Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
Titulný obrázok spoločnosti BlueWinston
Logo BlueWinston

BlueWinston

BlueWinston.sk je nástroj na automatizáciu reklamných kampaní pre produkty v Google a Microsoft Ads. Ponúka jedinečné typy kampaní pre obe platformy a funkcie, ako sú pokročilé filtrovania produktov z XML feedu, vytváranie kľúčových slov skracovaním produktových názvov , intuitívne vytváranie reklámnych šablón, optimalizačné skrypty a iné.

BlueWinston

10 000+ Registrovaných klientov
70+ Denných registrácií
150mil. Denne zobrazených reklám
9.53 mil. Počet konverzií
+500 % Zvýšenie ROI

Jedinečné typy kampaní pre Google a Microsoft Ads

BlueWinston umožňuje vytvárať reklamy pre každý produkt vo vašom e-shope pre Google a Microsoft Ads. Nástroj ponúka päť typov produktových kampaní: Textové kampane pre produkty, Textové kampane pre skupiny produktov, Dynamické vyhľadávacie kampane pre produkty, Performance Max kampane a Textové kampane pre produkty na základe ľudského vyhľadávania.

Unikátne funkcie

BlueWinston disponuje s množstvom funkcií, zameraných na vylepšenie výkonu kampaní. Už priamo na začiatko tvorbe kampaní si môžete vyberať, ktoré produkty chcete inzerovať. Filtre funguju cez XML feed a preto všetky tagy, ktoré máte v datovom súbore viete filtrovať. Okrem toho môžete jednoducho tvoriť reklamné šablóny a optimalizovať kampane použitím skryptov priamo v BlueWinston nástroji.

Tvorba kľúčových slov

S jedinečným jadrom na vytváranie kľúčových slov pre každý jednotlivý produkt alebo skupinu produktov nemusíte riešiť dlhé regexy, filtrovanie a čistenie XML (product feed). Doslova jedným kliknutím vytvoríte dlhé kľúčové slová pre stovky, tisíce alebo desiatky tisíc vašich produktov.

Jedinečné kampane pre skupiny produktov

BlueWinston je skutočne svetovou jednotkou na globálnom trhu. Funkciu automatickej detekcie skupín produktov vyvíjame už viac ako 5 rokov a stále ju vylepšujeme. Ide o viac všeobecné frázy, ktoré ľudia hľadajú pravdepodobnejšie ako špecifické a dlhé názvy produktov, čo našim inzerentom prináša oveľa viac návštevnosti a oveľa viac konverzií.

Špecializovaná podpora

BlueWinston podporu tvoria PPC špecialisti, ktorý tvoria a optimalizuju kampane pre klientov po celom svete. Dlhé roky sa venujeme nie len tvorbe a optimalizácii, ale aj prinášaniu noviniek a riešení pre tradičné a netradičné problémy. Radi poradíme s celkovým chodom kampaní pre Google a Microsoft Ads.

Posledné články

Microsoft Ads ako reklamná príležitosť pre e-shopy? (Darko Ďurica – BlueWinston)
1 min. čítanie

Microsoft Ads ako reklamná príležitosť pre e-shopy? (Darko Ďurica – BlueWinston)

Microsoft ponúka omnoho viac možností, ako by ste si na prvý pohľad mohli myslieť. Vďaka sofistikovanému systému na ňom môžete inzerovať úplne rovnako, ako na Google. Samozrejme sú iné dosahy, aj cieľová skupina, ale výsledky vás skutočne prekvapia. V čom je systém odlišný od veľkého brata Googlu, aké všetky kanály pod neho spadajú a koľko […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako si pomocou automatizácie a Microsoft Ads vylepšiť zisk z inzercie?
6 min. čítanie

Ako si pomocou automatizácie a Microsoft Ads vylepšiť zisk z inzercie?

Všetci marketéri a inzerenti poznajú Google Ads a denne v ňom pracujú. Je to silná platforma, ktorá vo väčšine prípadov prináša dobré výsledky pre e-shopy a samozrejme aj pre marketingových špecialistov. Postupom času sa e-shopy rozrastajú, expandujú a navyšujú zisky. Preto sa väčšinou okrem Google Ads pridávajú aj ďalšie kanály, ako je napr. Meta, TikTok […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Prečítať článok

Recenzie

Martin Bulák
5/5

CEO

"Pre kampane riadené z feedu je Blue Winston prvá voľba pre každého skúseného PPC špecialistu, ktorý potrebuje zvýšiť dosah jeho kampaní ale aj navýšiť zisk. Aplikáciu používam už niekoľko rokov ako PPC špecialista u našich klientov v ich Google Ads účtoch. Musím povedať, že to je najlepšie (a aj finančne najvýhodnejšie) riešenie pre produktové kampane riadené z feedu. Rýchle prostredie, v ktorom vytvoríte svoju prvú produktovú reklamu za menej ako 5 minút. Množstvo užitočných nastavení ako napríklad Blue Winston A.I. systém mi pomáha automatizovať optimalizačný proces kampane po tom, čo boli nastavené."

Alica Šromovská
5/5

Head of Automation Department

"Už dlho mi žiadny nástroj tak nauľahčil prácu ako práve Blue Winston. Reklamy, ktoré by som robila 20 hodín a optimalizovala ceny za kľúčové slová ďalších 20 hodín mesačne, mi zabrali maximálne dve hodiny. Nemusím sa v princípe o nič starať a kampane skvelo fungujú. Moji klienti sú spokojní, zarábajú viac (dávajú menej do kampaní) a mne Blue Winston šetrí čas. Testovala som už viaceré aplikácie, slovenské/české, aj zahraničné, no žiadna mi nevyhovovala ako Blue Winston."

Daniel Birás
5/5

PPC Specialist

"Produktové kampane sú vysokoefektívne práve tým, že dokážu zobraziť na mieru pripravenú reklamu na konkrétny produkt. Vďaka BlueWinstonu vieme v reklamách zobraziť konkrétny názov produktu, cenu, balenie a samozrejme presmerovať užívateľa na konkrétnu podstránku produktu. Kľúčové slová pri produktových kampaniach sú tvorené z názvu produktov, čo zabezpečuje relevantné zobrazenia a užívateľov."

Michaela Rondošová
5/5

Marketing Specialist

"BlueWinston je excelentný nástroj, keď je toho jednoducho veľa. Pre marketérov, ktorí pracujú s väčšími eshopmi so stovkami produktov je tento nástroj malý zázrak. Naša agentúra pracuje napríklad s cestovnými kanceláriami, kde ľudia hľadajú konkrétny hotel alebo destináciu. Pri stovkách hotelov by nebolo možné manuálne povytvárať kampane. Zároveň reklamy sú perfektne prispôsobené čo užívateľ hľadá. Dá sa pracovať s rôznymi parametrami a teda užívateľovi už v reklame zobrazujeme cenu najlacnejšej dovolenky v danom hoteli, najbližší voľný termín, výšku zľavy a podobne."

Prípadové štúdie

BBG: BlueWinston priniesol na obrate 2 000 000 €
BBG

Ako inzerujeme knižky a autorov cez BlueWinston
Boosters

Vyberáme z nášho tímu

Darko Ďurica
Business Development Manager

durica@managinogroup.com

Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+