4 min. čítanie

Získajte až 20% zľavu na Google Shopping Ads cez CSS program

V posledných týždňoch sa stále častejšie v marketingových vodách rozpráva o CSS programe a jeho partneroch. Čo je CSS program? A aké výhody ponúka partner CSS programu svojim klientom? Zistite ako získať až o 20% nižšiu cenu za kliknutie v Google Shopping Ads.

Štefan Chochláč Štefan Chochláč
CEO BlueWinston
Získajte až 20% zľavu na Google Shopping Ads cez CSS program

Čo je Google CSS Program?

V roku 2017 dostala spoločnosť Google v rámci súdneho procesu pokutu až vo výške 2,4 miliardy EUR od Európskej komisie za monopolné správanie sa na trhu. Monopolné správanie práve z dôvodu, že produktové reklamy, tzv. Google Shopping Ads sú zároveň považované aj za porovnanie cien obchodov, keďže v samotných reklamách je nielen produktový obrázok, názov produktu, ale aj jeho cena a eshop, kde ho viete kúpiť.

Rozhodnutie Európskej komisie prinútilo Google, aby dal porovnávačom cien v rámci EÚ šancu a možnosť ponúkať nižšiu cenu za kliknutie v Google Shopping Ads svojim zákazníkom. Vybrané porovnávače cien tovarov v EÚ tak majú možnosť za určitých podmienok stať sa tzv. Google CSS Partnerom (Comparison Shopping Service).

Viac informácií môžete nájsť na stránke Google CSS Partner Portal. Taktiež tam budete môcť porovnať rôznych CSS partnerov. Ďalšie informácie sú taktiež dostupné priamo na stránke podpory Google.

Ako získať 20% zľavu na Google Shopping cez CSS program?

Pozrite si videorozhovor, v ktorom Štefan Chochláč, CEO Blue Winston, rozprával, akým spôsobom možno ušetriť až 20% z ceny kliknutia cez Google Shopping.

Kto môže byť CSS Partner?

CSS partnerom sa môžu stať iba vybrané porovnávače cien tovarov z EÚ, ktoré splnili rozsiahle podmienky Google. Tým pádom sa tak môžu stať poskytovateľom (resselerom) reklamného priestoru v Google Shopping Ads v sieti Google Search a poskytovať výraznú zľavu až do -20% z bežnej ceny za preklik.

Akú službu ponúka CSS partner?

Okrem toho, že je povinnosťou CSS Partnera ponúknuť vám priestor na zobrazovanie vašich produktov v porovnaní cien tovarov, tak Vám vie umožniť získať zľavu až do -20% z bežnej ceny za preklik v Google Shopping Ads.

Ak teda dnes platíte napr. 1,00€ za kliknutie, tak vďaka CSS Partnerovi viete ušetriť a mať v určitých prípadoch cenu len okolo 0,80€ za kliknutie.

Aké sú možnosti?

  1. znížiť fixné náklady na inzerciu 
  2. ponechať bežný kredit / denný spend na inzerciu produktov a zvýšiť tak celkový performance až do +25%. Zvýšiť tak %CTR (mieru preklikov) a samozrejme zvýšiť tak šancu získať za tie iste náklady oveľa viac transakcií, konverzií z Google Shopping Ads.

Vyskúšajte si sami interaktívnu kalkulačku

V akých krajinách je možné inzerovať prostredníctvom CSS partnera? 

CSS partneri môžu využívať Shopping Ads pre Google momentálne v 21 krajinách na Európskom Ekonomickom Území (European Economic Area). Tieto služby môžete využívať v: Belgicku, Dánsku, Nemecku, Fínsku, Francúzsku, Grécku, Maďarsku, Írsku, Taliansku, Holandsku, Nórsku, Rakúsku, Poľsku, Portugalsku, Rumunsku, Slovensku, Španielsku, Českej Republike, Švédsku, Švajčiarsku a v Spojenom Kráľovstve.

CSS Partneri už aj na Slovensku a v Českej republike

Služba CSS je v našich končinách veľmi mladá. Samotné Google Shopping Ads boli spustené na Slovensku len prednedávnom (koncom leta 2019). Napriek tomu sa „roztrhlo vrece“ s ponukami týchto služieb od rôznych agentúr či porovnávačov cien. Často sa môžete stretnúť aj s tzv. CSS resellerom, čo znamená, že daná online agentúra tento produkt/službu len ponúka cez niekoho iného, aby Vám zabezpečila aspoň ako taký profit a benefity

Niektorí CSS Partneri si pýtajú určité „fee-čko“ alias poplatok v podobe % (percent) z preinzerovaného kreditu za mesiac dozadu. Niektorí CSS Partneri si pýtajú určitý fixný poplatok

Narozdiel od všetkých ostatných, CSS Shopping in EU je vyslovene slovenská, lokálna firma, ktorá vyrástla na krídlach najväčšieho Google Channel Partnera v CEE (BlueWinston.com) a má už tisícky zákazníkov po celej EÚ a vo svete. Avšak najdôležitejší fakt je, že službu CSS od Shopping in EU dokážete získať úplne bezplatne!

 

Zdieľať článok
Tento článok ti prináša

BlueWinston

BlueWinston je nástroj na automatizáciu reklamných kampaní pre produkty v Google Search. Ponúka jedinečné funkcie, ako sú automatizované kampane pre päť typov produktov, jednoduché vytváranie kľúčových slov, postupné spúšťanie kľúčových slov a inovatívny nástroj na vytváranie šablón textových reklám.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo investovať do produktovej fotografie od profesionála?
4 min. čítanie

Prečo investovať do produktovej fotografie od profesionála?

Myslíte si, že nafotiť vaše produkty zvládne bez problémov aj niektorý z vašich zamestnancov? Určite zvládne, faktom však je, že výsledné produktové fotografie od laika nikdy nedosiahnu kvalitu výstupov od profesionála. Produktový fotograf využíva svoje know-how, skúsenosti a rôzne triky, aby výsledné fotografie pozdvihli vašu značku na vyššiu úroveň a podporili tak vaše predaje. Hovoríme […]

Dušan Paulovič Dušan Paulovič
Copywriter & UI Designer
Prečítať článok
100 praktických rád pre kreatívca a jeho klienta časť 4.
4 min. čítanie

100 praktických rád pre kreatívca a jeho klienta časť 4.

Každá z našich rád je našou osobnou skúsenosťou a trvalo nám dlho, než sme to celé pochopili. Odvšadiaľ totiž počúvame ako my, kreatívci, musíme byť efektívni, rozhľadení, draví, ale všetkého veľmi škodia. Berte naše rady ako odporúčania a tipy z praxe, aby ste nemuseli robiť rovnaké chyby.

Stanislav Koleštík Stanislav Koleštík
Creative director a CEO Koleštík – Skvelý nápad
Prečítať článok
Obal ako kľúčový prvok marketingu
3 min. čítanie

Obal ako kľúčový prvok marketingu

Obal je nepostrádateľnou súčasťou každého produktu a plní mnoho funkcií. Základná je, pochopiteľne, ochrana tovaru na účely distribúcie a skladovania. Hneď potom ale nastupuje marketing. Primárnou funkciou obalu je zachovanie vlastností daného produktu tak, aby sa dostal ku koncovým zákazníkom v požadovanom a nepoškodenom stave. Predovšetkým pri potravinách, hygienických produktoch, liečivách a podobne je ochranná […]

Tomáš Zadák Tomáš Zadák
CEO at Ler.studio
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+