Kľúčovým zistením je, že polovica zo stovky najväčších maloobchodníkov neuvádza informácie o doručení na stránkach produktov, čo negatívne ovplyvňuje spokojnosť zákazníkov. Dokonca aj medzi tými, ktorí tak robia, takmer 40 % nedodržiava inzerované dodacie lehoty.
„40 % maloobchodníkov nekomunikuje so zákazníkmi počas vrátenia tovaru. To môže viesť k nespokojnosti zákazníkov a potenciálnej strate budúcich predajov.“
Štúdia tiež zistila, že 45 % maloobchodníkov neposkytuje zákazníkom odkazy na sledovanie, čo narúša transparentnosť a dôveru.
Riešenie problémov je kľúčové
Zákaznícky servis je ďalšou kritickou oblasťou, na ktorú štúdia upozorňuje. Každý štvrtý veľký online predajca ponúka zákaznícku podporu len počas pracovných hodín. A to aj napriek tomu, že špička online nakupovania je medzi ôsmou a deviatou hodinou večer.
Zo zahraničnej štúdie si môžete zobrať poučenie aj vo vašom biznise. Poskytovaním jasných informácií o doručení, spoľahlivom sledovaní a pohotovým zákazníckym servisom môžete zvýšiť spokojnosť zákazníkov a zvýšite pravdepodobnosť, že si ich udržíte.