2 min. čítanie

Kaufland Marketplace sa rozširuje aj k susedom

Nemecká e-commerce platforma sa chystá do konca leta rozšíriť svoju činnosť do Poľska a Rakúska. Tento krok je súčasťou širšej stratégie spoločnosti Schwarz Gruppe na posilnenie jej prítomnosti v online prostredí.

Kaufland Marketplace sa rozširuje aj k susedom
Zdroj: Kaufland

Kaufland Marketplace je na slovenskom a českom trhu už dôverne známy. Je jedným z najväčších trhovísk v Nemecku a priťahuje milióny návštevníkov mesačne so sortimentom presahujúcim 45 miliónov položiek v 6 400 kategóriách. Expanzia do Poľska, kde prevádzkuje 245 fyzických predajní, sa považuje za strategický krok s cieľom využiť rastúce trendy e-commerce. V Rakúsku sa plánuje stať čisto onlinovým hráčom.

Týždenný podcast UPdate

Napriek tomu, že v Rakúsku chýbajú fyzické predajne, Kaufland sa v krajine teší povedomiu o značke na úrovni viac ako 40 %. Keďže len málo miestnych poskytovateľov trhov ponúka široký sortiment výrobkov, spoločnosť Kaufland vidí príležitosť vyplniť túto medzeru v rakúskom online prostredí.

„Náš Kaufland Marketplace má v Európe veľmi dobrý štart. Na Slovensku a v Českej republike už patríme medzi najväčšie online trhoviská v krajine. Dostávame veľa pozitívnych ohlasov od predajcov aj zákazníkov. Expanzia do ďalších krajín je preto pre nás v tomto roku ďalším veľkým a logickým krokom. Sme veľmi radi, že teraz môžeme sprístupniť naše trhovisko miliónom ľudí v Poľsku a Rakúsku a že naši maloobchodníci môžu ďalej rozširovať svoju prítomnosť v Európe,“ hovorí Gerald Schönbucher, generálny riaditeľ spoločnosti Kaufland e-commerce.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Predplatné v e-commerce: 5 trendov, ktoré by ste v roku 2025 nemali prehliadnuť
4 min. čítanie

Predplatné v e-commerce: 5 trendov, ktoré by ste v roku 2025 nemali prehliadnuť

Predplatné nie je len o streamovacích službách a mesačných boxoch. Podľa správy Subscription Trends Q1 Report 2025 od Subscrybe zažíva celý model predplatného výrazný posun – a e-commerce z toho môže výrazne ťažiť. Vybrali sme päť kľúčových trendov, ktoré majú najväčší dopad na online predaj, a preložili ich do praktických súvislostí pre tých, čo chcú […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?
3 min. čítanie

Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?

Spotrebiteľské návyky sa dlhodobo menia v prospech zdravia a wellness. Počet ľudí, ktorí investujú do svojho zdravia, rastie. A to vytvára nové príležitosti pre e-commerce značky. Analýza spoločností Experian a Reward, vychádza z viac ako 1,4 miliardy kartových transakcií a ukazuje, že výdavky na fitness a výživu medziročne vzrástli o 6 %. Predajcovia, ktorí sa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?
3 min. čítanie

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?

Mall.sk prechádza zásadnou zmenou. 31. marca 2025 prestane fungovať ako samostatná platforma a jeho ponuka sa presunie na Allegro. Tento krok je súčasťou širšej stratégie konsolidácie technologických platforiem v rámci skupiny Allegro. Pre obchodníkov a zákazníkov to prináša viaceré zmeny, ktoré môžu ovplyvniť konkurenciu na slovenskom e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+