1 min. čítanie

Zákazníkom vadí, keď nemajú prehľad o doručení zásielky

Spoločnosti Salesupply a ParcelLab si posvietili na nákupné skúsenosti 100 najväčších internetových predajcov v Spojenom kráľovstve. Štúdia poukázala na niekoľko oblastí, v ktorých títo maloobchodníci zaostávajú. Ide najmä o informácie o doručení, sledovanie a služby zákazníkom.

Zákazníkom vadí, keď nemajú prehľad o doručení zásielky
Zdroj: Depositphotos

Kľúčovým zistením je, že polovica zo stovky najväčších maloobchodníkov neuvádza informácie o doručení na stránkach produktov, čo negatívne ovplyvňuje spokojnosť zákazníkov. Dokonca aj medzi tými, ktorí tak robia, takmer 40 % nedodržiava inzerované dodacie lehoty.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

„40 % maloobchodníkov nekomunikuje so zákazníkmi počas vrátenia tovaru. To môže viesť k nespokojnosti zákazníkov a potenciálnej strate budúcich predajov.“

Štúdia tiež zistila, že 45 % maloobchodníkov neposkytuje zákazníkom odkazy na sledovanie, čo narúša transparentnosť a dôveru.

Zdroj: ParcelLab

Riešenie problémov je kľúčové

Zákaznícky servis je ďalšou kritickou oblasťou, na ktorú štúdia upozorňuje. Každý štvrtý veľký online predajca ponúka zákaznícku podporu len počas pracovných hodín. A to aj napriek tomu, že špička online nakupovania je medzi ôsmou a deviatou hodinou večer.

Zdroj: ParcelLab

Zo zahraničnej štúdie si môžete zobrať poučenie aj vo vašom biznise. Poskytovaním jasných informácií o doručení, spoľahlivom sledovaní a pohotovým zákazníckym servisom môžete zvýšiť spokojnosť zákazníkov a zvýšite pravdepodobnosť, že si ich udržíte.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Ako ju zvláda Möbelix?
5 min. čítanie

Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Ako ju zvláda Möbelix?

Nábytok nie je iba veľký, ale aj veľmi ťažký a náchylný na poškodenie. Jeho logistika je teda väčším orieškom, než sa vám môže na prvé zamyslenie zdať. Prečítajte si, aké výzvy číhajú na predajcov pri skladovaní a doručovaní nábytku a ako ich zvláda Möbelix, jeden z najväčších predajcov nábytku v EÚ.

Michal Toma Michal Toma
Freelance copywriter – odborník na techniku. Unikátna kombinácia, ktorú inde nenájdete
Inovatívny prístup k ochrane životného prostredia prostredníctvom recyklovateľných prepraviek 
2 min. čítanie

Inovatívny prístup k ochrane životného prostredia prostredníctvom recyklovateľných prepraviek 

V súčasnej dobe, keď je otázka ochrany životného prostredia dôležitejšia než kedykoľvek predtým, sa spoločnosť Mobilonline, líder na slovenskom trhu v oblasti predaja mobilných telefónov a  príslušenstva, rozhodla prijať zodpovedný prístup k ekologickej udržateľnosti. Nahradením  tradičných kartónových krabíc viacúčelovými boxami BITO MB. Mobilonline nielenže znižuje svoju  ekologickú stopu, ale tiež zefektívnil svoje logistické procesy a […]

Lucia Vondrová Lucia Vondrová
Doprava a administratíva, BITO Skladovacia technika s.r.o.
Úloha doručovateľských služieb spočíva v dostupnosti
9 min. čítanie

Úloha doručovateľských služieb spočíva v dostupnosti

V rozhovore s Andreou Szöllősovou, Commercial Director DPD SK, sa pozrieme na aktuálne trendy v logistike, význam otvorených sietí samoobslužných boxov a ich prínos pre e-commerce segment. Ako DPD reaguje na výzvy sezónnych špičiek, regionálne rozdiely v dopyte a meniace sa preferencie zákazníkov? Prečo je efektívne plánovanie a spolupráca na európskej úrovni kľúčom k úspechu a ako sa doručovacie služby […]

Michaela Španková Michaela Španková
Marketing and PR Manager
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+