Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro

Články a novinky na tému E-commerce marketing

E-commerce vám prináša možnosť rozšíriť svoje podnikanie a osloviť zákazníkov po celom svete jednoducho online. Vďaka efektívnym stratégiám a nástrojom môžete optimalizovať svoj online obchod, zlepšiť zákaznícku skúsenosť a zvýšiť predaje. Prepojenie s performance marketingom vám umožní sledovať a analyzovať výsledky, čím dosiahnete lepšie konverzie. Taktiež je dôležité venovať sa budovaniu značky a jej rozpoznateľnosti. Naučíte sa osvedčené postupy a získate prehľad o najnovších trendoch a technológiách, ktoré vám pomôžu rásť a prosperovať v dynamickom svete e-commerce.

 

 

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?
3 min. čítanie

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?

Mall.sk prechádza zásadnou zmenou. 31. marca 2025 prestane fungovať ako samostatná platforma a jeho ponuka sa presunie na Allegro. Tento krok je súčasťou širšej stratégie konsolidácie technologických platforiem v rámci skupiny Allegro. Pre obchodníkov a zákazníkov to prináša viaceré zmeny, ktoré môžu ovplyvniť konkurenciu na slovenskom e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Dôvera, predaje, reputácia: Prečo sú recenzie v e-commerce kľúčové?
3 min. čítanie

Dôvera, predaje, reputácia: Prečo sú recenzie v e-commerce kľúčové?

Online recenzie sú dôležitý nástroj pri rozhodovaní spotrebiteľov a budovaní dôvery. Najnovší prieskum, ktorý realizovala platforma Trustpilot medzi 600 decision makermi v britských malých a stredných podnikoch a 2 000 spotrebiteľmi, ukazuje na ich význam pre ekonomický rast aj výzvy, ktoré so sebou prinášajú.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Predpokladá sa, že live shopping tento rok osloví viac ako 20 % Američanov
3 min. čítanie

Predpokladá sa, že live shopping tento rok osloví viac ako 20 % Američanov

Online nakupovanie sa mení a jedným z rastúcich trendov je live shopping – forma predaja, kde si spotrebitelia môžu v reálnom čase prezerať produkty, klásť otázky a okamžite nakupovať. Podľa predpovede EMARKETER bude v roku 2025 prostredníctvom livestreamu nakupovať viac ako 21,7 % digitálnych kupujúcich v USA. Tento trend naznačuje, že interaktívne formy e-commerce naberajú […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Rekordný rok pre martech, ad tech a digitálny obsah: Konsolidácia na vzostupe
3 min. čítanie

Rekordný rok pre martech, ad tech a digitálny obsah: Konsolidácia na vzostupe

Rok 2024 bol prelomovým obdobím pre digitálny marketing, reklamné technológie a digitálny obsah. Fúzie a akvizície v týchto sektoroch dosiahli najvyšší počet za posledných päť rokov, čo naznačuje silnú investičnú aktivitu a zvýšený záujem o technologické inovácie. Firmy sa strategicky spájali, aby si upevnili svoju trhovú pozíciu, rozšírili technologické portfóliá a reagovali na narastajúce požiadavky […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako sa prispôsobiť nákupnému správaniu zákazníkov?
3 min. čítanie

Ako sa prispôsobiť nákupnému správaniu zákazníkov?

Nákupný scenár je iný, než na aký sme boli zvyknutí. Funguje to skôr takto: Zákazník narazí na zaujímavý produkt počas rýchleho scrollovania na sociálnej sieti. O pár dní neskôr si naň spomenie, keď číta recenzie na blogu. Napokon si ho pridá do košíka počas večerného surfovania na e-shope, no kúpu dokončí až o týždeň v […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ovplyvňovanie nákupných rozhodnutí cez dark patterns je bežná prax. Vo výskume neobstála ani jedna platforma
4 min. čítanie

Ovplyvňovanie nákupných rozhodnutí cez dark patterns je bežná prax. Vo výskume neobstála ani jedna platforma

V online prostredí sa denne pohybuje viac ako 100 miliónov európskych spotrebiteľov. A to je celkom zaujímavý podnet využiť manipulatívny dizajn, tzv. Dark Patterns. Stretávame sa s ním čoraz častejšie. Má za cieľ získať a udržať pozornosť používateľov za každú cenu – pritom však často vedie k neúmyselným alebo impulzívnym rozhodnutiam. Pre e-commerce je dôležité […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Marketingové omnichannel trendy v roku 2025
2 min. čítanie

Marketingové omnichannel trendy v roku 2025

Pozornosť spotrebiteľov je rozptýlená naprieč množstvom aplikácií, platforiem a zariadení. Nedávne štúdie ukazujú zmenu v správaní spotrebiteľov — sledovanosť lineálnej televízie klesla pod 50 % celkového času stráveného pred obrazovkou. Do hry prichádza omnichannel stratégia. Pozrime sa na to, čo od nej v roku 2025 môžeme čakať.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bezplatné vrátenie ako rozhodujúci faktor. Čo očakávajú zákazníci od e-commerce?
3 min. čítanie

Bezplatné vrátenie ako rozhodujúci faktor. Čo očakávajú zákazníci od e-commerce?

Možnosť tovar vrátiť už dávno nie je akýsi ústretový krok voči zákazníkom. Stala sa z neho stratégia predajcov, ako optimalizovať náklady a udržať si konkurencieschopnosť na trhu. Podľa správy 2024 Consumer Returns in the Retail Industry prináša zavedenie poplatkov za vrátenie tovaru výrazné zmeny v správaní zákazníkov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+