1 min. čítanie

Microsoft Ads ako reklamná príležitosť pre e-shopy? (Darko Ďurica – BlueWinston)

Microsoft ponúka omnoho viac možností, ako by ste si na prvý pohľad mohli myslieť. Vďaka sofistikovanému systému na ňom môžete inzerovať úplne rovnako, ako na Google. Samozrejme sú iné dosahy, aj cieľová skupina, ale výsledky vás skutočne prekvapia. V čom je systém odlišný od veľkého brata Googlu, aké všetky kanály pod neho spadajú a koľko peňazí by ste si mali pripraviť nám do štúdia Ecommerce Bridge prišiel porozprávať Darko Ďurica z BlueWinston.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:24 Čo dnes znamená MS Channel Partner? Čo všetko do toho spadá?
  • 04:06 Má agentúra odmenu z minutých peňazí v systéme?
  • 04:40 Aké všetky kanály na Microsofte do toho spadajú?
  • 07:07 Je Bing v niečom iný ako Google v reklamách? ?
  • 08:39 Koľko je na Slovensku relevantných používateľov?
  • 11:35 Čo priemerné CPC, líši sa od Googlu?
  • 12:48 Akú úlohu zohráva v celom procese BlueWinston?
  • 17:02 Sú nejaké segmenty, pre ktoré nie sú vhodné Microsoft Ads?
  • 18:30 Aká cieľová skupina sa nachádza na Microsofte?
  • 20:18 Aké sú odporúčané rozpočty pre túto sieť?
  • 23:26 Ako fungujú platby za reklamu?
  • 24:02 Spustenie kampane
  • 28:07 S čím všetkým vie pomôcť BlueWinston?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Tento článok ti prináša

BlueWinston

BlueWinston.sk je nástroj na automatizáciu reklamných kampaní pre produkty v Google a Microsoft Ads. Ponúka jedinečné typy kampaní pre obe platformy a funkcie, ako sú pokročilé filtrovania produktov z XML feedu, vytváranie kľúčových slov skracovaním produktových názvov , intuitívne vytváranie reklámnych šablón, optimalizačné skrypty a iné.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nevyhnutné pre e-shopy vyhľadávať riešenie webu na mieru, alebo sa od začiatku uspokoja s krabicovým produktom? GymBeam momentálne migruje svoje dáta z Magenta a je to proces na niekoľko mesiacov až rokov. Čo by v minulosti spravili inak, aby sa tomu vyhli, kedy reálne zvažovať custom riešenie od začiatku a na čo by sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+