2 min. čítanie

Buďte tento Black Friday bližšie k zákazníkom

Poďme sa pozrieť na ďalšie trendy a stratégie, ktoré dokážu obohatiť vašu Black Friday stratégiu. Pozrite sa na tipy, ktoré vám pomôžu vytvoriť nákupný zážitok, ktorý zákazníkov nielen zaujme, ale aj zvýši vaše hospodárske výsledky.

Buďte tento Black Friday bližšie k zákazníkom
Zdroj: Depositphotos

AI nákupní asistenti

Integrácia umelej inteligencie v e-commerce dosahuje nové rozmery. Virtuálni nákupní asistenti dokážu zákazníkom pomáhať pri hľadaní ideálnych produktov počas náporu Black Friday. AI nástroje dokážu preskúmať nákupnú históriu zákazníka, ponúkať odporúčania v reálnom čase a dokonca poradiť s veľkosťou či štýlom. Profituje z toho nielen zákazník, ale aj vy – tieto prvky totiž môžu výrazne znížiť mieru vrátenia tovaru a zvýšiť spokojnosť zákazníkov.

Optimalizácia mobilných platieb

Mobile commerce je na vzostupe a ak chcete, aby aj naďalej dominovalo v predajoch, je nevyhnutné poskytovať rôzne spôsoby platieb. V roku 2024 bude rozhodujúcim rozlišovacím prvkom integrácia digitálnych peňaženiek, možností kúpiť teraz a zaplatiť neskôr (BNPL) a one-click checkout.

Zavedenie flexibilných platobných možností spoločnosťami ako Klarna a Afterpay môže byť výhodné najmä pre obchodníkov, ktorí chcú zvýšiť predaj počas Black Friday. Tým, že maloobchodníci ponúkajú spotrebiteľom možnosť efektívnejšie spravovať svoje platby, nielenže zvyšujú priemerné hodnoty svojich objednávok, ale aj podporujú väčšiu lojalitu a spokojnosť zákazníkov v konkurenčnom prostredí.

UGC & social proof

Využite vplyv sociálneho dôkazu na Black Friday – dajte do popredia obsah vytvorený používateľmi, recenzie zákazníkov a oznámenia o nákupe v reálnom čase. Vytvárajte interaktívne kampane na sociálnych sieťach, ktoré povzbudia zákazníkov, aby sa podelili o svoje skúsenosti a nákupy, čím podporia dôveru a vytvoria konverzie založené na FOMO.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Gamifikácia nakupovania

Zapojte gamifikáciu do nakupovania aj počas Čierneho piatku. Vytvoríte tak pútavejší zážitok. Skúste využiť funkcie, ako napr:

  • koleso šťastia,
  • odmeny za skorý nákup,
  • príležitosti, pri ktorých sa násobia vernostné body,
  • prekvapenia a záhadné boxy.

Hybridné nákupné zážitky

Využívajte hybridné riešenia na preklenutie rozdielov medzi online a offline prostredím. Skúste zapojiť:

  • virtuálne kabínky s využitím AR,
  • exkluzívne akcie v kamennom obchode s využitím QR kódov,
  • live shopping,
  • digitálne porovnávanie cien v predajni.

Pamätajte, že úspech počas Black Friday nestojí na jednej veci – ide o dokonalú kombináciu načasovania, technológií a nákupných skúseností zákazníkov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Predplatné v e-commerce: 5 trendov, ktoré by ste v roku 2025 nemali prehliadnuť
4 min. čítanie

Predplatné v e-commerce: 5 trendov, ktoré by ste v roku 2025 nemali prehliadnuť

Predplatné nie je len o streamovacích službách a mesačných boxoch. Podľa správy Subscription Trends Q1 Report 2025 od Subscrybe zažíva celý model predplatného výrazný posun – a e-commerce z toho môže výrazne ťažiť. Vybrali sme päť kľúčových trendov, ktoré majú najväčší dopad na online predaj, a preložili ich do praktických súvislostí pre tých, čo chcú […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?
3 min. čítanie

Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?

Spotrebiteľské návyky sa dlhodobo menia v prospech zdravia a wellness. Počet ľudí, ktorí investujú do svojho zdravia, rastie. A to vytvára nové príležitosti pre e-commerce značky. Analýza spoločností Experian a Reward, vychádza z viac ako 1,4 miliardy kartových transakcií a ukazuje, že výdavky na fitness a výživu medziročne vzrástli o 6 %. Predajcovia, ktorí sa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?
3 min. čítanie

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?

Mall.sk prechádza zásadnou zmenou. 31. marca 2025 prestane fungovať ako samostatná platforma a jeho ponuka sa presunie na Allegro. Tento krok je súčasťou širšej stratégie konsolidácie technologických platforiem v rámci skupiny Allegro. Pre obchodníkov a zákazníkov to prináša viaceré zmeny, ktoré môžu ovplyvniť konkurenciu na slovenskom e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+