Články a novinky na tému Lead Generation

Ako efektívne získavať nové obchody alebo v ťažkých časoch sa treba spájať
5 min. čítanie

Ako efektívne získavať nové obchody alebo v ťažkých časoch sa treba spájať

Z každej strany počúvame, že ťažké časy prichádzajú a budú mať výrazný dosah na všetky oblasti života vrátane biznisu. Krízy tu boli aj budú. Nevyhnutnou vlastnosťou firiem je ich snaha prežiť a prispôsobiť sa. Ako však nájsť strategických partnerov aj v ťažkých časoch, keď sú všetci opatrní, uzavretí a škrtia rozpočty? Ako nás už história veľakrát […]

Juraj Zaťko Juraj Zaťko
Prečítať článok
Mediálna kampaň v kocke
5 min. čítanie

Mediálna kampaň v kocke

Mediálna kampaň je časovo ohraničená, ideovo jednotná komunikácia, ktorá využíva platené aj neplatené média s cieľom naplniť marketingové ciele nejakej značky. V rámci marketingového mixu 4P spadá pod „Propagáciu“. Jej hlavným cieľom je oboznámiť potenciálnych zákazníkov s produktom alebo službou želaným a efektívnym spôsobom.

Zuzana Čubrík Zuzana Čubrík
Digital Data Research v Digiline
Prečítať článok
PNO: Odmerajte úspešnosť online kampaní
4 min. čítanie

PNO: Odmerajte úspešnosť online kampaní

PNO alebo aj podiel nákladov na obrate je metrika využívaná v online marketingu na meranie výkonnosti a úspešnosti online marketingových kampaní. Známa je predovšetkým v československých online marketingových končinách, od roku 2013, kedy ju seznam.cz zaradil do svojich reportov v rámci inzertného systému Sklik ako nový stĺpec.

Alex Prochyra Alex Prochyra
Founder & CEO
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+