2 min. čítanie

Reportingo: Nová éra rýchleho a spoľahlivého vyhodnocovania dát

Spôsob, akým pracujete s dátami, sa môže výrazne zmeniť. K lepšiemu. Pretože existuje nový nástroj, s ktorým bude pomalosť, nekonečné načítavanie, problémy s odpájaním zdrojov či nemožnosť prepojiť marketingové dáta s internými minulosťou. Reportingo vám zaručí rýchlu prácu s dátami, a to bez obmedzení.

Alex Prochyra Alex Prochyra
Founder, Zircon Tree
Reportingo: Nová éra rýchleho a spoľahlivého vyhodnocovania dát
Zdroj: zircontree.com

Reportingo – multidimenzionálny pohľad na dáta

V skratke: 

Ide o nástroj, ktorý dokáže integrovať dáta zo všetkých vašich reklamných systémov do jedného prehľadného a efektívneho rozhrania. S výhodou rýchleho načítania dát aj ich zabezpečenia.

A detailnejšie: 

Reportingo odstraňuje obmedzenia, ktoré môžu byť prítomné v iných reportovacích systémoch, čím umožňuje prácu s veľkým množstvom dát a ich bezproblémovú integráciu.

Adaptuje sa – jednak na vaše potreby a požiadavky, jednak na rozsah vašich marketingových aktivít. S Reportingo neexistujú hranice v počte používateľov, účtov, konektorov. Je to inovatívny a flexibilný nástroj

  • Zbiera, ukladá a vyhodnocuje marketingové dáta, ale aj interné dáta, a to na jednom mieste. 
  • Rýchlo, prehľadne, spoľahlivo.
  • Zefektívni reportovanie klientom aj agentúram.

Prečo je reportovanie s ním efektívne?

Pretože hovoríme o reporte na mieru. Čo sa týka dát aj vizuálu.

Nie ste limitovaní v počte napojených konektorov, plus Reportingo odstraňuje prípadné obmedzenia, ktoré môžu byť prítomné v iných reportovacích systémoch. V praxi to znamená, že vďaka nemu je práca s dátami jednoduchá, aj keď ich je enormné množstvo.

Okrem toho, že v Reportingo sa veľmi ľahko orientuje a „číta“, jeho vizuál sa dá plne prispôsobiť vašej značke/brandu klienta – pre lepšiu identifikáciu so značkou, profesionalitu prezentácie.

Zdroj: zircontree.com

Efektívnosť práce spočíva aj v upozorneniach, ktoré dostávate. Ak sa v dátach niečo stane, Reportingo vám pošle notifikáciu, aby ste ihneď vedeli reagovať na zmeny. Tým vám šetrí, resp. zarába peniaze. Zároveň si môžete aktivovať AI, aby prezerala dáta, pomáhala vám s ich vyhodnocovaním a na to nadväzujúcimi ďalšími krokmi. V podstate máte vlastného AI pomocníka na vaše dáta.

Reportingo môže zlepšiť výkon vašej reklamnej stratégie

To, že premieňa dáta na užitočné informácie pre rozhodovacie procesy vo firme je jedna z výhod. Ďalšou je, že tak robí okamžite. Nestrácate čas načítavaním dát, nemusíte sa obávať výpadkov – pretože v Zircon Tree investujú do technológií. Čo ešte Reportingo umožňuje?

  • Individuálny prístup = vrátane vytvorenia prémiových šablón.
  • Intuitívne používanie = surové dáta robí zrozumiteľnejšie.
  • Istotu bezpečnosti = chráni dáta pred akýmikoľvek hrozbami.

Partner pre účelné pozorovanie dosiahnutých výsledkov

Nástroj Reportingo si prepojíte s reklamnými a internými systémami, a tak získate personalizované reporty bez kvót a rastiete. Samotné reportovanie vás už totiž nijak a ničím nelimituje.

Chcem reporting bez limitov
Zdieľať článok
Alex Prochyra
Founder, Zircon Tree

Alex Prochyra je dlhoročný vášnivý marketér s celosvetovými skúsenosťami. V minulosti pracoval ako Head of Digital pre spoločnosť Billa Slovensko a tiež v renomovanej agentúre Performics, kde postupne prešiel rôznymi pozíciami a získal tak prehľad o celistvosti marketingu. Postupne sa vypracoval na inovatívneho lídra vo vlastných spoločnostiach a už pár rokov kráča nevyšľapanou cestou. Je zakladateľom spoločností Zircon Tree a dabl., ktoré dodávajú širokú škálu marketingových a technologických riešení pre veľké spektrum firiem na Slovensku aj v zahraničí. Jeho veľkou vášňou je sebavzdelávanie a budovanie výkonných a zdravých teamov ľudí. Alex sa v jeho najnovšom projekte riadi filozofiou „Tvorené srdcom, schválené mysľou“ a formou nekonvenčných postojov buduje novú generáciu agentúry, ktorá firmám pomáha tvoriť vlastné príbehy a zviditeľňovať ich služby a produkty.

Tento článok ti prináša

dabl.

Tvorené srdcom, schválené mysľou. „Tvorené srdcom“ hovorí o vnútornej vášni, ktorá poháňa naše inovácie. „Schválené mysľou“ podčiarkuje význam dôkladnej úvahy a kritického myslenia. Zatiaľ čo vášeň podnecuje naše nápady, je to sila našich myšlienok, ktorá ich premieňa na vynaliezavé riešenia. Sme marketingový powerhouse, ktorého stredobodom sú ľudia. Sme tu, ak nás potrebuješ.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn spustil Conversions API – nový nástroj pre B2B marketérov na meranie ROI
3 min. čítanie

LinkedIn spustil Conversions API – nový nástroj pre B2B marketérov na meranie ROI

V digitálnom marketingu je presné meranie úspešnosti kampaní kľúčové – obzvlášť v e-commerce, kde každá konverzia priamo ovplyvňuje obchodné výsledky. LinkedIn nedávno predstavil novú Conversions API, ktorá sľubuje zlepšenie merania efektivity vašich kampaní. Ale aký význam má tento nástroj pre e-commerce profesionálov na slovenskom a českom trhu?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Google vylepšuje prepojenie GA4 a Search Console
2 min. čítanie

Google vylepšuje prepojenie GA4 a Search Console

Google vydal novú dokumentáciu, ktorá vylepšuje prepojenie údajov z Google Analytics (GA4) a Search Console na lepšiu analýzu výkonnosti webu a SEO. Aktualizáciu ocenia najmä firmy, ktoré chcú zvýšiť organickú návštevnosť a zlepšiť používateľský zážitok.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Nové pravidlá Google Ads pre in-app konverzie môžu ovplyvniť výkon kampaní
2 min. čítanie

Nové pravidlá Google Ads pre in-app konverzie môžu ovplyvniť výkon kampaní

Google Ads oznámil dôležitú aktualizáciu pre inzerentov používajúcich Offline Conversion Import (OCI). Do 30. apríla 2025 musia inzerenti pri importovaní konverzií z aplikácií zahrnúť parameter conversion_environment. Táto zmena má za cieľ zlepšiť priraďovanie konverzií, efektivitu Smart Biddingu a celkový výkon kampaní, čo je dôležité pre firmy, ktoré optimalizujú svoje reklamné rozpočty.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge