Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
1 min. čítanie

Zákazníkom vadí, keď nemajú prehľad o doručení zásielky

Spoločnosti Salesupply a ParcelLab si posvietili na nákupné skúsenosti 100 najväčších internetových predajcov v Spojenom kráľovstve. Štúdia poukázala na niekoľko oblastí, v ktorých títo maloobchodníci zaostávajú. Ide najmä o informácie o doručení, sledovanie a služby zákazníkom.

Zákazníkom vadí, keď nemajú prehľad o doručení zásielky
Zdroj: Depositphotos

Kľúčovým zistením je, že polovica zo stovky najväčších maloobchodníkov neuvádza informácie o doručení na stránkach produktov, čo negatívne ovplyvňuje spokojnosť zákazníkov. Dokonca aj medzi tými, ktorí tak robia, takmer 40 % nedodržiava inzerované dodacie lehoty.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

„40 % maloobchodníkov nekomunikuje so zákazníkmi počas vrátenia tovaru. To môže viesť k nespokojnosti zákazníkov a potenciálnej strate budúcich predajov.“

Štúdia tiež zistila, že 45 % maloobchodníkov neposkytuje zákazníkom odkazy na sledovanie, čo narúša transparentnosť a dôveru.

Zdroj: ParcelLab

Riešenie problémov je kľúčové

Zákaznícky servis je ďalšou kritickou oblasťou, na ktorú štúdia upozorňuje. Každý štvrtý veľký online predajca ponúka zákaznícku podporu len počas pracovných hodín. A to aj napriek tomu, že špička online nakupovania je medzi ôsmou a deviatou hodinou večer.

Zdroj: ParcelLab

Zo zahraničnej štúdie si môžete zobrať poučenie aj vo vašom biznise. Poskytovaním jasných informácií o doručení, spoľahlivom sledovaní a pohotovým zákazníckym servisom môžete zvýšiť spokojnosť zákazníkov a zvýšite pravdepodobnosť, že si ich udržíte.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Ako ju zvláda Möbelix?
5 min. čítanie

Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Ako ju zvláda Möbelix?

Nábytok nie je iba veľký, ale aj veľmi ťažký a náchylný na poškodenie. Jeho logistika je teda väčším orieškom, než sa vám môže na prvé zamyslenie zdať. Prečítajte si, aké výzvy číhajú na predajcov pri skladovaní a doručovaní nábytku a ako ich zvláda Möbelix, jeden z najväčších predajcov nábytku v EÚ.

Michal Toma Michal Toma
Freelance copywriter – odborník na techniku. Unikátna kombinácia, ktorú inde nenájdete
Inovatívny prístup k ochrane životného prostredia prostredníctvom recyklovateľných prepraviek 
2 min. čítanie

Inovatívny prístup k ochrane životného prostredia prostredníctvom recyklovateľných prepraviek 

V súčasnej dobe, keď je otázka ochrany životného prostredia dôležitejšia než kedykoľvek predtým, sa spoločnosť Mobilonline, líder na slovenskom trhu v oblasti predaja mobilných telefónov a  príslušenstva, rozhodla prijať zodpovedný prístup k ekologickej udržateľnosti. Nahradením  tradičných kartónových krabíc viacúčelovými boxami BITO MB. Mobilonline nielenže znižuje svoju  ekologickú stopu, ale tiež zefektívnil svoje logistické procesy a […]

Lucia Vondrová Lucia Vondrová
Doprava a administratíva, BITO Skladovacia technika s.r.o.
Úloha doručovateľských služieb spočíva v dostupnosti
9 min. čítanie

Úloha doručovateľských služieb spočíva v dostupnosti

V rozhovore s Andreou Szöllősovou, Commercial Director DPD SK, sa pozrieme na aktuálne trendy v logistike, význam otvorených sietí samoobslužných boxov a ich prínos pre e-commerce segment. Ako DPD reaguje na výzvy sezónnych špičiek, regionálne rozdiely v dopyte a meniace sa preferencie zákazníkov? Prečo je efektívne plánovanie a spolupráca na európskej úrovni kľúčom k úspechu a ako sa doručovacie služby […]

Michaela Španková Michaela Španková
Marketing and PR Manager