Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Buďte tento Black Friday bližšie k zákazníkom

Poďme sa pozrieť na ďalšie trendy a stratégie, ktoré dokážu obohatiť vašu Black Friday stratégiu. Pozrite sa na tipy, ktoré vám pomôžu vytvoriť nákupný zážitok, ktorý zákazníkov nielen zaujme, ale aj zvýši vaše hospodárske výsledky.

Buďte tento Black Friday bližšie k zákazníkom
Zdroj: Depositphotos

AI nákupní asistenti

Integrácia umelej inteligencie v e-commerce dosahuje nové rozmery. Virtuálni nákupní asistenti dokážu zákazníkom pomáhať pri hľadaní ideálnych produktov počas náporu Black Friday. AI nástroje dokážu preskúmať nákupnú históriu zákazníka, ponúkať odporúčania v reálnom čase a dokonca poradiť s veľkosťou či štýlom. Profituje z toho nielen zákazník, ale aj vy – tieto prvky totiž môžu výrazne znížiť mieru vrátenia tovaru a zvýšiť spokojnosť zákazníkov.

Optimalizácia mobilných platieb

Mobile commerce je na vzostupe a ak chcete, aby aj naďalej dominovalo v predajoch, je nevyhnutné poskytovať rôzne spôsoby platieb. V roku 2024 bude rozhodujúcim rozlišovacím prvkom integrácia digitálnych peňaženiek, možností kúpiť teraz a zaplatiť neskôr (BNPL) a one-click checkout.

Zavedenie flexibilných platobných možností spoločnosťami ako Klarna a Afterpay môže byť výhodné najmä pre obchodníkov, ktorí chcú zvýšiť predaj počas Black Friday. Tým, že maloobchodníci ponúkajú spotrebiteľom možnosť efektívnejšie spravovať svoje platby, nielenže zvyšujú priemerné hodnoty svojich objednávok, ale aj podporujú väčšiu lojalitu a spokojnosť zákazníkov v konkurenčnom prostredí.

UGC & social proof

Využite vplyv sociálneho dôkazu na Black Friday – dajte do popredia obsah vytvorený používateľmi, recenzie zákazníkov a oznámenia o nákupe v reálnom čase. Vytvárajte interaktívne kampane na sociálnych sieťach, ktoré povzbudia zákazníkov, aby sa podelili o svoje skúsenosti a nákupy, čím podporia dôveru a vytvoria konverzie založené na FOMO.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Gamifikácia nakupovania

Zapojte gamifikáciu do nakupovania aj počas Čierneho piatku. Vytvoríte tak pútavejší zážitok. Skúste využiť funkcie, ako napr:

  • koleso šťastia,
  • odmeny za skorý nákup,
  • príležitosti, pri ktorých sa násobia vernostné body,
  • prekvapenia a záhadné boxy.

Hybridné nákupné zážitky

Využívajte hybridné riešenia na preklenutie rozdielov medzi online a offline prostredím. Skúste zapojiť:

  • virtuálne kabínky s využitím AR,
  • exkluzívne akcie v kamennom obchode s využitím QR kódov,
  • live shopping,
  • digitálne porovnávanie cien v predajni.

Pamätajte, že úspech počas Black Friday nestojí na jednej veci – ide o dokonalú kombináciu načasovania, technológií a nákupných skúseností zákazníkov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bezplatné vrátenie ako rozhodujúci faktor. Čo očakávajú zákazníci od e-commerce?
3 min. čítanie

Bezplatné vrátenie ako rozhodujúci faktor. Čo očakávajú zákazníci od e-commerce?

Možnosť tovar vrátiť už dávno nie je akýsi ústretový krok voči zákazníkom. Stala sa z neho stratégia predajcov, ako optimalizovať náklady a udržať si konkurencieschopnosť na trhu. Podľa správy 2024 Consumer Returns in the Retail Industry prináša zavedenie poplatkov za vrátenie tovaru výrazné zmeny v správaní zákazníkov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Len 26 % zákazníkov hodnotí digitálne zážitky ako vynikajúce. Čo s tým?
3 min. čítanie

Len 26 % zákazníkov hodnotí digitálne zážitky ako vynikajúce. Čo s tým?

Minulý rok vypukli správy o využívaní zjednotených dát a generatívnej AI, ktoré majú potenciál meniť zákaznícku skúsenosť. Prečo personalizácia často zlyháva? A čo odlišuje lídrov na trhu od ostatných firiem? Na to sa zamerala správa Adobe Digital Trends 2024. Zistite, ako prekonať náročné očakávania zákazníkov a prispôsobiť sa rýchlo sa meniacemu digitálnemu svetu pomocou personalizácie, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Aktuálne trendy lokálnej e-commerce: Automatizácia, efektivita, multichannel a expanzia do zahraničia
5 min. čítanie

Aktuálne trendy lokálnej e-commerce: Automatizácia, efektivita, multichannel a expanzia do zahraničia

E-commerce v Česku a na Slovensku zažíva dynamické zmeny. Automatizácia, AI, multichannel stratégie a expanzia do zahraničia sú kľúčom k úspechu. Ako využiť nové trendy na optimalizáciu procesov, zníženie nákladov a rast na konkurenčnom trhu? Objavte praktické tipy a inovatívne prístupy, ktoré transformujú lokálny online biznis. Odpovedá CEO CEE Radek Klouda zo spoločnosti base..

Radek Klouda Radek Klouda
CEO BaseLinker CZ/SK
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+