Realistické očakávania od marketingu
Ako si nastaviť realistické očakávania? Čo môžem očakávať od spolupráce so stratégom alebo od spolupráce s agentúrou?
Silná marketingová stratégia je základom pre dosiahnutie úspechu a rastu vášho podnikania. Vytvorením jasného a efektívneho plánu môžete presne zacieliť na svoju cieľovú skupinu, zvýšiť povedomie o značke a maximalizovať návratnosť investícií. Prepojením rôznych marketingových kanálov, ako sú SEO, PPC, content marketing a sociálne siete, dosiahnete synergiu, ktorá posilní vašu značku. Získajte prehľad o najnovších trendoch, osvedčených postupoch a analytických nástrojoch, ktoré vám pomôžu optimalizovať vaše kampane. Vďaka týmto poznatkom sa stanete lepšími v tvorbe a implementácii marketingových stratégií, čo prinesie dlhodobý úspech a konkurenčnú výhodu vášmu biznisu.
Ako si nastaviť realistické očakávania? Čo môžem očakávať od spolupráce so stratégom alebo od spolupráce s agentúrou?
V konkurenčnom prostredí online reklamy je zvládnutie Google Ads biddingových stratégií tajomstvom úspechu. Popri základoch sa v tomto článku od 6clickz venujeme pokročilým stratégiám na zvýšenie výkonnosti kampaní a získanie cenných informácií.
V dnešnom svete, ktorý sa neustále dynamicky mení a rastie, je kľúčové zohľadniť a uznať prínos každej individuálnej skúsenosti a perspektívy. V oblasti marketingu to získava ešte väčší význam, keďže budovanie hlbokých spojení s ľuďmi si vyžaduje empatiu, kreativitu a širší uhol pohľadu. Práve preto je nevyhnutné zdôrazniť silu, ktorá pôsobí v tichosti, mnohí ju […]
Nedávna štúdia ukázala, že viac ako polovica malých a stredných podnikov v Británii nemá marketingový akčný plán. Väčšina z nich nemá dokonca ani podnikateľský plán. Na podobnú tému sa zamerali aj slovenské agentúry.
Asi vás neprekvapí, že získanie nového zákazníka je nákladné, rieši sa to v podstate na každej konferencii pre e-shopy… ale ako nákladné? V Česku podľa dát SmartEmailingu stojí získanie nového zákazníka z tradičných marketingových kanálov 800 – 1000 Kč. Za tradičné marketingové kanály sa považujú PPC systémy, ako napríklad Google Ads a Meta Ads.
Je jednoduché prevádzkovať sexshop na Slovensku? Biznis v ecommerce sa dá robiť zmysluplne dokonca aj v tabu segmente, ak má dobre nastavenú biznis marketingovú stratégiu. Martina Melíšková, brand manažérka iSEXshop.sk v rozhovore hovorí o tom, ako stratégia od Levosphere pomohla značke. Značne ovplyvnila rozhodovanie firmy, aké produktové portfólio ďalej rozvíjať a ktoré produkty naopak vynechať […]
Prakticky v každej oblasti života, ako je napr. medicína, staviteľstvo, chémia, fyzika alebo potravinárstvo, sú výskumníci bohmi. Z ich neúnavnej zvedavosti a skúmania pramenia prelomové lieky, inovácie a odpovede na „veľké“ otázky kde sa nachádzame a kam sa môžeme dostať.
V dnešnej dobe rýchlo sa meniaceho trhu je marketingová stratégia nevyhnutnosťou. Je to kľúčový nástroj, ktorý môže rozhodovať o úspechu alebo neúspechu spoločnosti. Čo však presne zahŕňa dobrá marketingová stratégia a prečo je taká dôležitá?
Geolokácia v online prostredí je proces určenia geografickej polohy zariadenia, ako je napríklad tablet, smartfón, laptop či iné zariadenie pripojené k internetu. Táto poloha sa zvyčajne určuje na základe IP adresy zariadenia, ktorá poskytuje informácie o mieste, z ktorého je zariadenie pripojené k internetu.