5 min. čítanie

Kaufland prináša nové online marketplaces pre Slovensko a Česko

Kaufland chystá v budúcom roku rozšíriť svoj marketplace a spustiť ho aj u nás. Slovensko a Česko sa tým zaradia k prvým krajinám, kde sa online predajcom otvorila možnosť expandovať svoj online biznis po boku takej silnej značky ako Kaufland.

Kaufland prináša nové online marketplaces pre Slovensko a Česko

Úspešný e-commerce koncept z Nemecka

Kaufland Global Marketplace zastrešuje všetky online trhoviská spoločnosti Kaufland. Priekopníkom je Kaufland.de, ktorý patrí k najrýchlejšie rastúcim online trhoviskám v Nemecku. Zákazníci si môžu vybrať z 30 miliónov prevažne non-food produktov vo viac ako 5 000 kategóriách. Za rozmanitosť ponuky vďačí Kaufland Global Marketplace najmä 7 000 miestnym a medzinárodným online predajcom.

Tento úspešný koncept sa v roku 2023 predstaví aj na Slovensku a v Česku, kde otvorí nové online trhoviská. Online predajcovia tak budú môcť ponúkať svoj tovar aj na Kaufland.sk a Kaufland.cz, a tým predávať svoje produkty na troch online trhoviskách súčasne. Toto všetko bude možné vďaka jedinej registrácii a v rámci jedného rozhrania.

Špeciálna early bird ponuka

Slovenskí a českí predajcovia, ktorí sa registrujú na nových online trhoviskách Kaufland.sk a Kaufland.cz už teraz, nebudú prvý polrok platiť základný poplatok ani províziu z predaja a navyše získajú špeciálny kredit na reklamu.

  • Zabezpečíte si najlepšie podmienky, ktoré si môžete užívať ako online predajca hneď pri spustení nových online trhovísk.
  • Dostávajte v budúcnosti horúce novinky o Kaufland.sk a Kaufland.cz ako prvý!

▶️ Nepremeškajte atraktívnu early bird ponuku!

Predajcovia na tejto marketplace platforme profitujú hlavne z vysokého povedomia o značke Kaufland. Napríklad v Česku a na Slovensku momentálne patrí medzi najobľúbenejšie obchodné reťazce s potravinami v stacionárnom maloobchode. Online trhoviská tak ponúknu veľký potenciál pre dosah a zviditeľnenie tovaru vďaka vysokému renomé značky Kaufland.

Príležitosť na hromadný predaj môžete využiť aj bez vlastného e-shopu

Online trhovisko Kaufland.de je lukratívny predajný kanál, ktorý môžu predajcovia využívať aj bez väčších predchádzajúcich skúseností. Na to, aby ste mohli začať predávať, dokonca nemusíte mať ani vlastný e-shop. Online trhoviská Kaufland sa postarajú o mnohé procesy pri spracovaní predaja a odbremeňujú tak online predajcov. Ako predajca na Kaufland.de určite oceníte tieto výhody:

  • široký dosah vašej ponuky vďaka vysokému povedomiu značky Kaufland,
  • multikanálový marketing ako SEA či porovnávače cien na Kaufland.de,
  • vaši zákazníci môžu využiť všetky relevantné platobné metódy,
  • jednoduchá správa vašich ponúk prostredníctvom nahrania súboru alebo priameho pripojenia (napríklad ak sa produkt už nachádza na Kaufland.de a má pridelený GTIN kód, nemusíte vytvárať žiadne ďalšie údaje o produkte),
  • viacjazyčná špecializovaná osobná podpora pre predajcov,
  • Kaufland.de sa postará o všetky platobné procesy,
  • profesionálny first level zákaznícky servis,
  • žiadne zmluvné lehoty,
  • férové podmienky.

Začnite už teraz na Kaufland.de a v roku 2023 môžete predávať aj na nových online trhoviskách

Predávajte už teraz na Kaufland.de a od začiatku roka 2023 si môžete rozšíriť svoju ponuku aj na ďalších online trhoviskách spoločnosti Kaufland. To všetko len vďaka jednej registrácii.

Špeciálna early bird ponuka

Slovenskí a českí predajcovia, ktorí sa registrujú na nových online trhoviskách Kaufland.sk a Kaufland.cz už teraz, nebudú prvý polrok platiť základný poplatok ani províziu z predaja a navyše získajú špeciálny kredit na reklamu.

  • Zabezpečíte si najlepšie podmienky, ktoré si môžete užívať ako online predajca hneď pri spustení nových online trhovísk.
  • Dostávajte v budúcnosti horúce novinky o Kaufland.sk a Kaufland.cz ako prvý!

▶️ Nepremeškajte atraktívnu early bird ponuku!

3 jednoduché kroky k úspešnému štartu na Kaufland.de

  1. Počas registrácie zadáte svoje osobné údaje a doklady o spoločnosti. Potrebný je aj výpis z obchodného registra a IČ DPH. Po skontrolovaní všetkých údajov a dokumentov sa váš účet aktivuje. Následne môžete upraviť nastavenia prepravy a doručenia.
  2. Nahráte údaje o produktoch alebo sa pripojíte pod produktové údaje ostatných predajcov, pokiaľ sa už v systéme pod daným EAN nachádzajú. Okrem toho nahráte svoje unikátne údaje o ponuke (cena, doba dodania…). Dbajte na to, aby boli vaše údaje správne, úplné a zrozumiteľné, aby zákazníci získali komplexné informácie o produkte a mali motiváciu si ho zakúpiť. 
  3. Využite doplnkové služby. Kaufland.de ponúka slovenským a českým predajcom samostatne spoplatnené prekladateľské služby, ktoré môžu využiť pri vytváraní údajov o svojich produktoch. Tým sa zabezpečí optimálne zobrazenie produktov a zákazníci si prečítajú detaily o danom produkte vo svojom materinskom jazyku.

 Kaufland poskytuje platformu s celým technickým riešením a v prípade potreby aj podporu pre obe strany. Ide o transakciu medzi predajcom a zákazníkom. Za odoslanie balíka konečnému zákazníkovi je zodpovedný predajca a rovnako vystavuje faktúry.

 Benefity, ktoré oceníte

Trhoviská zjednotené v rámci Kaufland Global Marketplace využívajú technológiu Multi Marketplace Technology, ktorá umožňuje centralizovanú správu všetkých online trhovísk len cez jeden systém.

Predaj na Kaufland.de je bez zmluvných lehôt. Svoj predplatený balík si môžete kedykoľvek zmeniť, prípadne predaj úplne ukončiť. Ako predajca tak profitujete z férových a transparentných podmienok.

Jedna z hlavných výhod služby online marketplace Kaufland.de je, že ak údaje o produkte už existujú, noví predajcovia ich nemusia zasielať. Svoju ponuku si vedia automaticky napárovať k existujúcim produktovým dátam na základe EAN kódov. Online predajcovia majú prístup ku katalógu údajov o produktoch s viac ako 30 miliónmi produktov, ktoré môžu priamo ponúkať.

Zaregistrujte sa ako predajca na Kaufland.de už dnes a zvýšte objem svojho predaja!

 

 

 

Článok vznikol v spolupráci s Kaufland.de

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+