2 min. čítanie

Kaufland Marketplace sa rozširuje aj k susedom

Nemecká e-commerce platforma sa chystá do konca leta rozšíriť svoju činnosť do Poľska a Rakúska. Tento krok je súčasťou širšej stratégie spoločnosti Schwarz Gruppe na posilnenie jej prítomnosti v online prostredí.

Kaufland Marketplace sa rozširuje aj k susedom
Zdroj: Kaufland

Kaufland Marketplace je na slovenskom a českom trhu už dôverne známy. Je jedným z najväčších trhovísk v Nemecku a priťahuje milióny návštevníkov mesačne so sortimentom presahujúcim 45 miliónov položiek v 6 400 kategóriách. Expanzia do Poľska, kde prevádzkuje 245 fyzických predajní, sa považuje za strategický krok s cieľom využiť rastúce trendy e-commerce. V Rakúsku sa plánuje stať čisto onlinovým hráčom.

Týždenný podcast UPdate

Napriek tomu, že v Rakúsku chýbajú fyzické predajne, Kaufland sa v krajine teší povedomiu o značke na úrovni viac ako 40 %. Keďže len málo miestnych poskytovateľov trhov ponúka široký sortiment výrobkov, spoločnosť Kaufland vidí príležitosť vyplniť túto medzeru v rakúskom online prostredí.

“Náš Kaufland Marketplace má v Európe veľmi dobrý štart. Na Slovensku a v Českej republike už patríme medzi najväčšie online trhoviská v krajine. Dostávame veľa pozitívnych ohlasov od predajcov aj zákazníkov. Expanzia do ďalších krajín je preto pre nás v tomto roku ďalším veľkým a logickým krokom. Sme veľmi radi, že teraz môžeme sprístupniť naše trhovisko miliónom ľudí v Poľsku a Rakúsku a že naši maloobchodníci môžu ďalej rozširovať svoju prítomnosť v Európe,” hovorí Gerald Schönbucher, generálny riaditeľ spoločnosti Kaufland e-commerce.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako najlepšie vybrať performance agentúru či freelancera
20 min. čítanie

Ako najlepšie vybrať performance agentúru či freelancera

Pri výbere dodávateľa marketingových služieb pre váš e-shop či iný projekt máte na trhu na výber viacero možností. Pri tomto výbere je veľmi dôležité vedieť sa správne rozhodnúť, ale aj vedieť si správne nastaviť očakávania. Takisto pýtať sa správne otázky a dávať si pozor na „red flags“, pri ktorých by mohol váš výber dopadnúť tak, […]

Martin Bulák Martin Bulák
CEO & PPC špecialista / BOOSTERS
Prečítať článok
8 tipov pre optimalizáciu feedov a úspešnú online expanziu
7 min. čítanie

8 tipov pre optimalizáciu feedov a úspešnú online expanziu

Produktové feedy ostávajú pre mnoho e-shopov atraktívnou možnosťou prepojenia produktov v rámci ich online expanzie na nové trhy. Ako efektívne pracovať s feedmi a na čo si dať pozor? Preskúmajte svet produktových feedov a zistite, ako špecializované aplikácie menia pravidlá hry v oblasti správy feedov a uľahčujú e-shopom digitálnu expanziu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+