1 min. čítanie

Zákazníkom vadí, keď nemajú prehľad o doručení zásielky

Spoločnosti Salesupply a ParcelLab si posvietili na nákupné skúsenosti 100 najväčších internetových predajcov v Spojenom kráľovstve. Štúdia poukázala na niekoľko oblastí, v ktorých títo maloobchodníci zaostávajú. Ide najmä o informácie o doručení, sledovanie a služby zákazníkom.

Zákazníkom vadí, keď nemajú prehľad o doručení zásielky
Zdroj: Depositphotos

Kľúčovým zistením je, že polovica zo stovky najväčších maloobchodníkov neuvádza informácie o doručení na stránkach produktov, čo negatívne ovplyvňuje spokojnosť zákazníkov. Dokonca aj medzi tými, ktorí tak robia, takmer 40 % nedodržiava inzerované dodacie lehoty.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

„40 % maloobchodníkov nekomunikuje so zákazníkmi počas vrátenia tovaru. To môže viesť k nespokojnosti zákazníkov a potenciálnej strate budúcich predajov.“

Štúdia tiež zistila, že 45 % maloobchodníkov neposkytuje zákazníkom odkazy na sledovanie, čo narúša transparentnosť a dôveru.

Zdroj: ParcelLab

Riešenie problémov je kľúčové

Zákaznícky servis je ďalšou kritickou oblasťou, na ktorú štúdia upozorňuje. Každý štvrtý veľký online predajca ponúka zákaznícku podporu len počas pracovných hodín. A to aj napriek tomu, že špička online nakupovania je medzi ôsmou a deviatou hodinou večer.

Zdroj: ParcelLab

Zo zahraničnej štúdie si môžete zobrať poučenie aj vo vašom biznise. Poskytovaním jasných informácií o doručení, spoľahlivom sledovaní a pohotovým zákazníckym servisom môžete zvýšiť spokojnosť zákazníkov a zvýšite pravdepodobnosť, že si ich udržíte.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Veľký test logistiky: Koľko českých e-shopov ponúka dopravu zadarmo a ako rýchlo doručujú svoje objednávky?
7 min. čítanie

Veľký test logistiky: Koľko českých e-shopov ponúka dopravu zadarmo a ako rýchlo doručujú svoje objednávky?

Na zákaznícku skúsenosť nakupujúcich v e-shopoch má vplyv viacero faktorov. Vo veľkej miere ju ovplyvňuje používateľská prívetivosť nákupných košíkov, úroveň logistiky a zákaznícka podpora pri vrátení tovaru. Ako v týchto oblastiach obstáli české e-shopy? Spoločnosti Shopsys, Skladon a Retino už druhý rok po sebe uskutočnili v predvianočnom období Veľký test logistiky, ktorý mapuje úroveň českej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+