1 min. čítanie

CTA

CTA, call to action, teda výzva k akcií je prvok, ktorý má motivovať nakupujúceho ku konverzií. Táto výzva by mala smerovať ľudí k prevedeniu akcie, teda napríklad k nákupu daného produktu, po tom, čo stlačia tlačidlo vložiť do košíka.

CTA, call to action, teda výzva k akcií je prvok, ktorý má motivovať nakupujúceho ku konverzií. Táto výzva by mala smerovať ľudí k prevedeniu akcie, teda napríklad k nákupu daného produktu, po tom, čo stlačia tlačidlo vložiť do košíka. Môžu to byť rôzne akcie, ako napríklad stiahnutie obsahu, registrácia alebo zdieľanie.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Budúcnosť on-line predaja šperkov: Personalizácia, technológie a nové trendy
3 min. čítanie

Budúcnosť on-line predaja šperkov: Personalizácia, technológie a nové trendy

On-line nakupovanie šperkov sa za posledné roky výrazne premenilo. Zákazníci už nehľadajú len krásne doplnky, ale chcú aj pohodlný a intuitívny nákupný zážitok. Očakávajú personalizované odporúčania a možnosť si šperk virtuálne prezrieť ešte predtým, ako sa ho rozhodnú kúpiť. E-commerce v oblasti šperkov sa preto stále viac prispôsobuje moderným technológiám a novým trendom. Ako vyzerá […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Najlepší svetoví e-commerce predajcovia dosiahnu v roku 2025 obrat 6,56 bilióna dolárov
3 min. čítanie

Najlepší svetoví e-commerce predajcovia dosiahnu v roku 2025 obrat 6,56 bilióna dolárov

Najnovšia správa Retail Week prináša nové trhové poznatky o významných e-commerce spoločnostiach. Neustále hľadanie nákladovo efektívnych nákupných možností zo strany spotrebiteľov viedlo popredných maloobchodníkov k vytvoreniu digitálnych stratégií, ktoré úspešne prilákajú zákazníkov späť k ich virtuálnym nákupným košíkom. E-commerce sektor sa naďalej rýchlo rozširuje, pričom analytici predpovedajú, že v roku 2025 dosiahne objem 6,56 bilióna […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
PR v ére AI: Redakčný obsah je stále najcennejší zdroj dôvery
4 min. čítanie

PR v ére AI: Redakčný obsah je stále najcennejší zdroj dôvery

S nástupom umelej inteligencie a explóziou automaticky generovaného obsahu sa zásadne mení aj spôsob, akým si značky budujú dôveru a viditeľnosť. Pre e-commerce firmy to nie je len otázka trendu – ide o to, ako ich produkty, hodnoty a reputácia budú prezentované vo vyhľadávaniach, ktoré už dnes často sprostredkúva AI. Nová štúdia od Hard Numbers […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+