, ideovo jednotná komunikácia, ktorá využíva platené aj neplatené média s cieľom naplniť marketingové ciele nejakej značky. V rámci marketingového mixu 4P spadá pod „Propagáciu“. Jej hlavným cieľom je oboznámiť potenciálnych zákazníkov s produktom alebo službou želaným a efektívnym spôsobom.

Zuzana Čubrík Zuzana Čubrík
Digital Data Research v Digiline
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+