1 min. čítanie

CTA

CTA, call to action, teda výzva k akcií je prvok, ktorý má motivovať nakupujúceho ku konverzií. Táto výzva by mala smerovať ľudí k prevedeniu akcie, teda napríklad k nákupu daného produktu, po tom, čo stlačia tlačidlo vložiť do košíka.

CTA, call to action, teda výzva k akcií je prvok, ktorý má motivovať nakupujúceho ku konverzií. Táto výzva by mala smerovať ľudí k prevedeniu akcie, teda napríklad k nákupu daného produktu, po tom, čo stlačia tlačidlo vložiť do košíka. Môžu to byť rôzne akcie, ako napríklad stiahnutie obsahu, registrácia alebo zdieľanie.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
4 min. čítanie

Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky

Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge