V posledných týždňoch sa stále častejšie v marketingových vodách rozpráva o CSS programe a jeho partneroch. Čo je CSS program? A aké výhody ponúka partner CSS programu svojim klientom? Zistite ako získať až o 20% nižšiu cenu za kliknutie v Google Shopping Ads.
V roku 2017 dostala spoločnosť Google v rámci súdneho procesu pokutu až vo výške 2,4 miliardy EUR od Európskej komisie za monopolné správanie sa na trhu. Monopolné správanie práve z dôvodu, že produktové reklamy, tzv. Google Shopping Ads sú zároveň považované aj za porovnanie cien obchodov, keďže v samotných reklamách je nielen produktový obrázok, názov produktu, ale aj jeho cena a eshop, kde ho viete kúpiť.
Rozhodnutie Európskej komisie prinútilo Google, aby dal porovnávačom cien v rámci EÚ šancu a možnosť ponúkať nižšiu cenu za kliknutie v Google Shopping Ads svojim zákazníkom. Vybrané porovnávače cien tovarov v EÚ tak majú možnosť za určitých podmienok stať sa tzv. Google CSS Partnerom (Comparison Shopping Service).
Viac informácií môžete nájsť na stránke Google CSS Partner Portal. Taktiež tam budete môcť porovnať rôznych CSS partnerov. Ďalšie informácie sú taktiež dostupné priamo na stránke podpory Google.
Pozrite si videorozhovor, v ktorom Štefan Chochláč, CEO Blue Winston, rozprával, akým spôsobom možno ušetriť až 20% z ceny kliknutia cez Google Shopping.
CSS partnerom sa môžu stať iba vybrané porovnávače cien tovarov z EÚ, ktoré splnili rozsiahle podmienky Google. Tým pádom sa tak môžu stať poskytovateľom (resselerom) reklamného priestoru v Google Shopping Ads v sieti Google Search a poskytovať výraznú zľavu až do -20% z bežnej ceny za preklik.
Okrem toho, že je povinnosťou CSS Partnera ponúknuť vám priestor na zobrazovanie vašich produktov v porovnaní cien tovarov, tak Vám vie umožniť získať zľavu až do -20% z bežnej ceny za preklik v Google Shopping Ads.
Ak teda dnes platíte napr. 1,00€ za kliknutie, tak vďaka CSS Partnerovi viete ušetriť a mať v určitých prípadoch cenu len okolo 0,80€ za kliknutie.
CSS partneri môžu využívať Shopping Ads pre Google momentálne v 21 krajinách na Európskom Ekonomickom Území (European Economic Area). Tieto služby môžete využívať v: Belgicku, Dánsku, Nemecku, Fínsku, Francúzsku, Grécku, Maďarsku, Írsku, Taliansku, Holandsku, Nórsku, Rakúsku, Poľsku, Portugalsku, Rumunsku, Slovensku, Španielsku, Českej Republike, Švédsku, Švajčiarsku a v Spojenom Kráľovstve.
Služba CSS je v našich končinách veľmi mladá. Samotné Google Shopping Ads boli spustené na Slovensku len prednedávnom (koncom leta 2019). Napriek tomu sa „roztrhlo vrece“ s ponukami týchto služieb od rôznych agentúr či porovnávačov cien. Často sa môžete stretnúť aj s tzv. CSS resellerom, čo znamená, že daná online agentúra tento produkt/službu len ponúka cez niekoho iného, aby Vám zabezpečila aspoň ako taký profit a benefity.
Niektorí CSS Partneri si pýtajú určité „fee-čko“ alias poplatok v podobe % (percent) z preinzerovaného kreditu za mesiac dozadu. Niektorí CSS Partneri si pýtajú určitý fixný poplatok.
Narozdiel od všetkých ostatných, CSS Shopping in EU je vyslovene slovenská, lokálna firma, ktorá vyrástla na krídlach najväčšieho Google Channel Partnera v CEE (BlueWinston.com) a má už tisícky zákazníkov po celej EÚ a vo svete. Avšak najdôležitejší fakt je, že službu CSS od Shopping in EU dokážete získať úplne bezplatne!
Aplikácia na tvorbu, optimalizáciu a retargeting produktových a svetovo unikátnych produktovo-skupinových kampaní pre reklamu v Google vyhľadávaní. BlueWinston je vhodný takmer pre akýkoľvek e-shop vo svete. Vylepšená a jedinečná umelá inteligencia, ktorá manažuje ceny preklikov každého kľúčového slova a množstvo Google skriptov vám ušetria čas, ktorý môžete využiť lepšie – napríklad na optimalizovanie kampaní.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.