Kaufland Marketplace je na slovenskom a českom trhu už dôverne známy. Je jedným z najväčších trhovísk v Nemecku a priťahuje milióny návštevníkov mesačne so sortimentom presahujúcim 45 miliónov položiek v 6 400 kategóriách. Expanzia do Poľska, kde prevádzkuje 245 fyzických predajní, sa považuje za strategický krok s cieľom využiť rastúce trendy e-commerce. V Rakúsku sa plánuje stať čisto onlinovým hráčom.
Napriek tomu, že v Rakúsku chýbajú fyzické predajne, Kaufland sa v krajine teší povedomiu o značke na úrovni viac ako 40 %. Keďže len málo miestnych poskytovateľov trhov ponúka široký sortiment výrobkov, spoločnosť Kaufland vidí príležitosť vyplniť túto medzeru v rakúskom online prostredí.
“Náš Kaufland Marketplace má v Európe veľmi dobrý štart. Na Slovensku a v Českej republike už patríme medzi najväčšie online trhoviská v krajine. Dostávame veľa pozitívnych ohlasov od predajcov aj zákazníkov. Expanzia do ďalších krajín je preto pre nás v tomto roku ďalším veľkým a logickým krokom. Sme veľmi radi, že teraz môžeme sprístupniť naše trhovisko miliónom ľudí v Poľsku a Rakúsku a že naši maloobchodníci môžu ďalej rozširovať svoju prítomnosť v Európe,” hovorí Gerald Schönbucher, generálny riaditeľ spoločnosti Kaufland e-commerce.