Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Chystáte kampaň ku Dňu Otcov? Záujem o darčeky rastie

Deň otcov už nie je o sentimentálnych pozdravoch a grilovačkách na dvore. Pre online podniky je to veľká nákupná sezóna. Keďže ľudia chcú viac oslavovať otcovstvo, e-commerce dostáva príležitosť rozšíriť svoj biznis.

Chystáte kampaň ku Dňu Otcov? Záujem o darčeky rastie
Zdroj: Depositphotos

Značky majú podľa NRF research veľa dôvodov na to, aby našli kreatívne a účinné marketingové nápady na Deň otcov:

  • Tento rok ľudia plánujú obdarovať zážitkom alebo predplatiteľským boxom.
  • Hľadajú tiež darček ku Dňu otcov, ktorý je jedinečný alebo odlišný a darček, ktorý vytvorí jedinečnú spomienku.
  • Zatiaľ čo viac ako polovica respondentov plánuje nákup blahoželaní (pohľadníc či prianí), zaujímajú sa aj o nákup darčekových poukážok, oblečenia a špeciálnych výletov.

Zdroj: NFR

Popri tradičnejšiemu Dňu matiek začína prekvitať aj Deň otcov. Podľa National Retail Federation dosiahli celkové výdavky v roku 2023 22,9 miliardy dolárov. Celková suma prekonala očakávania – bola vyššia ako 20 miliárd USD v roku 2022 a prekonala predchádzajúci rekord 20,1 miliardy USD stanovený v roku 2021. Trend by mal pokračovať aj v roku 2024.

Top trend: Personalizácia

Očakáva sa, že tento rok budú spotrebitelia uprednostňovať personalizované darčeky, ktoré otcom ukážu, že im na nich záleží. Môžeme počítať s nárastom prispôsobených produktov, ako sú:

  • Gravírované doplnky ako hodinky, peňaženky a manžetové gombíky,
  • oblečenie s monogramom, ako sú tričká, mikiny s kapucňou a klobúky,
  • personalizované fotoalbumy a rámčeky.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Keď sú zákazníci viac orientovaní na skúsenosti, darcovia si vyberajú zážitky, ktoré si otcovia vychutnajú, ako napríklad:

  • Vstupenky na koncerty alebo balíčky športových podujatí,
  • víkendové pobyty,
  • zábavné aktivity, ako sú ochutnávky vín, prehliadky pivovarov alebo iné vonkajšie aktivity.

Ako prispôsobiť e-commerce?

  • Optimalizujte svoj web na Deň otcov: Uistite sa, že je váš web vhodný pre mobilné zariadenia a ľahko sa v ňom orientuje, aby ste zaistili bezproblémové nakupovanie.
  • Zvýraznite personalizáciu: Zdôraznite možnosti prispôsobenia, aby ste oslovili spotrebiteľov, ktorí hľadajú jedinečné darčeky.
  • Ponúknite zážitky: Zahrňte do svojho katalógu produktov výber zážitkových darčekov, aby ste uspokojili rastúci dopyt po nehmotných daroch.
  • Využite sociálne médiá: Zdieľajte pútavý obsah a propagácie na sociálnych sieťach, aby ste zvýšili návštevnosť a konverzie.

Vytvoriť jedinečné, ale nezabudnuteľné reklamné kampane ku Dňu otcov môže byť pre vašu firmu alebo klientov náročné. Tu je niekoľko nezabudnuteľných kampaní od známych značiek. Nechajte sa inšpirovať nápadmi na ďalšie kampane.

Reklamné kampane ku Dňu otcov propagujú vašu značku. Ich cieľom je zvýšiť povedomie. A vytvárajú organickejšie spojenie s vašou značkou. A pritom ju nemusia ani priamo spomínať.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove
6 min. čítanie

Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove

Začiatkom roka 2020 Google prvýkrát oznámil svoj zámer ukončiť podporu cookies tretích strán v prehliadači Chrome. Napriek rôznym zmenám zostáva jedna vec istá: význam cookies tretích strán klesá naprieč väčšinou prehliadačov a tento trend pravdepodobne zasiahne aj Chrome. Tento vývoj znepokojuje marketérov ohľadom budúcnosti personalizovanej a relevantnej reklamy. Dobrou správou je, že sa nemusia obávať. […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
58 % ľudí zdieľa e-mail kvôli zľavám, ale chráni sociálne údaje
2 min. čítanie

58 % ľudí zdieľa e-mail kvôli zľavám, ale chráni sociálne údaje

Obchodníci zistili, že zákazníci síce milujú zľavy, ale zároveň sú opatrní pri zdieľaní osobných údajov. Podľa nedávnej štúdie spoločnosti Daemon sú propagačné ponuky a zľavy naďalej silným lákadlom pre všetky generácie. V počte opakovaných návštev s využitím zľavy vedú Mileniáli so 67 %. Nasledujú Baby Boomers s 65 % a Gen Z s 61 %.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
88 % spotrebiteľov chce kombinovať online a offline nakupovanie. Ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu?
4 min. čítanie

88 % spotrebiteľov chce kombinovať online a offline nakupovanie. Ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu?

Najnovšia výročná správa spoločnosti Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prináša nové poznatky o tom, kam sa uberajú očakávania súčasných nakupujúcich. Prieskum sa uskutočnil na vzorke viac ako 8 000 zákazníkov z krajín ako USA, Veľká Británia, Francúzsko, Nemecko, Kanada, Austrália a India. Prečo je omnichannel buzzwordom súčasnosti? A ktoré stratégie si musia značky osvojiť, aby […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+