2 min. čítanie

Kaufland Marketplace sa rozširuje aj k susedom

Nemecká e-commerce platforma sa chystá do konca leta rozšíriť svoju činnosť do Poľska a Rakúska. Tento krok je súčasťou širšej stratégie spoločnosti Schwarz Gruppe na posilnenie jej prítomnosti v online prostredí.

Kaufland Marketplace sa rozširuje aj k susedom
Zdroj: Kaufland

Kaufland Marketplace je na slovenskom a českom trhu už dôverne známy. Je jedným z najväčších trhovísk v Nemecku a priťahuje milióny návštevníkov mesačne so sortimentom presahujúcim 45 miliónov položiek v 6 400 kategóriách. Expanzia do Poľska, kde prevádzkuje 245 fyzických predajní, sa považuje za strategický krok s cieľom využiť rastúce trendy e-commerce. V Rakúsku sa plánuje stať čisto onlinovým hráčom.

Týždenný podcast UPdate

Napriek tomu, že v Rakúsku chýbajú fyzické predajne, Kaufland sa v krajine teší povedomiu o značke na úrovni viac ako 40 %. Keďže len málo miestnych poskytovateľov trhov ponúka široký sortiment výrobkov, spoločnosť Kaufland vidí príležitosť vyplniť túto medzeru v rakúskom online prostredí.

“Náš Kaufland Marketplace má v Európe veľmi dobrý štart. Na Slovensku a v Českej republike už patríme medzi najväčšie online trhoviská v krajine. Dostávame veľa pozitívnych ohlasov od predajcov aj zákazníkov. Expanzia do ďalších krajín je preto pre nás v tomto roku ďalším veľkým a logickým krokom. Sme veľmi radi, že teraz môžeme sprístupniť naše trhovisko miliónom ľudí v Poľsku a Rakúsku a že naši maloobchodníci môžu ďalej rozširovať svoju prítomnosť v Európe,” hovorí Gerald Schönbucher, generálny riaditeľ spoločnosti Kaufland e-commerce.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Social commerce sa v Európe vyvíja pomalšie, no stabilne rastie. Ako ho správne uchopiť?
3 min. čítanie

Social commerce sa v Európe vyvíja pomalšie, no stabilne rastie. Ako ho správne uchopiť?

Európsky social commerce sa v porovnaní s inými regiónmi vyvíja pomalším tempom. Podľa štúdie GWI sa len 26 % európskych používateľov sociálnych platforiem zapája do nákupných aktivít na sociálnych sieťach, čím zaostáva za Severnou Amerikou (39 %) a ázijsko-pacifickou oblasťou (30 %). Napriek tomu zaznamenáva neustály nárast účasti a predpokladá sa, že príjmy vzrastú z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Cookies sa nerušia. Google mení svoju stratégiu a umožní používateľom väčšiu kontrolu nad súkromím
3 min. čítanie

Cookies sa nerušia. Google mení svoju stratégiu a umožní používateľom väčšiu kontrolu nad súkromím

Téma ochrany osobných údajov na internete sa rieši čoraz viac. Ústredným bodom tejto diskusie je vývoj Privacy Sandbox – iniciatívy zameranej na posilnenie ochrany súkromia a zároveň zachovania personalizovaných reklám. Sľubuje nielen ochranu súkromia používateľov, ale aj zabezpečenie toho, aby digitálny reklamný ekosystém zostal živý a efektívny.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+